Ik zie zeker wel wat!!! Maar binnen Hoe lang heb je de foto genomen? Je moet even goed de gebruiksaanwijzing lezen want je moet binnen een bepaalde tijd aflezen! !! Spannend!!!!
Na vijf minuten hebben we de foto genomen en na tien min is hij volgens gebruiksaanwijzing niet meer betrouwbaar.. Eng zeg! Op nod forum zagen ook drie mensen een streep.. Ik hoop dat het echt zo is en het blijft! Het is lastig te zien idd Roos14, zeker op de foto.. Ik test denk vanmiddag of beter morgenochtend nogmaals..
WVW: jeetje spannend hoor! Ik ben benieuwd of hij vanmiddag duidelijker is als je opnieuw test. En anders even 2 dagen wachten, dan is het hcg duidelijker aanwezig wellicht. Succes!
Thanks Vanesje34! Ik heb nog v die uiterst gevoelige v zwanger en kis liggen en ook nog 2v5 v kruidvat. Maar ik vind die streepjes maar onduidelijk dus miss haal ik zo een cb test.. Om morgenochtend die te gebruiken. En miss vanmiddag nog wel die uiterst gevoelige (6 dagen voor nod).
Hey wvw ja we hebben gisteren ook getest. Wij hadden toen het idee dat we wat zagen maar het was volgens mij teveel willen zien hoor. Niet zo duidelijk als bij jou!! Hoeveel dagen voor NOD zit je nu? Ik test vanmiddag ook maar weer. Heb geen menstruatie klachten. Eigenlijk helemaal geen klachten behalve obstipatie. Volgens mama app en mn banner ben ik 1 dag overtijd
Ik zie dat je nog 2 dagen heb dus je zit nu op 11 dpo? Gek eigenlijk dat je al zo vroeg positief test meid!! Spannend hoor Bewaar die dure clearblue lekker voor je NOD! !
Vanesje34 ja dat klopt, maar mijn NOD is gebaseerd op een gemiddelde cyclus van 28 dagen. Dit is natuurlijk pas mijn eerste ronde dus geen idee wat mijn cyclus exact is. Zover het nu lijkt is het zeker een langere cyclus, ik heb nog geen eisprong kunnen ontdekken. Ovulatietesten negatief en in mijn temperatuur ook nog niks te ontdekken. Ik heb pcos dus op zich is dit niet gek, maar we wachten maar af. Jouw NOD is de 26e? mooniejj veel succes dinsdag! juullesd wat vaag he!! ik ben benieuwd hoe het gaat lopen bij jou!!WVW De reacties hier lijken positief! fingers crossed! misschien op je NOD testen?
@roos14: tja dat is lastig hoor die NOD! Volgens mama apps was het gisteren, volgens onze eigen berekening (14 dagen NA de eisprong, wat de gemiddelde fase na de eisprong is) de vijftiende, en volgens FF de zestiende! we blijven dus nog even testen, want zou graag een antwoord willen. En naar mijn weten kan het nu maar twee kanten op En ik blijf natuurlijk tempen, dus ook dan zal ik vast wel wat merken. Ik heb wel (nadat ik er over had gelezen door wvw) ook testen besteld bij zwanger en kids, extra gevoelige en gewone dus ben benieuwd
Vanavond twee positieve testen in mijn handen gehad!! Ben voorzichtig positief!! Mijn nod pas dinsdag!! Wil graag de foto met jullie delen, maar geen idee hoe ik de foto moet sturen! Helemaal blij!! Voor iedereen die positief getest heeft: van harte gefeliciteerd! Eidereen die nog moet testen succes!!
Tan89; ook hier gefeliciteerd! In het nod topic heb ik uitgelegd hoe je een foto kunt uploaden, hopelijk is het te volgen ben zo benieuwd, gaaf zeg!