Hallo allemaal, Ik word in januari 36 jaar en ik en mijn vriend verwachten in december onze eerste kindjes (tweeling). Dus dan nog net 35 Vanwege mijn leeftijd was IVF helaas noodzakelijk. Hoe oud waren jullie bij jullie eerste zwangerschap? Wat vinden jullie de voor/nadelen van op latere leeftijd krijgen van kinderen? Ik ben nu 30 weken zwanger en ook wel bang voor de risico's. Gelukkig gaat alles tot nu toe prima, alleen de groei begint wat achter te lopen.
Ik was 23 toen ik zwanger werd, en 24 met bevallen Wij hebben altijd gezegd dat we jong papa en mama wilde worden en gelukkig is dat ook gelukt Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Nou ging het bij ons ook wel heel rap, 2e ronde was het raak...
Ik was net 23 toen mijn dochter werd geboren, en nog net 26 toen de derde werd geboren. Verder heb ik geen mening over leeftijden . Alles heeft zo zn voor en nadelen.
Ik was 25 bij de eerste. Tevreden mee, het is ook maar net hoe je leven loopt en dan nog of het zomaar lukt wanneer je graag wil natuurlijk
Ik was 20 toen ik zwanger werd en 21 toen ik beviel. We hadden al 4 jaar een relatie en woonde al 3 jaar samen. Voor ons gevoel waren we klaar voor de volgende stap. Ik hoopte vroeger al dat ik jong moeder zou worden en dat is "gelukt". Op dat moment voelde ik me al heel volwassen maar nu kijk ik er met een volwassenere blik naar en denk ik, je was echt nog maar een meisje. We zijn nu nog steeds samen, hebben een goed leven en zijn inmiddels de trotse ouders van 3 super kindjes. Ik merkte overigens wel dat ik een stuk relaxter was in de babytijd van onze jongste dan bij de eerste en ik denk niet dat dat niet alleen ligt aan het zoveelste kindje maar zeker ook aan de leeftijd. Ik zou mijn kinderen voor geen goud willen missen, absoluut niet maar bedenk me soms wel dat ik veel beter even had kunnen wachten. Maar dit is achteraf. Ik wilde het echt zo graag maar het zijn echt pittige jaren geweest. Nu zijn ze al wat ouder en wordt het weer makkelijker. Voordeel is dat we nog lekker jong zijn. We hebben een hele goede band met veel plezier en lol in huis maar ook absoluut gezag. Onze oudste is nu 11, ik nu 32 wanneer hij een puberbui heeft voelt het voor mij als de dag van gisteren dat ik er 1 had en kan ik daar heel handig op reageren. Vriendjes en vriendinnetjes van onze kinderen vinden het bij ons altijd zo leuk en dan ben ik best wel trots, blijkbaar doen we het goed.
Ik ben 22 september 25 geworden en ben 19 oktober uitgerekend van ons eerste kindje, dus 25 bij de eerste. Vind het wel een mooie leeftijd
Na een lange weg (onderschrift) ben ik op mijn 33e voor het eerst bevallen van een gezonde zoon. OP mijn 32e werd ik voor het eerst moeder toen we onze zoon in China ophaalden.