Ja irritant he, wisten we het antwoord maar! Ik had action liggen en had kv 2v5 gekocht. Ik weet ook niet hoe het allemaal zit, ik heb een september een eisprong gehad. Wat ik er van begreep is dat je dan binnen veertien tot negentien dagen ongesteld MOET worden, of je bent zwanger Dus dan zou het van eh zondag tot donderdag kunnen ofzo hmmm
Kaatje Gefeliciteerd!!Altijd leuk die positieve berichten hier. JuullesD Kan me voorstellen dat je toch een moment van teleurstelling hebt dan, toch gebeurt er wel van alles met je lijf en die klachten moeten vast een oorzaak hebben. Blijft toch een beetje spannend... De meeste van jou klachten ervaar ik niet bij een menstruatie.. misschien hebben we ook wel andere klachten doordat we nu weer echt menstrueren ipv de pil slikken en een onttrekkingsbloeding hebben? Verder hier alles rustig..beetje hoofdpijn, beetje buikpijn af en toe. Die buik doet me denken aan een naderende menstruatie. Mijn eerste cyclusdag was 26 augustus, dus bij een gemiddelde cyclus zou mijn NOD 23 september zijn. Ik wacht maar af, heb ook geen idee of ik al een eisprong heb gehad. De ovulatietesten en temperatuur hebben niet echt een eisprong laten zien.. Luna30 wanneer is jouw NOD? wvw ga je wachten tot dinsdag met testen of weet je het nog niet?
Ik denk dT je in de buurt gaat komen roos! Die buikpijn kan op groeipijn van het eitje duiden, spannend!!!! ff goed blijven tempen en testen nu! Ja, ik weet gewoon even niet meer wat ik nou moet rekenen als NOD. Heb nog even gegoogled, ongeveer veertien dagen na je eisprong moet je ongesteld worden idd. Dus dan kom ik wel op zondag/maandag uit. Ik denk best dat een gewone menstruAtie veel heftiger is dan een onttrekkingsbloeding, maar nu al 4 dagen van tevoren???
Lastig he Roos14 ik weet het ook allemaal niet zo goed. Heb sinds het weekend getemperatuurd, maar eerste 2/3 dagen nog niet goede tijdstip. Afg dagen 37,2 en vanochtend 37,3. Ik weet het nog niet qua testen, mijn man is hele weekend vrij dus zou vanaf morgen elke ochtend kunnen vh weekend.. @JuullesD; dan heb je wel dus nog wat daagjes speling. Ik vind het wel echt fijn zo met elkaar te kunnen kletsen!
Echt wel! Zit alweer ander forum te lezen over mensen die paar dagen voor nod testen.. Ik denk dat ik het doe zodra ik op dat moment goed gevoel erbij heb om te doen.. Andere optie is wachten of ik ongesteld word, maar dat kan ik niet zo goed haha
Ja idd, gewoon kijken wat prettig voelt. Ik ben voor nu even van mijn rugpijn en maagzuur af, maar ven echt kapot moe. Ik slaap ook de hele week al slecht hoor, dus daar ligt het aan! Gauw mijn mandje in dus, morgen wacht het huishouden (van jan steen momenteel) weer... Zucht!
Ja idd, gewoon kijken wat prettig voelt. Ik ben voor nu even van mijn rugpijn en maagzuur af, maar ven echt kapot moe. Ik slaap ook de hele week al slecht hoor, dus daar ligt het aan! Gauw mijn mandje in dus, morgen wacht het huishouden (van jan steen momenteel) weer... Zucht!
Van harte gefeliciteerd Kaatje! En JuullesD, misschien heb je inderdaad wat te vroeg getest! Het zijn wel specifieke symptomen die je hebt! Ik heb ook al een aantal dagen kleine steekjes onder in mijn buik... Geen idee wat het is, maar bij alles denk je nu; zou het?? Dames; bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Jammer! Nu waarschijnlijk dus toch wachten op de menstruatie. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Eerste ronde zou ook wel heel geweldig zijn als het direct raak was.. Maar goed er is altijd even teleurstelling natuurlijk! Eerst maar weer even afwachten
Kl*** zeg!! Wie weet kan het toch nog.. En anders komt hopelijk snel je menstruatie! Kun je weer verder in de volgende ronde..
@Juulles: Balen!! Hopelijk snel meer duidelijkheid! @Roos14: Mijn nod is 2 oktober, als ik er vanuit ga dat mijn cyclus weer 33 dagen is zoals in de eerste ronde. Volgens mij was het voor de pil ongeveer 28 dagen. Maar ja net gestopt met de pil sinds 25 juli dus kan nog wel onvoorspelbaar zijn en aangezien ik geen ovulatietesten gebruik of temperatuur heb ik ook geen exact idee van eisprong. We wachten het af! @Iedereen: sorry voor late reactie, mijn laptop is gisteren gecrashed, net nieuwe moeten kopen..
Ik weet het ook niet goed. Ik hou duur v 28 dagen gewoon even aan en wil graag in het weekend testen. As zondag zijn we beide vrij en hebben we nog niets staan, dus ik ben nu van plan om zondagochtend te testen..!
Omg ik kijk im having their baby, tranen haha. Zo zielig, lijkt me zo heftig om je baby af te staan! Dat het zover zou moeten komen he!!
Hallo allemaal! Mijn vriend (26) en ik (25) zijn afgelopen maand ook begonnen met het maken van ons wonder. Ik ben sinds vorig jaar december al gestopt met de pil, vanwege te hevige pijn in mijn onderbuik. Ik heb een regelmatige cyclus (28 dagen). Ik mag aanstaande dinsdag (16 september) testen. Erg spannend dus allemaal!! Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Welkom Tan89! Spannend he! Mijn nod is waarschijnlijk ook de 16e. Er zijn hier meerdere met hun nod op of rond die datum