Mn streepje wordt lichter inplaats van donkerder shitzooi! Maar geen positieve test gehad. Snap niks meer van mn lichaam! Er zit een ei van 16/18 gister en de testen zijn heel vaag. Nauwelijks wat te zien. Cd 14 vandaag. Kan hij ook ineens wel nu knal worden vanaf zo licht? Er staat echtnauwelijks een streep. Baal hier nu enorm.
@ truelove hij springt niet meteen na je knaller hè. Dat kan rustig twee dagen duren. Dus als je vrijdag je knaller had dan kan hij zaterdag of zelfs zondag springen. Dus gewoon zondag nog een keer klussen en dan moet het genoeg zijn! @ anoniem Dat heb ik vorige cyclus ook gehad niet echt een hele erge knaller. Doormiddel van tempen weet ik wel dat hij gesprongen was. Wss was de lh piek 's nachts. Ook heb ik wel eens gehad dat hij opliep. Daarna weer lichter werd en ineens knalde. Ze werken niet zoals ze horen bij ons pcossers hihi. @vakantie nee niet speciaal plannen. Wat leuke dingen doen. En vooral lekker sporten ik ga vanaf maandag mee doen met een super weightlosschallenge daarbij doe ik ook drie keer in de week bootcamp dus we gaan voor nog 5 kilo, dat heeft me de vorige keer ook geholpen een eisprong te krijgen dus hopelijk met nog vijf kilo word mijn cyclus weer wat korter. Ml moet ook gewoon werken dus....
Ohh gossie ik moet heel veel nalezen.. Ik heb nog niet de tijd gehad om mijn verhaal vanachter de laptop te vertellen. Ik heb de afgelopen dagen ook geen behoefte gehad aan het zp forum. Niet om jullie natuurlijk. Ik heb wederom weer slecht nieuws gehad afgelopen donderdag bij de gynaecoloog. Maar nu eerst mijn "story". Ik ben dus Chantal en mijn leeftijd spreekt voor zich, zie naam. Ik ben nu 27 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en een paar geweldige huisdieren. Ik werk partime in een Tankstation. Mijn baas weet van mijn situatie en steunt mij hierin, gelukkig! Ik weet al vanaf mijn puberteit van mijn situatie. Ik heb altijd het gevoel gehad dat het niet klopte. Met mijn vorige vriend heb ik onderzoek laten doen in het ziekenhuis. Hier kwam ik erachter dat ik een septum in mijn baarmoeder had. Dit is een tussenschot die mijn baarmoeder in tweeën deelde. Omdat het toen toch niet lekker liep in mijn relatie heb ik het bij dat ene bezoek gelaten. Dit was in 2008. Inmiddels heb ik een geweldige vriend en zijn we snel de mmm ingegaan. Het eerste wat de gynaecoloog heeft gedaan is operatief het septum weg laten halen. Voor zover dit mogelijk was. Hierna heb ik een kijkoperatie gehad. Alles was goed en doorgankelijk. Ik had wel poliepen die later zijn verwijderd. Ik kwam erachter dat ik PCOS heb. Ik heb geen eisprong. Ik heb 6 maanden Clomid gebruikt. Mijn eitjes groeide goed en met de Pregnyl kwam ook mijn eisprong. Helaas geen zwangerschap. In dit ziekenhuis heb ik ook 2 IUI behandelingen gehad. Beide hebben deze niets opgeleverd. Vanwege de afstand ( we zijn ondertussen verhuisd ) zijn we overgestapt naar een ander, en beter aangeschreven, ziekenhuis. Hier bleek er iets niet goed in mijn baarmoeder. Ik heb een MRI gehad en hierop waren heel veel poliepen te zien. Deze zijn in het vorige ziekenhuis tijdens de echo's nooit gezien. Na een half jaar te hebben stilgestaan terwijl mensen om ons heel zwanger werden ben ik eindelijk hieraan geopereerd. Inmiddels hebben we IUI poging 3 gehad en is deze was ook negatief. Afgelopen donderdag ben ik weer geweest op de tweede dag van mijn menstruatie. Mijn baarmoeder en een eierstok functioneert niet naar behoren. Deze maand dus niets. Volgende week ga ik aan de Provera en als ik weer menstrueer mag ik weer komen voor een echo. Baal enorm... Fijne Koningsdag! P.s. Zal binnenkort jullie berichten nalezen. Zit nu op mijn telefoon.
Jeetje, Chantal. Wat een heftig verhaal. Je hebt er dus al een heel traject op zitten. Wat een domper zal het geweest zijn dat het nu wéér slecht nieuws is. Heb je enig idee wat nu de volgende stappen gaan zijn? Als het inderdaad zo is dat er toch nog steeds iets mis is met je baarmoeder zullen ze daar misschien naar willen kijken? Ik hoop in ieder geval dat je snel ongesteld wordt!!
@allemaal: Gister hele dag ontzettende buikpijn gehad!! Echt onder in buik.. Vanochtend was het weg dus denk dat mijn ei is gesprongen vannacht of vanmorgen..kan dat? Vanmiddag nog even geklust.. Morgen ook nog maar een keer gezellig maken en hopen dat het dan goed is 😊
Jeetje wat een verhaal Chantal. Ik hoop dat ze je nu goed helpen in het nieuwe ziekenhuis en je snel op de juiste medicatie krijgen. succes!!!
Chantal ik kende je verhaal al wel een beetje... lange weg hebben jullie al bewandeld zeg. Hoop dat jullie nu op de juiste plek zitten en dat het snel mag lukken! Weet niet wie het vroeg maar met clomid werden mijn eitjes soms wel tussen de 2 en 3cm. Nu met spuiten mag ik meestel bij 16-18mm pregnyl zetten.
Ik voel me zo onzeker. Nog maar minimaal lh waarde in urine. Gaat mn ei tovh weer enorm sloom. Ik weet dat het met pcos erf heen en weer kangaan maae met clomid tot nu toe iedere x wel een lh piek gehad en flink duidelijk ook. Tot nu toe dus niet. Zit ff in een enorme dip. Heb al zoveel meegemaakt op allerlei gebieden in mn leven dat ik soms gewoon het gevoel heb dat er niks gewoon eens normaal kan gaan, zonder problemen en tegenslagen. Sorry dames ik lees gauw terug! Kan de moed nu niet vinden.
Anoniem als ik je een tip mag geven meis.... stop met die ovulatietesten. Ik herken mezelf zo in je verhaal. Je maakt jezelf gek ermee. En dat is zeker als je controle hebt op t zh helemaal niet nodig. Voor nu.... mijn testen gingen ook van minimaal naar knal en terug. En soms bleven ze wel weken lang knal positief. Helaas niet echt betrouwbaar als je pcos hebt. Maar achteraf gezien was mijn eerste duidelijke test steeds degene die ik als positief had moeten beschouwen. Eitje sprong dan na een dag maar dat kan ook 2 dagen zijn. Wanneer heb je controle op het ziekenhuis? Probeer een beetje vertrouwen in je lichaam te hebben ook al is dat moeilijk, 16-18mm op dag 13 is toch harstikke goed? Hebben ze daar niks over gezegd?
Hier dus wel denk ik positieve ervaring met ovulatie testen.. Is de eerste keer dat ik ze gebruikt heb maar bij mij gaf hij echt de hele tijd negatief en 1 dag positief en daarna weer negatief.. Maar heb idd al veel verschillende verhalen gehoord erover.. @anoniem: op welke dag zit je nu? Misschien heb je gewoon een langere cyclus dan
Spannend truelove! Hopen op mooi resultaat over 2 weken Hier gaan we de 2e wachtweek in maar nog steeds heel rustig eronder. Heb ook (nog) niet het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Dus we zullen zien.
Krijg nu geen controle meer. 1x echo eitje was groot genoeg dan wordt er niet weer gekeken. Alleen 6 mei bloedprikken op progesteron. Ik zit nu op dag 16 dus het kan nog dat weet ik. We klussen nu voor de zekerheid gewoon om de dag. Maar vind het gewoon lastig want je weet niet wanneer je eisprong is en dus ook niet tot wanneer je moet klussen. Bedankt allemaal voor de reacties. Bij mij zijn de testen vaak ook maar 1 of 2 dagen positief en lopen dan weer naar beneden vandaar ook mijn frustratie. Mijn eisprong was met 50 mg op dag 24. Maar toen was er op dag 10 of 12 nog niks te zien geloof ik. Het zou nu dan toch wat sneller moeten worden.
@anoniem: Heb er alle vertrouwen in hoor! Ik denk zelf voor jou dag 18! Lastig he wij krijgen helemaal geen controles.. Werd er ook gek van vandaar dus de ovu testrn
Heftig verhaal Chantal!! Hopelijk komt het snel goed!!! Daarom temp ik ook dan weet ik iig zeker dat mijn eitje gesprongen is. Tis ff een gedoe maar je went er ook wel snel aan en zoals ik al zei het geeft me zekerheid. En dan zit je iets beter op het wachtbankje. Ik begon ook altijd heel snel met ovutesten terwijl ei pas op cd 31 ofzo komt.... Nu wacht ik eerst op slijm. Deze ronde denk ik geen testen tot ik op fh meting be geweest. Wil wel kijken of de testen kloppen met de echo's dan weet ik voor volgende rondes dat dat iig klopt.
@meissie: ik snap niks van dat temperaturen.. Kun je het me eens uitleggen ik heb dit soort dingen allemaal nog nooit gedaan haha Ik voelde gelukkig mijn ei sprong erg goed! Hoop dat als ik 22 mei naar de gyn moet ze dat ook ziet anders maakt me lichaam me echt gek haha.. Voor al met een smiley op ovutest lijkt het me niet te missen.. Maar ja je weet het nooit natuurlijk. Stel dat ik nu niet zwanger ben dan moet ik dus op cyclusdag 11-12 terug naar mijn gyn.. Als me ongi dan op tijd is..hoop dat ze dan wel een meting doen van eitjes.. En als ik wel zwanger raak heb ik dus mijn eerste echo dan denk ik.