Ik zit op twaalf dagen dpo ongeveer! Als ik goed begrijp wat dpo betekent! Haha Verder heb ik last van krampen, niet stekend maar zeurderig! Darmen die rommelen en last van pukkeltjes die ik normaal niet zoveel heb! Ben nog steeds bang om dinsdag gewoon ongesteld te worden! Raar of niet? Kan het misschien nog niet geloven!!
Wauww gefeliciteerd tan 89 en die onzekerheid snap ik wel eeen vriendin van me die had het ook heel erg die bleef ook elke dag nog een test doen. Om zeker te weten dat het streepje niet opeens verdween
Jeetje wat spannend allemaal! @Tan89: Gefeliciteerd!! @Wvw: Ik zie ZEKER een streepje!! Nu hopen dat ze mooi oplopen! @Juulles: Snap dat dit heel irritant is! Hoop echt voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Nou vanochtend twee keer getest met zelfde merk als gister. Twee keer zag ik niets nu is het wel zo dat de controle streep bij deze ook wat minder donker waren dan gister, kan dat nog uitmaken? Als ik die v gister met deze vergelijk is die streep er in ieder geval duidelijk. Mn man houdt zich vast aan die v gister. Ik weet het niet hoor. Het is wel zo dat ik bij de eerste v vandaag ook boven opnamevenster heb geplast en in gebruiksaanwijzing staat dat het niet mag. En tweede keer had ik echt mr paar druppels, misschien niet eens vijf sec. How ik vind dit zooo niet leuk! nu onderweg naar werk en mn man werkt smiddags n savonds. Als ik niet ongesteld word, test ik morgenochtend weer..
@Wvw Snap dat dit heel irritant is! Inderdaad gewoon morgen weer testen en het controlevenster vermijden
Inderdaad! Heb je die thuis liggen? Volgens mij kun je sommige "in stream" testen ook gewoon "dippen" (haha), soms moet dat dan voor een langer aantal seconden dan als je er gewoon op plast. Dat had ik gedaan vorige ronde. Maar bij mij stond er in de bijsluiter dat het ook zo kon.
Wvw: komt goed, morgen gewoon een testje doen en goed mikken he Oke mijn temp was vanochtend hoger, en nog niet ongesteld en toch nog een negatieve test!
WvW ik heb een test gedaan en die in de urine gedompeld als het ware. Dus niet onder de straal houden, maar je urine opvangen en 5 seconden in het bekertje houden. Volgens mij kan dat met bijna elke test toch? JuulesD Vaag allemaal! Hopelijk test je gewoon deze week wel positief!!
Morgen is mijn laatste NOD van alle NOD mogelijkheden zeg maar Ik moet heel eerlijk zeggen, dat het me toch frustreert. Dan zou ik maar ongesteld worden, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ik snap er ook gewoon niet veel meer ben denk ik, niet ongesteld wel hoge temp maar toch negatieve testen. Ik vind dat er hier op het forum ook soms slecht gereageerd word, maar aan de andere kant snap ik dat wel want iedereen vraagt dezelfde vragen negatieve testen maar nog niet ongie wat nu?? Dus ik snap dat iedereen het dan op ontpillen gooit, maar ik weet wanneer mijn eisprong was en dan veertien dagen later moet je ongesteld worden! Dus lekker veel twijfels!!!
Spannend JuullesD! Ik heb ook wel eens gehoord dat een lichaam pas later Hcg aanmaakt, waardoor de test negatief aangeeft, maar je wel zwanger bent. Als je niet ongesteld wordt zou je langs de huisarts kunnen gaan om een bloedtest aan te vragen! Succes!!
Ik wacht denk ik af tot vrijdag dan zou ik volgens mama apps geloof ik zes dGen overtijd zijn, eigen berekening vier dagen en ff drie dagen, dus dan heb ik iets te vertellen tegen de HA. Ik wou dat ik wat wist, ik wil altijd alles weten dus dit irriteert me mateloos. Maarja aan de andere kant, het kan morgen voorbij zijn. We wachten rustig af!
Even snel tussendoor op het werk. Met die test kan het inderdaad ook in een potje, laat ik dat morgenochtend maar doen. Ik vind dit zo niks he. Weet nu echt zeker dat er gisteren een streep was. Misschien vandaag niet goed gegaan, of dit keer te weinig hcg aanwezig (dit kan schommelen), of het is nu al misgegaan de zwangerschap
@Wvw: Ahh snap echt hoe je je voelt! Maar probeer je niet te druk te maken tot je morgen opnieuw hebt getest! (en elk geval niet testen met een merk dat meer hcg nodig heeft dan je eerste test). Fingers crossed! @Juulles: Bij jou snap ik het ook helemaal! Sterkte met wachten. Heel irritant! Ik zat de eerste ronde ook te wachten na een negatieve test en vond het erg irritant, maar ik had totaal geen idee of en wanneer ik een eisprong had gehad. Dit is bij jou wel zo en dat maakt het natuurlijk compleet anders! Vind het een goede suggestie om anders maar gewoon even langs de huisarts te gaan aan het eind van de week! Dan kan die hopelijk bloedonderzoek doen. Ik heb vandaag dus erge steken en zeurend gevoel in dat gebied aan de rechterkant. Ik weet er nog niet zoveel van. Mocht het te maken hebben met eisprong, betekent dit dan dat het vandaag springt? Of is het meer een voorbereiding op en vindt de echte eisprong pas over een paar dagen plaats?
Zou vandaag ongie moeten worden maar tot nu toe nog niks moet me wel beheersen om te gaan testen ben benieuwd de dag is nog niet voorbij