Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb hier nu wat dubbele gevoelens... Vorige week bloed moeten laten prikken ivm aanhoudende duizeligheid en vermoeidheid. Leverwaardes en infectiewaardes blijken niet goed te zijn. Nu volgende week opnieuw uitgebreid bloedonderzoek. Stiekem hopen we natuurlijk dat we aankomende Nod (volgende week za/zo) niet ongesteld wordt ivm zwangerschap, maar vind het ook een eng idee dat ik mogelijk zwanger ben geraakt terwijl mijn bloed niet goed is... Even spannende week dus

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Hey Mojo wat vervelend allemaal joh. Ik weet niet of dat echt invloed heeft op een baby want voor zes weken is er geen bloedcontact met de moeder dacht ik! Iig sterkte en Beterschap! !!

Ik maak mezelf nu toch wel gek, heel erg onbewust. Mijn vriend wilt heel graag testen, maar ik denk dat (nog) negatief is dus tja.
    Ik heb wel hele felle onder rugpijn nu. En met de gevreesde NOD om de hoek denk dan ook wel dat het menstruatie gezeik kan zijn. Maarrrrrr ik ben pas zondag ongesteld...en nu al klachten is al erg vlot...

Een testje doen geeft uitsluitsel of juist niet want met 10 dpo zien we ws niet zoveel.

Wat vinden jullie meiden?

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Vervelend Mojo! Hebben ze ook gezegd waar het door kwam en wat je er aan kan doen? Maar Juulles heeft gelijk, in het begin geen bloedcontact met kindje dus niks om je zorgen over te maken, nu snel weer gezond worden! En als je zwanger blijkt kan je altijd weer even bij de huisarts buurten voor extra info/geruststelling :)

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    @Juulles Je banner zegt dat je over 3 dagen kan testen, klopt dat? In dat geval kan je wel een speciale vroege test kopen en heb je best wel kans dat hij het oppikt! Als je vroeg test zou ik voor de zekerheid wel met ochtend urine testen (ook al staat er vaak op de verpakking dat het niet hoeft). Je moet bij de drogist dan maar ff kijken (of vragen als je dat niet erg vindt) welke geschikt is voor vroeg testen en hoe groot de kans is 3 dagen van te voren dat hij het positief aangeeft (als het ook positief is).

5. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Mojo1986: wat vervelend dat het nu speelt, snap dat je je zorgen erom maakt. Misschien kun je dit met de huisarts/ een gynaecoloog bespreken? Die kan vast antwoord geven. Wat JuullesD zegt, heb ik ook gelezen..

JuullesD; super spannend zeg! Lastig he wanneer te testen.. Ik dacht zelf nu ook morgenochtend al te testen, aangezien we beide in ochtend vrij zijn..
    Eng he dat het ook menstruatieklachten kunnen zijn..
    Laat je het wel weten?!:)

6. JuullesD

Nou we gaan toch maar een test doen als ik thuis ben. Ik wordt nu een beetje moe van mijn lijf en het na denken of het wel of niet zo is haha.
    Ik haal vanaaf ook nog wel ff een testje bij de kruidvat mocht deze negatief zijn, die schijnen gevoeliger te zijn. Maar verder koop ik niks heb er 5 van de action ofzo:) zat voorlopig

En tuurlijk laat ik het weten:)

7. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Spannend meiden! Ik duim voor jullie, laten jullie het wel allebei weten?

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Succes JuullesD!!! Kan een heel mooi moment zijn;)

Ii hou jullie ook op de hoogte

9. JuullesD

Ik hou jullie ook op de hoogte worden, zal wel later vanavond worden want ga zo even naar de winkel.
    Ik hoop iig dat mijn vriend snel thuis komt ik sta echt mega af te knijpen hier...

10. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hihi dat snap ik!!!😃 Ik duim voor je hoor en ik hou het in de gaten hier hihi

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens niet dat ik vaker moet plassen of pijn heb bij het plassen..
    Ik twijfel nog over morgenochtend maar ben bang dat echt nog te vroeg is of gewoon sowieso negatief is. En beetje zo van het zal vast toch niet zo zijn, dus onnodig een test te doen..

12. JuullesD

Ach misschien moeten we niet zo piepen, en gewoon testen doen daar zijn ze immers voor!!

13. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hahaa daar heb je dan ook weer helemaal gelijk in!

14. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha wat een spanning hier allemaal!! Ik zou zeggen gewoon testen!! Dan weet je eerst weer even waar je aan toe bent! En mocht het negatief zijn dan kun je altijd over een aantal dagen opnieuw testen!
    Hier vandaag helemaal geen klachten! Ovulatietest geeft vandaag helemaal geen tweede streep helaas.. temp wel weer gestegen vandaag..
    Maar et blijft allemaal gissen zo'n eerste cyclus zeg, moeilijk!

Mojo1986, Wat vervelend zeg. Ik zou je zorgen gewoon uiten bij je huisarts. Die kan je vast meer duidelijkheid geven.. misschien heeft dat niet eens gevolgen... hopen dat die dagen tot aan je NOD maar vlot mogen gaan, weet je ook een beetje waar je aan toe bent!

15. JuullesD

Negatief helaas:( zal dus toch mijn menstruatie zijn die ik voel jammer:,(

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O wat jammer! Maar misschien toch te vroeg getest en omdat het einde middag is..?

17. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    He balen JuullesD! Eerst maar even afwachten wat er zondag gebeurd! je weet maar nooit, misschien moet je dan toch nog een keertje testen!

18. kaatje04

kaatje04 Lid

2 jul 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook het geluk, eind mei gestopt met de pil. Ondertussen niet meer ongesteld geworden. Afgelopen maandag hebben we een testje gedaan en wat denk je positief! Deze week kunnen we de verloskundige terecht, weten alleen niet hoever we al zijn. De test gaf 3+ aan!

19. JuullesD

Gefeliciteerd kaatje!

@wvw&roos: ja, denk dat we zondag mocht ik nog niet ongesteld zijn nog maar even testen. Mijn lijf spreekt zich een beetje tegen denk ik nu.
    Heb onwijze heftige rugpijn in mijn onderrug, maagzuur, verstopping, verandering in mn tepels, moe en veel afscheiding.
    En ik denk, ja sommige klachten passen best bij een menstruatie, maar zo vroeg al??? ik zou echt op zn vroegst zondag ongesteld moeten worden, fertility friend geeft pas de zestiende aan!
    En maagzuur, verstopping, afscheiding en vreemde tepels voor mij niet bij een menstruatie.
    Maarja weer even een stukje geduld hebben!
    Alhoewel ik toch best even, tja down was ervan...stom he:(

Hoe is het met jullie?

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Kaatje!:)

@JuullesD; inderdaad even afwachten, wie weet wat zondag nog brengt..
    Je hebt wel heel veel klachten die erop lijken idd..! Of kan dat ook van ontpillen zijn, geen idee?
    Ik snap dat je f down was, helemaal niet stom!
    Welke test heb je gebruikt, die van Action of kv?
    Ik heb die van kv 2v5 liggen en dan vd week die uiterst gevoelige gekocht. Ook een voorraadje;)
    En misschien is je nod wel later dan je verwacht en test je daarom nog niet positief..
    How how zo jammer dat we zelf niet kunnen bekijken wat er in ons lichaam gebeurt he!

Bij mij geloof niet zoveel anders, wel nog steeds vaak zon steek in mijn buik, hele dag regelmatig gehad..

Deel Deze Pagina