Ah, ok, ieder voor zich aanvullen is misschien wel net zo handig Ik ben zo brutaal geweest de lay out een klein beetje te veranderen, hopelijk vinden jullie dat niet erg. Misschien is het ook gewoon handig een lijstje te maken op chronologische volgorde met alleen de gegevens aan de hand van de data. Dus de NOD-dagen ook tussen de 'afspraken' zetten? Ledenlijst NOD: ? - Junyor (32 jaar, 1ste kindje) 10,11 mei (??) -Truelove (26 jaar, 3e kindje) 7 mei (?) - Kaila (28 jaar - 1e kindje) AFSPRAKEN: 30 april - Kaila - bloedprikken voor HCG hormoon (clomid 50mg, ronde 1) 1 mei - Kaila - uitslag bloedtest, hopelijk een ei gehad! (clomid 50mg, ronde 1) 2 mei - Junyor - Follikelmeting (1ste IUI Ronde 62,5 / 50 IE Gonal F) 22 mei- Truelove - afspraak gyn (clomid 50mg 1ste ronde) Edit: wow, weer veel reacties! Ik ga hem wel aanpassen voor nu! Als je gaat aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht.
? - Junyor (32 jaar, 1ste kindje) 10,11 mei (??) -Truelove (26 jaar, 3e kindje) 7 mei (?) - Kaila (28 jaar - 1e kindje) 12 mei (?)- Anoniem 26 (27 jaar bijna 3 mei jarig- 1e kindje) 30 april - Kaila - bloedprikken voor HCG hormoon (clomid 50mg, ronde 1) 1 mei - Kaila - uitslag bloedtest, hopelijk een ei gehad! (clomid 50mg, ronde 1) 2 mei - Junyor - Follikelmeting (1ste IUI Ronde 62,5 / 50 IE Gonal F) 22 mei- Truelove - afspraak gyn (clomid 50mg 1ste ronde) 6 mei - Anoniem 26 bloedprikken progesteron en 13 mei uitslag zaadonderzoek (clomid 100mg)
LEDENLIJST NOD: 7 mei (?) - Kaila (28 jaar - 1e kindje) 9 mei (??) -Truelove (26 jaar, 3e kindje) ? - Junyor (32 jaar, 1ste kindje) AFSPRAKEN: 30 april - Kaila - bloedprikken voor HCG hormoon (clomid 50mg, ronde 1) 1 mei - Kaila - uitslag bloedtest, hopelijk een ei gehad! (clomid 50mg, ronde 1) 2 mei - Junyor - Follikelmeting (1ste IUI Ronde 62,5 / 50 IE Gonal F) 22 mei- Truelove - afspraak gyn (clomid 50mg 1ste ronde) Als je gaat aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht.
Ledenlijst Leden: Junyor (32 jaar, 1ste kindje, 1ste IUI Ronde 62,5 / 50 IE Gonal F) Truelove (26 jaar, 3e kindje, clomid 50mg 1ste ronde) Kaila (28 jaar - 1e kindje, clomid 50mg, ronde 1) Chantal86 Meissie86 Anoniem26 (clomid 100mg) In het vooruitzicht: 30 april - Kaila - bloedprikken voor HCG hormoon 1 mei - Kaila - uitslag bloedtest, hopelijk een ei gehad! 2 mei - Junyor - Follikelmeting 6 mei - Anoniem26 - bloedprikken progesteron 7 mei - Kaila - NOD (waarschijnlijk/hopelijk!) 9 mei - Truelove - NOD 12 mei: Anoniem26 - waarschijnlijk NOD! 22 mei- Truelove - afspraak gyn ?? mei - Junyor - NOD (datum onbekend) Als je gaat aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht.
Oh, hihi, nou gaan er 2 lijsten kruisen. Dan laat ik degene die het aan wil vullen beslissen welke ze het handigst vindt.
Ik schaam me, ik was Mama Lucy er vergeten bij te zetten, sorry!!! Ledenlijst Leden: Anoniem26 (clomid 100mg) Chantal86 Junyor (32 jaar, 1ste kindje, 1ste IUI Ronde 62,5 / 50 IE Gonal F) Kaila (28 jaar, 1e kindje, clomid 50mg, ronde 1) Mama Lucy Meissie86 Truelove (26 jaar, 3e kindje, clomid 50mg 1ste ronde) In het vooruitzicht: 30 april - Kaila - bloedprikken voor progesteron 1 mei - Kaila - uitslag bloedtest, hopelijk een ei gehad! 2 mei - Junyor - Follikelmeting 6 mei - Anoniem26 - bloedprikken progesteron 7 mei - Kaila - NOD (waarschijnlijk/hopelijk!) 9 mei - Truelove - NOD 12 mei - Anoniem26 - waarschijnlijk NOD 22 mei- Truelove - afspraak gyn ?? mei - Junyor - NOD (datum onbekend) Als je iets wil aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht!
Super gedaan Kaila toppie! Eerste kindje trouwens hier een positieve test in handen. Morgen nog maar ff gezellig maken.
Oh, ik schrok even, Anoniem. Dacht even dat het een zwangerschapstest was :O Zou natuurlijk wel super zijn, maar dit is ook wel een knaller van een ovulatietest! Fijn!!! Veel plezier
Was het maar zo Kaila haha vind de testen van action toch wel oke! En ook niet zo duur. Dankje truelove. Vlak achter elkaar aan
Ledenlijst Leden: Anoniem26 (clomid 100mg) Chantal86 Junyor (32 jaar, 1ste kindje, 1ste IUI Ronde 62,5 / 50 IE Gonal F) Kaila (28 jaar, 1e kindje, clomid 50mg, ronde 1) Mama Lucy Meissie86 27 jaar, 1e kindje, geen medicatie Truelove (26 jaar, 3e kindje, clomid 50mg 1ste ronde) In het vooruitzicht: 30 april - Kaila - bloedprikken voor progesteron 1 mei - Kaila - uitslag bloedtest, hopelijk een ei gehad! 2 mei - Junyor - Follikelmeting 2 mei - Meissie86 - Follikelmeting 6 mei - Anoniem26 - bloedprikken progesteron 7 mei - Kaila - NOD (waarschijnlijk/hopelijk!) 9 mei - Truelove - NOD 12 mei - Anoniem26 - waarschijnlijk NOD 22 mei- Truelove - afspraak gyn ?? mei - Junyor - NOD (datum onbekend) Als je iets wil aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht!
Weten jullie of paracetamol of antibiotica kwaad kan bij evt zwangerschap? Hier: Nog steeds gevoelige tepels en verlies wit slijm de hele tijd..
Ik heb er vandaag toch ook maar een paar gehaald. Eerst wilde ik er niet aan omdat ik bang was dat het niet zou werken met PCOS, maar jullie succestesten hebben me overgehaald! Ga er denk ik de volgende ronde mee beginnen, hoewel ik natuurlijk hoop dat het niet nodig is, hehe.