Iemand die dit herkent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brinta, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Goedemorgen!

Ik moet over 2 uur naar de verloskundige maar ben zo zenuwachtig opeens dat ik mijn verhaal hier al neer wil zetten om te kijken of iemand het herkent haha.

Ongeveer een half uur geleden kreeg ik opeens kramp in mijn buik, had het gevoel dat ik naar de wc moest voor een grote boodschap maar kon eigenlijk alleen plassen. Bij het afvegen had ik opeens wat bloedverlies met een beetje slijm erin!
    Ik had een wc papiertje in mijn ondergoed gedaan omdat ik niks beters in huis heb en net ging ik weer even kijken op de wc.
    In mijn wc papiertje had ik wat bruinig bloed en ook na een kleine plas was het bruinig.
    Ik heb nu erg last van spierpijn heel hoog in mijn bovenbenen en een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderrug.

Is er iemand die dit ook heeft gehad? Ik ben morgen 38 weken zwanger.

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Mijn vorige bevalling is 4,5jaar geleden.... Geen idee meer hoe het kan beginnen...... Maar men bevalt tussen 38 en 42 weken dus kan altijd al een klein teken zijn he..... Succes straks bij de VK!

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ja ik ben zo benieuwd! Was er de hele tijd klaar voor maar nu begin ik het toch een beetje eng te vinden.
    Dankjewel!

4. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik begin het bij mij ook spannend te vinden..... Heb best al veel voorwerk 's avonds dus ik ben benieuwd wanneer ze effectief zal komen. Ik heb bij mijn vorige twee kindjes twee totaal verschillende ervaringen gehad en is al 6,5 en 4,5 jaar geleden dus ik weet ook niet zo goed meer. Maar de ukkies zitten erin en ze zullen er ook wel uit komen!

5. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @Brinta: en al nieuws?

6. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik ben net terug van de verloskundige.
    Het is een stukje slijmprop geweest wat ik ben verloren nu is het eigenlijk gewoon afwachten. Ze zegt dat het vanavond kan gebeuren maar dat het net zo goed nog wel 3 weken kan duren.

Ze heeft niet gekeken of er al ontsluiting was, dat vind ik achteraf wel een beetje jammer.

7. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    niet echt iets ernstigs dus, gelukkig maar. Je loopt toch richting het eind, dus spannend wordt het sowieso.
    Succes verder

Deel Deze Pagina