Aah, zie je? Dan zal je nu toch nog geen menstruatieklachten hebben? Ik denk dat het gewoon je ei is! (en natuurlijk hoop ik gewoon een soort van innesteling ) En over de stress.... bah, ik weet het, ik moet stoppen met piekeren! Dat is echt 1 van mijn slechte eigenschappen. Ik hoop niet dat het te veel van invloed is op mijn vruchtbaarheid
piekeren doen we allemaal hoor doe rustig aan komt vast allemaal goed en ik denk maar zo als ik die opvliegers niet zou hebben dan zou de clomid misschien ook niet werken
Inderdaad kaila hier ook opvliegers hoor deze ronde en vaak bah. Maar inderdaad tis voor een goed doel. Ook ik pieker veel en daarmee jaag je jezelf op maar het is makkelijker gezegd dan gedaan om daarmee te stoppen. Zo zit je nou eenmaal in elkaar. Hier eindelijk antwoord op mn vragen. Nu steeds wel last van buikpijn. Dinsdag toch nogeven een fm meting mocht er een ei zijn dan kan het toch alsnog zijn dat er een iui gepland gaat worden zo niet de 26e op vakantie starten met provera. Ik heb gezegd dat ik het zonde vind om een kasns weg te gooien mocht die er zijn. En ook weet ik dan wat ik kan verwachten op vakantie. Daar bedoel ik mee of ik mn menstruatie op eigen kracht kan verwachten of dat ik die moet opwekken. En mocht ik wel uit mezelf te vroeg op vakantie ongesteld worden dan is het niet anders en zou ik een maand of langer moeten wachten voor de volgende ronde. En dan nu maar hopen mocht de buikpijn daar weg komen dat mn ei niet voor dinsdag springt. Ivm hemelvaart er tussen kon het niet eerder.
Ga voor je duimen anoniem!! Ik zit nu op een paar minuutjes na op 10dpo.. Tot nu toe niet getest.. Wel veel klachten maar ik weet het echt niet.. Misselijk met vlagen Pijnlijke borsten en tepels(gespannen) Steekjes baarmoeder elke keer op zelfde plek.. En moe... Geen idee wat ik ervan moet denken maar me handen beginnen nu wel een beetje te jeuken hoor.. Maar me man is nu drie daagjes vrij dus die dimt me vast in.. Zal ik maandag een testje wagen??
oh wat knap dat je het zolang vol kan houden maar ik zou er inderdaad en wagen als ik jou klachten zo hoor haha en ach wat kosten die testjes nou tegenwoordig
hey true ik zeg heel voorzichtig toch gefeliciteerd ik denk ook wat te zien en je bent natuurlijk nog vroeg met testen
Hij is nu opgedroogd en zit zelf enorm te twijfelen hoor.. Moet me echt scheel staren dan zie ik iets..
Ja dat klopt maar was nieuwschierig.. Mijn borsten gaan namelijk steeds meer pijn doen en voelde me af en toe misselijk.. Maar word hier niet wijzer van helaas...
Beter is over 2 dagen denk ik haha.. Maar zie het wel.. Wil het liefst dezelfde testen gebruiken en die zijn op dus moet er toch voor naar de winkel..
haha ik zou zelf vandaag nog naar de winkel rennen ik zou echt niet kunnen wachten tot maandag spannend true
Ja, jeetje. Dan hoop je duidelijkheid te scheppen, maar wordt de onzekerheid zo alleen maar erger. Ik zou het ook nog niet opgeven hoor! Het kan echt nog beide kanten op!! Hier zit ik nu uit m'n hoofd gezegd op 7dpo, eigenlijk wil ik pas volgende week vrijdag testen, maar ik ben benieuwd of ik het ook zo lang vol kan houden.