Pff.. Ik zit mezelf gek te maken hier. Ik wil eigenlijk wachten met testen tot zondag en er niet zo veel mee bezig zijn. Ik voel mezelf zo dom nu allemaal kwaaltjes te voelen, want zo meteen is het niet raak! Ik heb namelijk echt nog steeds pijn in mijn borsten, maar dat had ik opzich de andere cycli ook. Verder heb ik echt al 3 dagen een enorm opgeblazen buik, wat met vlagen ook wel zeer doet. En vanochtend super misselijk en ging ik bijna van m'n stokje... Ik wil testen!!!
Wauw True!!! Gefeliciteerd en inderdaad wat een knaller van een test al zeg. Hopen dat het inderdaad een geluksclubje is en dat er vele snel mogen volgen. Inderdaad Kaila. Hier vanmorgen naar de gyneacoloog geweest en de echo zag er oke uit. Mocht vandaag starten met 50 IE gonal f. Vanmiddag rond een uur of 13.00 uur de eerste spuit gezet en valt ook bij mezelf 100 % mee. Het brand wel ietsjes met inspuiten maar verder verneem je er weinig van. Volgende week woensdagmiddag terug komen op controle voor echo. Hopen dat er dan al mooie follikels zitten. Spannend vind ik zelf wel weer. Zit er dan nog niks of gaat het niet snel genoeg dan mag ik volgende week direct ophogen naar 62.5. Dus misschien volgende week en anders de week erop maby mn eerste IUI Ik lees nu op alle forums de 1 naar de andere zwanger dus mag zo doorzetten van mij!!
Moeilijk he meid? Ik kan wel zeggen dat je beter even kunt wachten maar ook ik heb daar enorm veel moeite mee! En inderdaad helemaal als je voor je "gevoel" kwaaltjes hebt. Laat je ff weten of je toch hebt getest? Ik ga iig voor jou ook duimen hier!!
@anoniem succes met spuiten! spannende tijd klopt ik zie ook steeds meer positieve testen ik wil ook!!! maarja ik moet me menstruatie nog even afwachten
Dutch dankjewel!! Wel een eisprong gehad of weet je niet wanneer je, je menstruatie kan verwachten? Pff erg is dat steeds weer te moeten wachten tot je eindelijk ongesteld wordt he? Ik werd het deze ronde niet dus provera gehad en na 10 dagen heeft het gelukkig geresulteerd in menstruatie en zit nu alweer op dag 4 van mn nieuwe cyclus. Doet de pregnyl zeer en is die een beetje makkelijk klaar te maken? Zie aan je onderschrift dat je hem ook hebt gehad eerder? En ik wil inderdaad nu ook wel eens een roze test.
Ja, tuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik wil het sowieso 's ochtends doen, waar mijn vriend bij is. En die voelt die spanning minder, dus die weerhoudt me er denk ik wel van.. Maar met al die positieve testen wil ik oooook!! Moet je nog lang op je menstruatie wachten, Dutch? En fijn dat het spuiten meevalt, Anoniem!
ik ben hem aan het opwekken met primolut heb nog voor een week de medicijnen en dan 2dagen later(vorige keer teminste) krijg ik mijn menstruatie heb nog geen spuiten gehad verder dit word ook mijn eerste ronde met spuiten dus nog geen ervaring mee het mengen schijnt hetzelfde als menopur te zijn en dan valt het wel mee het is alleen belangrijk dat je tot de laatste druppel uit de ampullen ''zuigt'' met je naald ik moest het met de prikinstructies een paar keer doen want er bleef steeds een druppeltje inzitten
En toch maak ik me nog zorgen... Vanmorgen een test met ochtendurine gedaan ik denk dan moet ie knallen.. Maar leek alsof hij terug loopt.. Of zie ik spoken
Hmmm, ik snap je onzekerheid. Ik zie hem inderdaad ook (nog) niet echt hard oplopen. Maar ik probeer je geen zorgen te maken!! Je NOD is nog niet geweest!! En hij is nog steeds echt knál! Geef het gewoon even de tijd! Ik denk dat wanneer het vals alarm geweest zou zijn je test echt niet zo duidelijk was hoor!
je bent nog vroeg met testen en vind dit al een mooie test voor zo vroeg meid maak je niet te veel zorgen
Hij loopt echt mooi op hoor! In het begin kan je hcg nog erg schommelen. Ik had een knaller met 4.4 weken. En ik test 's middags positiever dan 's morgens.
Ik kon niet langer wachten en heb nu met 12 dpo ook getest. Helaas wederom witter dan wit.. Nog geen tekenen van ongesteld worden, dus de komende dagen is het wachten daarop.