Hallo iedereen, ik wil graag wat ervaringen delen met jullie...en hopelijk willen jullie erover mee kletsen... 2 dec kwamen we er bij de echo achter dat we mk hebben gehad... 24 januari was mn volgende menstruatie weer...dus een cyclus van 49 dagen... tussen 2 en 17 februari geklust om de dag of om de 2 dagen....toen was de lol eraf aangeizen mn ovutesten niet echt duidelijkheid gaven....dus hadden we zoiets: we zien het wel en anders volgende ronde beter... vanaf 22 februari heb ik t/m gister heb ik bruin/lichtroze/donkerrood bloedverlies gehad als in de laatste dagen van mn menstruatie, dus bijna ten einde....ook bij beweging (bijv wandelen of fietsen) was het meer... al het bloedverlies is ZONDER enige kramp...alleen in het begin van bloedverlies gevoelige baarmoeder/onderbuik....maar geen krampen zoals bij menstruatie en ook niet het helderrode (en alles wat daarbij hoort) van een menstruatie.... ik weet niet goed wat ik hiermee moet en van moet denken...ik zit nu op dag 45...heb afgelopen vrijdag de vk gebeld en die zegt dat het kan zijn dat je cyclus in de war is na een mk en dat dit een half jaar kan duren....en dat ik zeker een week steeds moet wachten met testen mocht mn menstruatie nog niet doorkomen.... ik weet heel goed dat het dus mogelijk is dat het kan komen door mn eerdere mk..maar vind dat bloedverlies zo vreemd.... Nu is mijn vraag of er meerdere mensen deze ervaring hebben.... EN JA, IK WEET: HET ZAL AFWACHTEN ZIJN....maar ben gewoon benieuwd naar wat ervaringen van mensen....
Meis, Je hebt je topic nu gestart in het gedeelte zwanger worden clubs. Ik denk dat je je topic beter kunt laten verplaatsen naar het algemene zwanger worden gedeelte. Daar zul je veel meer reacties krijgen. Groetjes Lizzy