Jeetje Dutch... wat een verhaal. Okee, ik kan me voorstellen dat je met zo'n situatie toch een beetje moeite hebt. :S
Hallo meiden, ik snap heel goed hoe iedereen zich voelt. Dat is bij niemand in de mmm anders, denk ik. Wij hebben het ook moeilijk op het moment. Ik ben bijna 28 en iedereen begint met kinderen lijkt wel. Het zijn ook nog de mensen die de basis van een gezin niet goed voor elkaar hebben. Soms gun ik het deze personen ook niet. Gemeen van mij eigenlijk. Maar zo ga je er nu eenmaal instaan als je er zelf al zolang mee bezig bent. Dat wil niet zeggen dat ik niet blij voor ze ben. De meeste mensen weten van onze situatie en hebben begrip voor mijn reactie. Ik stuur meestal wel een kaartje, appje of via Sociaal Media een berichtje. Ik vindt het namelijk wel moeilijk om mensen persoonlijk te feliciteren. Onze tijd komt nog wel Inmiddels ben ik bij mijn gyn geweest afgelopen woensdag. Ik ben vrij van poliepen en mag de behandeling weer beginnen! Volgende week Provera en dan weer Puregon spuiten tot de IUI! Echter mag ik ABSOLUUT geen meerling krijgen omdat mijn baarmoeder niet geschikt hiervoor is. Bij een gewone zwangerschap zou ik extreme kans op vroeggeboorte hebben volgens mijn gyn. Ik wordt dan natuurlijk goed onder controle gehouden. Lieve meiden, fijn weekend allemaal. Ik ga nu naar mijn werk
nou chantal je weet het gevoel goed te verwoorden helaas moet ik erzo wel 2 feliciteren die het ook niet goed voor elkaar hebben maar wel een kleine hebben kunnen krijgen heel oneerlijk voel me er nu al rot door maarja ff doorbijten hopelijk blijven we niet al te lang
@chantal: gelukkig gaat het voor jou ook weer de goede kant op richting iui! @junyor hoe is het bij jou? Wanneer kan je testen
Chantal, wat een fijn nieuws dat je geen poliepen meer hebt!! Wat zal dat een opluchting zijn! Weer met goeie moed (hoop ik) een nieuwe ronde in! Verder zijn we een beetje stil... Geen nod's of eitjes te bekennen? Hier niet in ieder geval, ik zit op cd 9, dus ik verwacht mijn ei pas over 1,5 week.
Jeetje wat een verhaal dutch! Kan me voorstellen adat dat heel moeilijk is... Waarom zij wel... Wat fijn dat je kan beginnen Chantal!!!! Ik zit op 6dpo vandaag... Ooh wat gaat de tijd langzaam. Is het nu niet raak dan clomid 50mg volgende ronde...
@meissie gelukkig viel het wel mee mag het eigenlijk niet zeggen maar het was geen mooi kindje en dat zal veel gescheelt hebben inmiddels op het wachtbankje maar volgens mij is er niks deze ronde heb ook nog steeds geen gevoelige tepels zoals vorige ronde en verder helemaal geen klachten van iets
Ik heb deze ronde ook geen gevoelige tepels na mijn eisprong. Maar wat ik wel net had is best wat roze/bruine waterige afscheiding....... 6dpo...... Innesteling????
owh meissie dat is heel spannend dus bij jou ik had net alleen best veel witte watterige/niet echt rekbare afscheiding voelde het lopen zeg maar
Meissie, spannend!! Ik hoop dat het innesteling is! Truelove, ik had verkeerd geteld, zat gisteren op cd10. Loop dus 1 dagje op je voor. Ik ga denk ik op dag 14 beginnen met ovulatietesten. Mijn ei was er de afgelopen keren steeds pas op dag 20, dus ik verwacht hem echt nog niet.
Ik had hem de eerst ronde op dag 14-15 en daarna 17-18 maar denk begin toch maar.. De eerste ronde was ik intensief aan het sporten en de tweede ronde niet en nu weer wel dus ben benieuwd of dat effect heeft. Hoop het zo 🙏 Hier is mijn nicht bevallen van een flink mannetje! Super trots op haar.. Kan niet wachten om erheen te gaan
ik snap er niks van vanmorgen voelde ik afscheiding lopenzoveel was het en waterig nu een beetje wit rekbaar slijm zal ik nu pas me eisprong hebben dan? of een voorbode voor een menstruatie voor de zekerheid het vanavond maar gezellig maken onzekerheid slaat sinds vanmorgen weer toe grrr!!! gefeliciteerd truelove
Hoi hoi, Druk en heel gezellig weekend gehad. Zaterdag naar Tuckerville geweest, concert van The Common Linnets. Was echt super gaaf. Vandaag thuis een lekkere opruim / schoonmaak dag gehad. En daarna lekker sushi gegeten met vrienden. Vandaar mijn late reactie. Ik mag vrijdag testen... Vind het nu wel heel spannend worden. Vrijdag zit ik op 16 dagen na de IUI. Vanavond belde mijn beste vriendin dat ze zwanger is. Hoop nu nog meer dat het bij ons ook raak is. We zouden het super vinden om gelijk op te gaan...
Klinkt als een heerlijk weekendje, Junyor! En vrijdag komt nu al dichtbij!! Ik duim voor je! Last van kwaaltjes tot nu toe? Dutch, gek, zo laat in je cyclus. Op welke dag was dat? Maar ik moet zeggen dat er van mijn afscheiding ook niet veel af te leiden is hoor. Ik heb zelf helemaal niet echt duidelijk ander slijm tijdens mijn eisprong. Heb je wel al een positieve ovulatietest gehad? Hier op dag 13 vandaag, niet zo veel bijzonders te melden. Nog steeds wel extreem veel last van opvliegers, ik slaap echt slecht. Dat is wel een beetje jammer.
@kaila dag 25 van me cyclus met de ovutesten werd er niet veel duidelijker op cd 23 maar gestopt vannacht had ik ook weer van die warmte aanvallen gelukkig minder als eerst dus denk dat de clomid nog in me systeem zit hopelijk slaap je vannacht beter
Ik kan je een hand geven.. Deze ronde is extreem met de opvliegers snachts slaap onderhand al 5 dagen slecht tot niet....
Nou... Ik denk dat de 1ste IUI niet is gelukt. Vandaag bij het afvegen ROOD😡😡😡😡 zal morgen wel goed doorbreken. Vrijdag een afspraak bij mijn arts. Ge toch maar eens aandringen op een Hystroscopie... Merk dat ik nu heel onrustig ben en de Hystroscopie kan zorgen voor rust.