Eerste kinderwens met PCOS-clubje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kaila, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

oke thnx
    ik had laatst een late follikel(ook me eerste hoor)deze is rond cd 19 toen pas gesprongen dus dan zou ik denk het beste op dag 14 pas de eerste ovu test doen

heb hier verder helemaal geen ervaring mee

2. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Weet 1 van jullie wanneer je moet starten met injecteren?
    Ik zit nu op dag 19 en er is niks te zien maar stel dat ik volgende week toch een eisprong krijg ik en de 2e week op vakantie wel ineens uit mezelf ongesteld wordt wat dan?? Ik heb provera meegekregen maar het kan ook dat ik alsnog een eisprong krijg en eerder uit mezelf ongesteld wordt dan dat ik aan de provera begin.
    Wat een gedoe gadver!! Weer stress hierom. Waarom bedenk ik dat soort dingen nou niet als ik daar ben??!!

Bij mij werkte de ovulatie testen wel maar ik vind het stressvol!
    Ze gaan bij mij van heel licht naar net niet positief en dan weer naar heel licht en dan toch alsnog ineens een knaller. Heel frustrerend!

3. DutchDiamond

op het moment dat je daar ben is het allemaal zo overweldigend dat je dat echt vergeet
    met als irritatie dat je dus vannacht er door wakker ligt ;)
    niet doen meid ik kan je er niet bij helpen maar anders bel je morgen toch even de gyn met die vraag

4. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ja ik weet het Dutch maar pff maak me alweer veel te druk en inderdaad bang dat ik niet kan slapen. Ik kan het niet meer van me af zetten.

5. DutchDiamond

ik weet hoe je je voelt meid
    probeer het toch van je af te zetten(ik zou het ook niet kunnen hoor) en probeer vannacht te slapen
    morgen de gyn bellen schrijf desnoods je vragen op

6. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Dutch, ja die opvliegers zijn echt irritant! Ik heb er ook best wel last van.
    Denk alleen zelf niet dat ze echt van invloed kunnen zijn als je temperatuurt. Tenminste, ik ga er even van uit dat je niet je temperatuur opneemt als je net een opvlieger hebt.

Anoniem, frustrerend ja! Ik schrijf zelf ook steeds al mijn vragen op. Ik heb een boekje waarin ik alles wat er door de gyn en artsen gezegd wordt opschrijf, mijn cyclus bij hou en alle kwaaltjes, en al mijn vragen opschrijf.
    Zelf help me dat wel in ieder geval de eerste keer dat ik weer iemand spreek al mijn vragen te spuien. :)

Over ovulatietesten: ik heb ze dus afgelopen maand gebruikt, en ik ga er wel zeker mee door! Ze zijn bij mij steeds licht positief, maar tijdens mijn eisprong waren ze wel aanzienlijk donkerder. Ik het juist fijn dat je op deze manier in ieder geval een beetje meer houvast hebt!
    Afgelopen maand ging ik er namelijk vanuit dat mijn ei op dag 18 geweest moet zijn, puur naar aanleiding van de follikelmetingen. Door de ovulatietesten weet ik dat het deze maand pas dag 20 is geweest! Misschien dat het dus om die reden wel niet raak was de maand ervoor?!!
    Ik zou het gewoon een maandje proberen, DutchDiamond! Ik koop ze zelf bij de Action, kost geen drol! Werkt 't niet, heb je het in ieder geval geprobeerd!

Zelf vandaag gebeld door de arts met de uitslag van mijn progesteron bloedtest. Hij was positief! Fijn dus dat ik inderdaad ook deze maand een ei gehad heb! Nu afwachten, want ik zit nu pas op 4dpo.
    De komende 2 maanden moet ik zelfstandig clomid gebruiken. Als ik dan nog steeds niet zwanger ben willen ze de 3e ronde (dus ronde 5 met clomid) weer follikelmetingen doen en (eindelijk!) verder met het zaadonderzoek. Waarschijnlijk ga ik dan over op IUI.
    Dus... laten we hopen dat het voor die tijd raak is!

7. DutchDiamond

@kaila
    ik heb ze daar vandaag ook gehaald 2 pakken waren 5 euro kosten dus inderdaad niets
    ik had ook een laat ei tijdens de metingen dus denk dat ik pas op cd14 met 1 begin

wat een goed nieuws allemaal nu hopen dat het raak is
    en dat je niet verder hoeft

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Zal vandaag iets minder reageren want het is mijn birthday vandaag :)

9. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoi Anoniem,

Ik spuit Gonal F, als mijn ongi begint moet ik bellen voor een uitgangsecho. Ze kijken dan of alles rustig is en er geen cystes zitten en meestal start ik op dag 3 en moet ik op dag 9 pf 10 terugkomen voor een echo. Als je gaat spuiten moet je wel vaker voor controle komen, tenminste wel in de kliniek waar ik loop.

10. DutchDiamond

truelove
    GEFELICITEERD met je verjaardag

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dank je wel :)

12. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Dankjewel Junyor voor je info ook op andere bericht in het forum!! Super lief.

Truelove van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag toegewensy vanaf hier!

Hier vanmorgen gebeld maar ze is vandaag afwezig. Morgen in de loop van de middag wordt ik terug gebeld.

Ook snap ik niet waarom ze me de komende ander halve week voor m vakantie niet alsnog volgen. Stel ik krijg alsnog een ei oke dan wel heel laat zit vandaag op dag 20 en gister niks te zien.
    Want dan zou er alsnog een eerste iui gedaan kunnen worden toch? Vind dit echt weggegooide tijd.
    Ook heb ik nu wel buikpijn dus wil het hier morgen toch nog even over hebben ook!

13. DutchDiamond

na dag 20 volgen ze mij ook niet meer
    bij de vorige rondes zetten ze hem zelfs op die dag stop en moest ik alweer opwekkers gaan gebruiken

balen dat je nog anderhalve dag moet wachten op antwoorden

14. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Truelove, nog net gefeliciteeeeeeerd!! :D

Anoniem, jammer dat je nu nog moet wachten op contact met het ziekenhuis. Ik hoop dat je ze morgen te pakken krijgt!

Hier vannacht ontzettend last van opvliegers... ik twijfel of het door de medicijnen komt, dat hoort toch weer weg te trekken als je cyclus vordert?? Zou het dan gewoon door de warmte 's nachts komen?

15. DutchDiamond

@kaila
    ookal ben ik van de clomid af heb ik zo nu en dan nog de opvliegers
    zelfs bijna een maand later nog wel eens last van

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dank jullie wel!!

Opvliegers kan je nu nog hebben hoor :)

Even ego snel: hier elke keer menstruatie achtige krampjes.. Niet extreem maar wel aanwezig..
    Ook zijn mijn borsten gevoelig..(nog steeds)

17. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Truelove, jou menstruatie zit er als het goed is toch nog lang niet aan te komen? Je zat toch ongeveer even ver in je cyclus als ik deze maand??
    En hier ook gevoelige borsten. Vorige maand was het bij mij na mijn eisprong, dus ik gooi het daar nu ook maar weer op. Hoop dat het bij jou ook zo is!

En bah, dat wist ik niet... die stomme opvliegers. Ik heb ook wel het idee dat het steeds erger wordt. Dat belooft wat voor de komende maanden.

18. DutchDiamond

kaila ik heb er ook weer last van leuk is anders
    maar hoop dat het voor een goed doel is

19. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Jaaaaaaaaa, dat is ook zo. :)
    (maar ik hoop wel dat ik vanavond beter slaap, haha!......)

(....maar dat komt denk ik ook doordat ik een beetje gestrest ben door m'n werk)

20. DutchDiamond

stress is nooit goed meid
    maar door de opvliegers slaap ik ook een stuk slechter helaas
    het scheelt alleen dat ik eruit kan wanneer ik wil als ik had moeten werken kwam ik daar gebroken aan vrees is

Deel Deze Pagina