Dankjewel! We hadden het totaal niet verwacht! Had echt enorme krampen, en dacht dat ik ongesteld zou worden.. maar niet dus . Hopelijk voor jullie ook allemaal snel raak! Mij beviel het spuiten iig wel stukken beter, geen opvliegers meer en weinig klachten verder! Echt een opluchting.
ja die opvliegers zijn verschrikkelijk heb het idee dat ik ze nu nog heb krijg s'avonds echt nog van die warmte vlagen over me heen en ik word er schijnbaar volgens vl erg chagerijnig van daarom wil ik dat ook niet meer slikken
Dankjewel! Ja 14 eitjes! Was echt niet normaal! Ook behoorlijk last van gehad! Nu gelukkig 2 eitjes.. hoeveel er bevrucht zijn zien we over 2wkn ! Ben zo benieuwd!
@lon nee geen testje gedaan nu als het pas cd28 zou zijn dan zit ik nu pas op 6dpo dat is te vroeg om te testen
@lon nou net gebelt kan beter afwachten met de opwekkers en heb maandag 7juli me prikinstructies staan ik ga menopur pregnyl en utrogestan krijgen
Oke, nou beter dat je toch even hebt gebeld ! Wordt je wel uit je zelf ongesteld? Jammer dat je geen follikelmetingen hebt, dan had je het wel gelijk geweten aan de hand van je bms. Het prikken stelt niet veel voor hoor, komt vast goed. Heeft menopur ook voorgevulde pennen?
nee zonder medicatie word ik niet ongi geen idee hoe de menopur eruit ziet het advies is wel dat vl mee gaat ben benieuwd of hij ook echt mee gaat
Hm misschien kun je vragen naar bv de gonal f of de puregon? De gonal f heb ik gebruikt, en deze is heel makkelijk in te stellen.
En spannend, Chantal! Ik hoop dat je snel ongesteld wordt! Hoe bedoel je dat precies met dat ze 2 follikels gaan maken? 2 eitjes laten rijpen? Want IUI is toch alleen het inspuiten van (geselecteerd) zaad? Ze proberen twee eitjes te laten rijpen met de Puregon. Een dubbele eisprong dus, dan heb je wat meer kans. Die eisprong wekken ze met de Pregnyl dan op.