Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier weten mama en schoonmama het wel. Vind het wel prettig en dan kunnen we er ook gezellig over praten.

Zo wij zijn op weg naar Amsterdam schiphol.
    Lekker op huwelijksreis. Tot snel!!

2. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Veel plezier Kabouter!

Sorry ben ff niet zo actief, lig in bed met griep inmiddels :( Maar ik lees wel 1 keer per dag bij hoor!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    @Kabouter24: fijne huwelijksreis!!

@Roos14: Ik heb nu vooral nog 'last' van mijn onderbuik. Als ik beweeg, ga zitten of staan, langer loop, voel ik het meer. Ook heb ik als ik op bepaalde manier beweeg of ga zitten en staan last van plek in mijn rechterbuik, alsof er iets dwarszit. Sinds gisteravond heb ik dit meer links juist weer dan rechts..
    Hoe gaat het bij jou?

4. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Volgende week alleen mn schoonma maar goed hb nu gezgt als de deur dichtzit dan moeten jullie maar even je oren dichtdoen xd

5. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Heel zachtjes klussen haha😈
    Ik heb zo een rot dag op mijn werk he grrr😠

6. fleur123

fleur123 Lid

4 sep 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ook ik wil graag met jullie meepraten in dit forum. Sinds oktober 2013 ben ik gestopt met de pil. Sindsdien is mijn menstruatie heel erg onregelmatig en echt geen pijl om op te trekken.. (75-39-47-70-35)mijn laatste cyclus was 35 dagen. Daar ben ik al heel blij mee omdat de andere cyclussen langer duurde. Ik heb daarom ook geen idee wanneer ik ovuleer :( Misschien dat ik deze cyclus aan de slag ga met ovulatietesten.

Groetjes Fleur

7. JuullesD

Gezellig fleur123

Fijne huwelijksreis kabouter!

8. Ziva88

Ziva88 Nieuw lid

4 sep 2014
    3
    0
    0
    Hallo allemaal!! voor mij ook de 1e ronde. 16 Augustus gestopt met de pil. Vind het erg spannend allemaal haha!!

9. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede reis en heel veel plezier!

10. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    wvw Vaag he die klachten, waar zou het dan van komen? hier alles rustig, helemaal geen klachten.. ook niet van het 'ontpillen' ofzo. ovulatietesten tot op heden volledig negatief, dus ik wacht nog maar even rustig af.

fleur123 Misschien wel handig inderdaad die testen, dan loop je tenminste je ovulatie niet mis!

ziva88 Haha ja spannend he, vooral nu zo die eerste maand vind ik! ben zo benieuwd wanneer er eens wat gebeurd.

luna30 beterschap!

JuullesD Ik heb nu ook mama apps! maar waar laat jij je temperaturen precies?? :s

11. JuullesD

Ja, even lastig in het begin he;)
    Als je het scherm opent met. Mijn Cyclus, dan heb je links een paar opties, het is dan het tweede vakje van boven, het boekje met vingertje:)

12. Ziva88

Ziva88 Nieuw lid

4 sep 2014
    3
    0
    0
    Ja echt super spannend!! moet wel lachen om mezelf.. zo stoer tegen me vriend te lullen dat we gewoon ongedwongen ermee omgaan en dan mezelf er gewoon op betrappen dat ik toch van alles denk te voelen... En druk aan het voelen/berekenen wanneer ik ongv. vruchtbaar zou zijn😂... Meest creatieve lingerie setjes komen voor de dag 😄

13. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Welkom Ziva!

Ik gebruik trouwens de app "P Tracker Lite" sinds een paar dagen, vind hem super chill en hij is discreet op je scherm etc.

Nog steeds ziek.. Pff en het begin van de cyclus gaat zo langzaam voorbij!!;)

14. JuullesD

Beterschap luna:)

15. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Nou helaas bleek de streep een indroog streepje te zijn..
    Heb me 4 weken rot gevoeld dacht zwanger of ontpillen..
    Vandaag eindelijk ongesteld geworden toch blij want nu gaat ronde 1 in:)
    Wat dat ontpillen wel niet met je lijf kan doen zeg.
    Merk wel dat ongi zonder pil 10x zo erg is pff hebben jullie dat ook?

16. JuullesD

Nog niet ongesteld geworden:), dus durf het nog niet te zeggen.
    En heel eerlijk gezegd hoop ik dat het niet gebeurd ook:D

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Wat spannend JuullesD!! Ik vind het wel leuk als hier wat POSITIEVE berichten worden geplaatst:)

Iedereen weer een fijn weekend! In ieder geval weer een week verder dan de vorige keer dat we dat stuurden:p

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    @Liesje12345: wat vervelend dat de menstruatie nu zoveel erger is. Ik moet dat nog ervaren hoe dat nu zal zijn.. Ik moet nog de eerste keer ongesteld woreen na stoppen pil.
    Ik heb nog steeds wel dat gevoel in onderbuik en jeukende borstjes, maar ga ervan uit dat het ontpillen is. Zou natuurlijk leuk zijn als het gelijk al raak is aangezien ik er best wel mee bezig ben en je dan gelijk weet dat je lichaam dan goed werkt enzo, maar andere kant moet ik zeggen, dat ik de maand erop (en dat is natuurlijk al heel snel!) ook wel leuk zou vinden. Dit omdat ik ook wel benieuwd ben wanneer ik ongesteld word en dat je dan gericht aan de slag kunt gaan enzo. Maar uiteindelijk doe ik het natuurlijk niet voor het laatste en hoop ik dat het snel raak is!

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    @JuullesD: ik zie dat jij het ook als reactie bedoelde richting Liesje van nog niet ongesteld geworden.. Ik dacht even rond nod;)
    Dat is voor jou nog een weekje wachten zie ik:)

20. JuullesD

Hey wvw klopt, mijn NOD zal ongeveer ergens tussen 13-19 september zijn, dus nog even geduld zucht.

Even op jouw stukje, je zegt last te hebben van je borsten. Maar naar mijn idee moet dat van het ontpillen zijn. Je cyclus loopt over elf dagen af zie ik, dus dan heb je je vermoedelijke eisprong iets van vier dgn geleden gehad? Dan moet je eitje nog innestelen;) ik vraag me af of je dan al klachten kan hebben???

Ik heb wel een positief bericht opzich, mijn temp. Is blijven stijgen dus de fertility friend app heeft mijn eisprong op 1 sept geklokt, en de dag ervoor had ik een positieve ovu test. Dus ik weet dat ik een eisprong heb gehad! Heel fijn, want dat betekent als ik ongesteld word, dat dit ongeveer over veertien dagen vanaf 1 sept. Kan zijn:)
    Dan weet ik wat me te wachten staat!

Natuurlijk hoop ik dat ik niet ongesteld word, ik hoop het super veel...maar ik blijf realistisch!

En een vraagje, hebben jullie toevallig last van je darmen gekregen door ontpillen? Ik heb er last van en dat vind ik echt waardeloos zucht:(

Deel Deze Pagina