oke dat weet ik niet zou je misschien even moeten lezen? maar je bent nu nog 3 dagen te vroeg met testen dan vind ik het lijntje wat ik zie toch wel een mooi lijntje
Als ik morgen vroeg een duidelijkere heb dan ga ik hem samen met mijn man doen... En anders wacht ik tot woensdag..
oke spannend dus nog vreselijk ej dat wachten maar ik denk dat hij wel positief is hoor leuk dat je hem samen wil doen ik denk dat ik hem alleen zou doen en hem veras met een kadootje i love papa sokjes ofzo als ie thuis zou komen van zijn werk
Mijn man was bij mijn eerste aan de telefoon waardoor hij dus niet in de gaten had dat ik een test deed.. Bij mijn tweede (wat ook op 8 juni was) dacht ik hij zal wel negatief worden.. En toen ook een hele lichte streep.. Dus nu daarom voor gekozen om toch samen te testen..
Ooooh, Truelove, wat houd je het spannend!!!!! Ik zie volgens mij ook wel wat op die laatste test. Oh, ik hoop het zo voor je! Dat zou fantastisch zijn!
Ik zie op de onderste van het rijtje van 3 iets, ook in negatief! En op die losse foto (van vandaag denk ik) ook een licht streepje! Spannend zeg! Hopelijk morgen weer wat duidelijker.
Oh, door al die spannende testen hier wil het hier ook checken! Ik zit op 9dpo vandaag... Maar ik ga me inhouden!
Ben nog steeds niet gerust gesteld hoor.. Net nog een action gedaan en daar zie ik dan weer niks op.. Maar mijn urine was ook super licht... Wat zouden jullie doen morgen vroeg nog 1 wagen?
Ik zou gewoon elke dag een test doen hoor, Truelove! (daarbij zou ik het ook niet uithouden in jou geval een dagje nu níet te testen..)
idd wat kaila zegt als ik dat streepje heb gezien zou ik er elke dag een doen (heb inmiddels 5strips besteld vanuit hong kong ben benieuwd)
Oh, dat scheelt wel een hoop! Maar moet je dan niet heel veel verzendkosten betalen? En ik ben wel benieuwd waar je die dan bestelt! Volgens mij kan je hier geen websites linken, maar misschien wel in een PM of als je het omschrijft?
betaal helemaal geen verzendkosten ik heb ze via banggood .com ik bestel daar een heel hoop en via ebay staan ze er ook heel goedkoop op maar via die site spaar je punten voor eventueel korting of iets
http:// http://www.banggood.com/Wholesale-5X-Hight-Sensitivity-Early-Pregnancy-Tests-Paper-Strips-Fast-Accurate-Detector-p-46097.html heb deze bestelt 1,34 trouwens hahaha