Eerste kinderwens met PCOS-clubje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kaila, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Dankje! Kan het helemaal niet geloven. Hebben deze maand niet eens een behandeling gehad dis had het totaal niet verwacht.

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

dan is het helemaal geweldig
    geniet ervan meid

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @mama Lucy zag ook al je andere topic!
    Heb je al een andere test nog gedaan?
    Ik vind hem duidelijk
    Dus ik Zeg gefeliciteerd!!

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @mama Lucy weet je wanneer je je ei hebt gehad?

5. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ongeveer 2 weken geleden. Dipstick net gaf ook een lichte streep :) net even bloed laten prikken en ze proberen vandaag de uitslag nog door te bellen :D

6. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Whaaaaat MamaLucy!!!!!!!! Dat is fantastisch!! Gefeliciteerd!!!!! :D :D

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Weet je al meer mama Lucy

8. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Wauw mamalucy super nieuws! Eindelijk weer iemand die gewoon zwanger is hier! Gefeliciteerd.

Hier zie erg tegen morgen op te bang dat er weer niets is gebeurd.
    Dutch hier deze ronde ook nog een x clomid en als we teryg zijn van de vakantie die ronde ern zoals het nu lijkt met injecties. Rot is dat wachten he?
    Gaan juellie voor me duimen morgenvroeg? Hoop zodat de eerst iui ingepland kan gaan worden!

Knuffl vanuit hier voor degene in een dipje!!!!

9. DutchDiamond

ja hier is de ongi inmiddels doorgebroken dus ik mag morgen weer aan de 150mg clomid dit keer zonder echo's
    zorg nu wel dat ik optijd ben met bellen voor de eventuele injecties want wil die clomid niet meer
    nu deze ronde toch maar doorbijten omdat een ronde overslaan ik ook zonde vind

morgen word dus waarschijnlijk je eerste iui ingepland?spannend!! duim voor je
    hoop dat er morgen wel wat is gebeurt bij je
    al sloeg 50 en 100 bij mij helemaal niet aan en 150mg ineens wel 1 follikel
    geef de moed niet op meis!!

10. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Uitslag van bloed is binnen. Zag er netjes uit. Tis dus echt waar! Zo bizar maar echt zooo bijzonder! Dankje allemaal!

En dat jullie ook allemaal snel een positest in handen mogen hebben! Wij gaan een weekje op vakantie. Kom daarna wewr bij jullie kijken :)

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Super zeg!!!! Nogmaals gefeliciteerd :) dubbelop genieten van je vakantie

12. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Geniet ervan mamalucy! Heerlijk gevoel lijkt me. Lekker relaxed op vakantie.

Ja klopt hoor dutch maar vorige ronde wel en nu weer niet. Geef de moed niet op maar somaar soms gewoon flink balen.
    Zit nu in de wachtkamer van zh huis te wachten op mn controle fm.
    Maar voel nog weinig in mn buik. Heel af en toe iets krampjes maar tis nauwelijks.
    Zie er tegenop.
    Hoop echt dat er mooi eitje te zien is.

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @anoniem hoe was het?

Ff ego..
    Zit nu zelf op dag 21 en heb elke keer steekjes bij me schaamstreek en me baarmoeder... Geen idee wat het is

14. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wat een ontwikkelingen hier, zeg....

Dutch, wat rot dat je toch echt te veel bijwerkingen hebt van Clomid. Wel fijn dat je weet dat het nog maar één kuur is, en daarna over kan op spuiten. Gewoon nog effe 1 ronde helemaal voor gaan, wie weet is het dan strakjes helemaal niet meer nodig ;)

Anoniem, hoe is je bezoek aan het ziekenhuis geweest?! Ik hoop heel erg dat je een mooi ei had!
    En hoe gaat het nou lopen met IUI? Weet je al iets meer?
    Ik hoop gewoon erg op goed nieuws, zodat je dipje ook weer snel voorbij is!!!

Mama Lucy, hoe voel je je? Ik ben nog steeds heel blij voor je. Eindelijk bij iemand raak! En nog vóór je nieuwe behandelingen ook.. Geniet in ieder geval van je vakantie!

Truelove, afwachten! Ik voel zelf ook vanalles, maar dat is gewoon omdat ik er nu ineens heel erg op ga letten, volgens mij. Hoewel ik natuurlijk hoop dat het allemaal voortekenen zijn :)

Hier zit ik nu op cyclusdag 23. Ik heb waarschijnlijk mijn eisprong (pas!) op dag 21 gehad. De ovulatietesten waren nooit echt super donker, maar die dag op z'n donkerst. Het kan wel kloppen, want met mijn meting op dag 17 was hij nog niet gesprongen, maar wel al goed aan de maat.
    Ik zit dus nu op 't wachtbankje. Door die late eisprong verwacht ik m'n NOD dus ook weer iets later, rond 15 juni.

15. DutchDiamond

hey kaila
    ja gebeurt hier stiekem best veel
    maar hoop dat het nu raak is dan is het inderdaad niet meer nodig

owh spannend dus bij jou nog 2 weekjes geduld wie weet ;) straks moet je 9 maanden geduld hebben

pff gister op een verjaardag geweest met 2 zwangere eentje word maandag ingeleid
    komt toch stiekem wel weer hard aan
    vl vond dat ik erg vroeg begon met het traject maar gaf vandaag toch te kennen dat ie eigenlijk toch wel een kleine wil nu dus die gaat er met volle moed tegen aan deze maand hhahaha

16. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Oh, ja, die confrontaties komen hier ook steeds meer aan. Ik ben bijvoorbeeld nog eerder gestopt met de pil dan 2 vriendinnen, die nu allebei net bevallen zijn van hun kindje... Terwijl ik nog steeds bezig ben... Ik begin gewoon een beetje ongeduldig te worden soms.

Maar goed, we hebben weer ons best gedaan deze ronde, dus ik kan nu alleen maar wachten en hopen! :)

Fijn dat jouw vriend er nu ook echt 100% voor wil gaan DutchDiamond! Weet je al een beetje wanneer je je eisprong verwacht?

17. DutchDiamond

dat komt hard aan dan ja ik weet er alles van
    heb zo zelfs regelmattig als ik alleen ben zo'n huilbui
    die nu maandag ingeleid ga worden heeft er net 1 jaar geleden 1 verloren en was 3 maanden later gelijk weer zwanger en me nichtje is nu een week of 14 en daar was het gelijk de eerste ronde bij raak
    maarja helaas heb ik wat minder geluk

spannend dus bij jullie! hoop het voor je kaila dan blijft de rest je bespaart

ja hij wilde eigenlijk dat ik dit jaar rond feb of maart naar de huisarts zou gaan achteraf dus maar goed dat ik me zin doorgedramt heb(ik wilde gewoon wat weten het is niet normaal dat je zolang niet menstrueerd)

nog geen idee wanneer ik hem kan verwachten vorige keer was ie ook laat
    als ik hem natuurlijk al krijg
    denk dat ik gewoon moet afwachten en vanaf dag 14 ofzo al om de dag ga klussen

18. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Mama LucyGefeliciteerd!!! Wat een leuk nieuws!!!!

Dutch,ik weet hoe je je voelt. Ik vond Clomid echt troep!

Hier weer lekker terug van een stedentrip, dus ik kom weer lekker meekletsen. Donderdag weer een FM op CD 9. Heel benieuwd of er een beginnend ei is te zien.

19. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Lekkere vakantie gehad? Ik hoop dat je weer fris er tegenaan kunt!
    FM op dag 9 is wel vroeg, toch? Hier begonnen ze altijd op z'n vroegst op dag 11 met meten. Ik ben benieuwd of er al wat te zien is! :)

20. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Is een bewuste keuze van onze Fertilteitsarts. Moet vaker voor controle deze ronde de IUI goed te kunnen plannen. Ze gaan ook mijn LH waarde in de gaten houden om mijn eisprong beter in kaart te krijgen.

In het verleden was er op dag 10 altijd al een ei te zien van 10/11 mm.
    Nu met de Gonal F is het echt even zoeken naar de juiste dosis.
    Mijn cyclus is nu veel te lang. De arts wil dit graag weer terug hebben naar 28 dagen ipv 35/36 dagen.

Deel Deze Pagina