Ik heb even wat berichtjes terug gelezen. Maar wordt er nu toch echt heel erg zenuwachtig van. Maar het stelt me wel gerust dat jullie er ook allemaal zo bewust mee bezig zijn. Heb steeds het gevoel dat ik een uitzondering ben dat ik er zo veel over nadenk. @WvW ik lees dat jij zondag al gaat testen? Ik kan ook niet wachten, maar ben bang dat de teleurstelling van een negatieve test zo groot is, terwijl het misschien nog niets zegt. Of kun je er twee dagen van te voren niet meer onderuit?
Ook ik schrijf graag met jullie mee! Mijn vriend(32) en ik(26) beginnen vandaag aan de eerste ronde voor ons eerste kindje. Ik ben gestopt met pil en vanochtend ongesteld geworden. Ik loop dus wel wat achter op jullie allemaal, voor zover ik terug heb gelezen. Mijn cyclus is met en zonder pil altijd wel regelmatig geweest, dus hoop nu ook. Wel spannend allemaal hoor, maar het lijkt allemaal nog zo eindeloos lang te duren (haha jaaa, dat roep ik nu al). Eerst een volle week ongesteld, dan klussen en dan weer wachten... Geloof dus niet dat ik een ster zal zijn in geduldig afwachten 😁! Misschien moet ik het eerst maar eens ervaren en komt het geduld dan vanzelf... Iedereen iig heel veel plezier en succes gewenst met proberen!
Oh nog 2 vraagjes: -is er hier misschien nog iemand met een gekantelde baarmoeder? Ik weet dat dit geen invloed zou moeten hebben op de vruchtbaarheid, maar toch heb ik er een wat minder optimistisch gevoel door... -wanneer stoppen jullie precies met het eten van filet americain etc.? Ik ben nu nog ongesteld, dus neem aan dat het dan geen kwaad kan, toch?
Hai Tan89; ik ben ook bang voor een negatieve test en dat deze dan niet klopt, maar hou ook echt niet v dat wachten. Ik was vandaag bij huisarts voor wat klachten die ik eerder had en laat v mn heupen die ik regelmatig heb en dit ook in combi met evt zwangerschap. Of dat kwaad kon. Hij gaf aan dat ik vroegtijdig naar een therapeut kan als ik zwanger ben vanwege een bekkenbodem iets dat eerder is geconstateerd, dus blij dat ik heb gevraagd. Verder vertelde ik dat we gestopt zijn enzo. Hij zei dat als je stopt met pil je binnen 1/2 mnd zwanger kunt raken ( en natuurlijk al na 1x vergeten v pil al) en als je spiraaltje hebt gehad dit gem. 5/6 mnd kan duren. Verder vroeg ik hem wat betreft mn cyclus of ik die 28 d voor nu even kan aanhouden omdat ik graag een datum wil hebben om naartoe te leven en te kunnen testen. Hij zei natuurlijk dat het eigenlijk niet kan omdat je pas na 2/3 mnd pas je cyclus kent (mocht het zover komen). Hij raadde aan pas 2/3 weken na die datum eens een testje te doen.. Nou daar kan ik natuurlijk niet op wachten haha maar geeft wel weer extra twijfel of ik goed eraan doe om zondag al te testen.. Maar denk dat ik toch gewoon doe en zie dan erna wel weer.. Hij zei dat je met 6 wk zwangerschap contact kunt opnemen met verloskundige.
Ik ben sinds vorig jaar december al gestopt vanwege aanhoudende menstruatieklachten. We zouden eigenlijk pas rond oktober beginnen maar sinds vorige maand ineens toch beiden dat we het zagen zitten. Ik heb dus nu al ongeveer 8 maanden een regelmatige cyclus en voel mijn eisprong. Verder heb ik deze week last van menstruatieklachten en heeeeeel veel pukkeltjes. Normaal heb ik er wel eens eentje maar dit is niet normaal. Ik wacht het geduldig af. Ik ben op woensdag altijd vrij, dus denk ik dan maar ga testen! NOD is 16 september. Spannend allemaal zeg!!
Zo, ik kom ook weer even loeren. Was vandaag even druk met poetsen en balen. Ik denk zelf dat mijn menstruatie toch onderweg is, ik heb die typische menstruatie krampen die ik helaas maar al te goed ken...zucht Vind het wel erg vroeg allemaal, maar je hebt geen keus wat je lichaam doet! Ik blijf wel nog even tempen, je weet maar nooit Maar diep van binnen heb ik al geaccepteerd dat we de tweede ronde in gaan. Hoe gaat het met jullie allemaal? En alle nieuwe meiden, gezellig en welkom!
Spannend Tan89, dat je nu wat andere klachten hebt dan anders! En fijn dat je al bent ontpild. Ik merk dat ik constant let op symptomen die ik wel/niet zou hebben haha. Voor nu wil ik nog steeds morgenochtemd testen of nou slim is of niet.
Hey wvw ga ook duimen voor jou! Test was negatief, maar weer middagurine... Temp. Wel weer hoger vandaag en al twee dagen geen krAmpen, of andere klachten alleen moe en obstipatie. We wachten rustig af...zucht Ik zit nu op 12dpo
Spannend WvW!! Ik duim voor je!! Stiekem zou ik morgen ook al wel willen testen, maar ben te bang voor een negatieve test! Erg of niet? Letten jullie eigenlijk al op je eten en alcohol ook al weet je nog niet of je zwanger bent? Ik drink niet super veel, maar vind het nog moeilijk om het te laten staan! (Ben bang dat mensen wat door krijgen, ik laat namelijk niet snel een borrel staan bij een gezellige avond) Wat is jullie ervaring hiermee?
Ook JuullesD en Tan89 super bedankt! Ik let al erg op eten en drinken. Precies nu veel verjaardagen waardoor ik idd ook bang ben dat het opvalt.. Net verjaardag geweest en nu bij vrienden mosselen eten. Ik heb gegoogled en zie dat je gekookte mosselen mag eten. Ga wel aangeven dat ik vanmiddag al wijn op heb dus vanaaf niet meer hoef. Leugentje om eigen bestwil dan maar.. Tan89: ik vind het ook nog steeds eng maar wil het wel gaan doen.. Fijne avond allemaal!!
O ja en JuullesD wil ook weer niet teveel hoop geven maar je hoort vaker dat het alsnog positief wordt he.. En aangezien je noh paar dagen speling hebt, wie weet!! Ik duim ook voor jou dat het alsnog positief wordt! En natuurlijk ook voor Tan89 en de rest he!
Juuless Blijft toch spannend he bij jou! Hier bij mij alles rustig, heb echt het idee dat er totaal niks in mijn lichaam gebeurt wvw Veel succes met testen morgenochtend, zoooo spannend! tan89 welkom, wat grappig dat iedereen zo dicht bij elkaar ligt met haar NOD! Je bent volgens mij echt niet de enige die er zoveel mee bezig is als ik dat hier zo lees! haha... ik heb dat zelf net zo, terwijl ik nog maar op cyclusdag 19 zit van de eerste ronde.. Ik let ook al erg op met eten en drinken trouwens, maar in principe zou dat nu nog niet nodig zijn lijkt me... beetje alcohol kan vast geen kwaad voor het zwanger worden toch!
Hoi meiden, Veel om te lezen. Ben begin aug bij de HA geweest om spiraal te laten verwijderen. Na 1 week had ik mijn eisprong (deze kan ik voelen dus dat scheelt) heb toen een test gedaan 4 dagen te vroeg omdat ik van alles voelde, maar deze was negatief en helaas na 1,5 week ongesteld geworden. Je hoopt er toch op ook al wist ik dat mijn lichaam zeer waarschijnlijk nog een eigen ritme en normaal cyclus moest krijgen. Heb namelijk 6 jaar een spiraal gehad en was in die 6 jaar nooit meer ongesteld, terwijl ik wel elke maand een eisprong kon voelen. Nu net weer een eisprong gehad, gisteren. En nu is het afwachten geblazen... Let trouwens wel erg op mijn eten en drink niet meer. Tevens gebruik ik foliumzuur. Mijn man ook dit las ik op een site, tevens gebruikt hij extra zink. Dit schijnt ter bevordering van de zaadcellen te zijn. Mijn huisarts zei trouwens dat ik meteen na verwijderen van spiraal zwanger zou kunnen worden. Er was geen fase van aanpassing/wennen etc gaf zij aan. Ligt aan je lichaam of je meteen of na een paar maanden zwanger word. En het percentage is 13% per maand las ik kans op zwangerschap. Leek best weinig... Misschien moet ik niet alles geloven wat ik lees...
Tan89: ik let er op na de eisprong, zodat ik innesteling niet in de weg kan zitten maar ik drink ook eigenlijk weinig dus bij mn fam. Zal t niet opvallen. Ik ben binnenkort jarig, dus mijn vriendinnen zal het wel opvallen. Maar ik zeg gewoon dat ik een blaasontsteking heb icm antibiotica even niet drinken klinkt niet zo gek @wvw: laat je het kns weten, succes meid! @roos: ik denk dat je nog geen eisprong hebt gehad, ik ga voor je duimen dat het gauw komt! blijf het goed in de gaten houden, het is echt een kick als je weet dat je vruchtbaar bent!!! @ iedereen: net een verjaardag gehad, was gezellig maar ben er met mijn hoofd niet bij. Ik heb stiekem toch wel weer hoop gekregen, morgen officieel 1 dag overtijd volgens mama apps, volgens onze berekeningen moet ik maandag ongesteld worden en volgens FF dinsdag pas. Lekker verwarrend dus!!! Nog steeds klachten vrij, wat dan ook wel een hoop gekke gedachtes geeft zeker i.c.m. Negatieve test... Zou het dan of zou het toch niet??? als ik ongesteld wordt, jammer maar helaas maar dan weet ik iig wat Mijn vriend is nu wat neutraler, die laat het even los en die heeft zo van tja we zien het vanzelf wel. Ik heb zoiets van ik wil het NU weten, wat het antwoord ook is!!! morgen gaat ie iig het eea halen voor mijn darmen, want dat ligt helemaal stil en dat ben ik niet gewend. Ik ga chronisch drie x ler dag naar het toilet met zeker drie x per week diarree. (Sorry, heb prikkelbare darmsyndroom). Dus daar word ik echt gestoord van!! ik vond vandaag ook wel dat ik een ENORM dikke buik had, zal wel van mijn darmen of toch mijn naderende ongesteldheid komen. Ach alleen de tijd zal het vertellen, maar tis wel even fijn om hier lekker te spuien Wil eigenlijk gaan slapen, des te sneller kan ik tempen Gister 36,67 vandaag 36,74 dus ietsies omhoog! duim duim duim en ik duim ook gelijk voor jullie!!!
O mensen ik vind dit zooooooo eng he!!!! Ik heb op dat ding geplast en nu twijfel ik.. Ik dacht zie ik nou heeeeel licht iets? Mijn man kwam erbij en leek ook licht iets te zien! Iets later werd die streep echt duidelijker! Nog steeds licht, maar duidelijker!! O wat eng, dadelijk was hij eerst heel licht maar dus toch te licht en na tien min niet meer betrouwbaar, nu zie je hem namelijk wel echt! Op foto ziet het er anders uit maar ik zal hem toesturen. Ik shake helemaal! En daarom heb ik eig liever cb, dan zie je letterlijk wel/niet..