Eerste kinderwens met PCOS-clubje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kaila, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Balen meid, succes met de volgende ronde!!

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Meissie, tja met je zus komt het inderdaad wel heel dichtbij. Dubbel zuur dat je de leeftijd van hun kindje zo goed kan blijven vergelijken met jouw miskraam. Ik kan me voorstellen dat het gevoel daardoor ook langer blijft hangen.
    Probeer inderdaad te genieten, want ooit zal het ook onze tijd zijn.... :)

Truelove, dat jij zo veel last hebt rond je eisprong joh. Ik voel persoonlijk namelijk echt niks! Ik heb het geprobeerd, want dat lijkt me best leuk te kunnen aanvoelen, maar helaas.
    Volgens mij is het helemaal niet gek pas na 2 weken cyclus je ei te hebben hoor. Tenminste, dag 10-12 klinkt in mijn oren als vroeg. Maar goed, ik ben ook geen eisprong-expert, aangezien dit mijn eerste ei in jaren is....;)
    Is er al wat te zien op de ovulatietestjes?

3. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Junyor, wat een leuke, uitgebreide blog heb je trouwens!! :)

4. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Kan pas een week na je eisprong want dan moet je progesteron waarde op zn hoogst zijn en kunnen ze dus zien of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad.

Verder hier goed nieuws 1 eitje was nu 16 bij 18mm :) dit weekend of net na het weekend voorspelt de gyneacoloog mn eisprong!
    Maar als deze zo langzaam groeit als de vorige cyclus dan duurt het nog een dikke week.
    Samen besloten om niet komende vrijdag het zaadonderzoek te laten plaats vinden en ook niet volgende week. Omdat als hij weer traag groeit ik dan mn eisprong heb en besloten nu om op 9 mei het zaadonderzoek te laten doen en de 13e hebben we dan de uitslag hiervan.
    6 mei moet ik ook bloedprikken voor mn progesteron tenzij mijn ovulatietesten later pas positief zijn dan een week erna dus.

Verder gehad over alle rot bijwerkingen van clomid 100 mg. Ik ga nu nog 1 cyclus iig proberen met 100 mg zijn de bijwerkingen dan nog heftig dan ga ik over bij de cyclus die erna volgt op injecteren.

Ben benieuwd en laat ie nu maar een x lekker snel doorgroeien dan heb ik eindelijk na jaren een normale cyclus lengte! Wat heerlijk lijkt me dat :)

5. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Truelove: Je eitje kan inderdaad met clomid wat minder snel groeien maar dat verschilt ook per persoon. Ik voel ook bij de afgelopen 2 rondes met clomid de steekjes in mn eierstokken en een menstruatie achtige kramp in mn buik rond mn eisprong en lage rugpijn. Ook verlies ik dan (sorry voor detail) doorzichtig slijm. Dus denk toch echt dat je eisprong er aan zit te komen! Komen we misschien tegelijk op het wachtbankje ;)

Meissie: Ja balen is dat he als er iemand in de na bije omgeving zwanger blijkt te zijn. Ik weet het en denk er hetzelfde over. Je gunt het anderen maar tegelijk is het voor jezelf op dat moment ff zwaar K*t om het maar zo te zeggen en baal je gewoon ff dat het bij jezelf niet zo lukt.
    Ik zeg altijd mensen die het liever nog niet willen raken zo zwanger en mensen die graag willen daarbij lukt het vaak gewoon niet of moeilijk.

Als je cyclus binnen de 35 dagen blijft in totaal is het normaal. Dus het is volgens mij niet heel raar als je nu je eisprong zou hebben of dat die er aan zit te komen. Dit is nu bij mij ook het geval een ei van 16/18mm en mn gyneacoloog keek daar niet raar van op hoor en schijnt dus normaal te zijn. Zit nu op dag 13.

Kaila: spannend he? Ik ga voor je duimen hoor!! Als er iig maar 1 wordt bevrucht :) je hebt nu wel dubbele kans ;)

Chantal: Ohh wat rot zeg! Balen meis maar probeer de goede moed weer op te pakken straks en ga er gewoon weer voor hoe moeilijk dat nu ook klinkt en lijkt! Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Digitale knuf voor jou!

6. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Oh, wat een goed nieuws, Anoniem! Dat eitje is goed gegroeid!! Klinkt inderdaad als een normale cyclus.
    Fijn dat het zaadonderzoek uitgesteld kon worden, ik zou me ook lekker focussen op dat ei nu :D
    Wel balen dat je zo'n bijwerkingen hebt.. hopelijk is het niet voor niets. De overgang naar spuiten lijkt me toch wel weer een kleine drempel.

7. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Dankje Kaila :D:D:D

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @kaila: negatief nog steeds helaas!ik denk dat het daarmee te maken heeft anders zou ik het niet weten.. Misschien heeft het er helemaal niks mee te maken haha

@anoniem: dat is super nieuws! Hoop dat het injecteren voor jou straks niet meer hoeft en je gewoon lekker zwanger bent!
    Ja zou leuk zijn tegelijk op het wacht bankje! Hier nog geen ei sprong te bekennen..fijn dat het zaadonderzoek verzet is!

9. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Kaila: Ja super he?! Was ff helemaal happy vanmorgen. Nu afwachten hoe snel hij verder groeit en tot mn ovulatie test positief is nu nog niet iig maar ook logisch ;)
    Ik ga me ook echt nu focussen op dit eitje :)
    Vorige keren deden we het rond mn eisprong iedere dag maar dat heeft meerdere rondes niks teweeg gebracht. Nu maar proberen om toch om de dag te gaan klussen. Hopelijk met effect! Je probeert toch wat he :p
    Opzich vind ik spuiten niet erg. Ik werk in de zorg dus doe het bijna iedere dag bij anderen dus de techniek zit er in en het zijn maar kleine en dunne naaldjes maar goed ik slik liever pillen hoor ondanks alles.
    Overal die spuit maar mee naar toenemen etc is niet echt fijn denk ik.
    Een pil sla je zo overal achter over ;)

Truelove: Je eitje kan nu wel groeien en de pijn veroorzaken hoor. Een positieve ovulatie test kan dus echt nog wel komen en die krijg je ook pas als je eitje echt op springen staat he? Dus jij zit nu ook op dag 13 en voor hetzelfde geld is ie ongeveer 15 of 17 mm maar dan krijg je nog geen positieve test snap je? Ik zal voor je duimen dat je toch snel een positieve ovulatie test hebt. Het kan ook nog een week of langer duren vergeet dat niet hoor dus niet bij de pakken neer gaan zitten meis, hoe moeilijk ook! Het kan nog en ga voor je duimen.

En zou inderdaad leuk zijn samen op het wachtbankje ;) kunnen we onze frustraties etc lekker kwijt haha.
    Hopen dat het nu gewoon voor ons allen hier raak is en een mooie roze test in onze handen krijgen! Wordt wel weer eens tijd een beetje positief nieuws bij PCOS ofniet dan?

Hoe gaat het nu met je Chantal?

En junyor heb ook jouw blog even gelezen. Mooi verwoord alles. Super gedaan! Kun je trots op zijn. :)

10. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    HELP!!! Iemand haha

Heb een cb ovulatie test gedaan nu gaf hij nog geen smiley aan dus nog negatief maar de eerste streep word wel steeds duidelijker..
    Mag je hier naar kijken of niet???

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Kijk wat ik bedoel :)

12. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Lijkt een ei in aantocht....

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hoop het zo!! Weet niet of je er naar mag kijken.. Of alleen het smileytje haha

14. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Ik ging altijd uit van de smiley.
    Maar even een vraag (weet het niet meer) krijg jij geen controle echo's?

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik krijg helemaal niks helaas!!
    Geen echo of bloedprikken :(
    Ik moet op dag 42 gewoon terug naar de gyn

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Moet wel zeggen had van te voren wel een flesje cola op.. Niet slim maar had zon dorst haha...

17. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Dat is mooi K*T....

Een tip;
    Als je het niet vertrouwd geef het aan. En hou niet je mond.
    Heb je last van bijwerkingen?

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik heb heel erg last gehad van clomid..
    Nu de laatste dagen dus steken in buik enz..
    Maar misschien wil ik dat wel voelen..

19. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Ik vond Clomid echt een KL***** middel. Hier gewoon je frustratie van je afkletsen meid. Hoop echt dat het z'n werk doet....

Ik ga echt voor je duimen dat de dit weekend een knaller van een ovutest hebt.

20. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Hoi Dames,

Hier gelukkig nu al ongi geworden.
    Kan aan het einde van de ochtend al bij mijn FA terecht...
    Op naar de 1ste IUI ronde

Deel Deze Pagina