Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Heb gewoon huisarts al gebeld haha lekker snel. Kreeg assistent, die wist et ook niet en moest niet gelijk ervan uit gaan dat het is misgegaan. Ze overlegt met huisarts en ik kan vanmiddag terugbellen. Ze zei v dat testen steeds word je ook maar zenuwachtig

2. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Goed van jou Moonniej dat je kunt wachten met testen! Hopelijk word je niet ongesteld!!

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Fijn wvw! Hoop dat je langs mag komen voor een bloedtest ofzo :)

4. Josslyn

Josslyn Lid

31 aug 2014
    37
    0
    0
    Walcheren
    :O ik kan het bijna niet bijlezen al dat gezellige geklets!

Dames met goed nieuws gefeliciteerd, dames in onzekerheid...succes en sterkte.

Ik heb net de eerste echo-afspraak gemaakt...maar t lijkt wel of ik helemaal niks meer voel van zwangerheid...tot gisteren wel krampjes links of rechts of iets maar nu niks, nada, noppes...vaag...

5. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hihi ik hoop het ook. Maar miss zeggen ze dat ik gewoon moet afwachten eerst

6. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Toevallig net een test gedaan toch heel ongeduldig en toch al een licht streepje gelukkig was vriendinnetje derbij en die zei hetzelfde zit toch wel een beetje te trillen van geluk

7. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een spanning hier allemaal!!
    Heel veel succes Juules en wvw, duim voor jullie!
    Toch al wel veel positieve verhalen zo hier in dit clubje! en dat terwijl de meeste nog maar kort geleden begonnen zijn!
    Mooniejj! voorzichtig gefeliciteerd! en dat ondanks de aanwezigheid van je schoonouders haha
    Luna30 volgens mij kunnen die klachten ook komen van het eitje dat groeit? wanneer verwacht je je eisprong!?

8. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    WvW hopelijk snel bericht van de huisarts om even langs te gaan. Wellicht heb je morgen wel een positieve test?

Josslyn wanneer is het gebruikelijk dat je een afspraak maakt met de huisarts/verloskundige?

Ik leef hier nog steeds op een roze wolk, maar nog steeds in het achterhoofd erg aanwezig dat het op elk moment weer mis kan gaan! Heb de neiging om (na 3 testen) nog een test te doen!! Zou zo graag willen horen van een expert dat het allemaal goed zit. Miep ben ik terwijl je veel verhalen leest over dat er veel mensen zijn die heel lang bezig zijn voor hun wonder en dan loop ik beetje te klagen over dit soort onzekerheden!!!

9. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Hey luna, ga je nu aan de ovu testen dan?
    Bij mij ook nog geen menstruatie jeej:)

10. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd M

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O haha gefeliciteerd Moonniej! Super voor je!!

12. JuullesD

Hey moonniej, ik had er over heen gelezen!
    Van harte gefeliciteerd!!
    al drie van dit topic:) leuk!!

13. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Jaah jaah waar 1x klussen al niet goed voor is ga het wel steeds meer beseffen

14. Josslyn

Josslyn Lid

31 aug 2014
    37
    0
    0
    Walcheren
    Moniejj: gefeliciteerd!

Tan89: gebruikelijk is dat je tussen 7-9 weken je eerste afspraak hebt bij de verloskundige/huisarts (als ik het goed heb...ben niet al wetend helaas). Ik heb mijn eerste afspraak 2 oktober en dan ben ik 7 of 8 weken als het goed is.

15. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Dank jullie wel allemaal <3

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Einde middag bij apotheek drie potjes boor urine gehaald, assistent durfde niet goed te zeggen maar zei dacht een positieve test betekent gewoon positief.
    De ass huisarts einde middag ook weer gesproken. Zij kon huisarts vragen nog niet stellen vanwege drukte, maar ze vindt mij wel zwangersschapsymptomem hebben en raadde mij en (net als apo assistent) om over paar dagen nogmaals te testen. Als ik klachten had kon ik bellen.
    Ze heeft mijn eerste dag vd laatste menstruatie in ieder geval genoteerd met daarbij wat we hebben besproken..

17. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gefiliciteerd voor de zwangere!!
    Wvw fijn dat ze je wel serieus nemen! Lijkt me moeilijk die onzekerheid hoop het voor je!

Ben vandaag begonnen met ovulatie test.
    Welk tijdstip deden jullie dit en vanaf hoeveel dagen voor eisprong begon die donkerder te worden?

18. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent wvw!! Wachten duurt dan zo lang he? Jammer dat de assistente je niet even een labbriefje geeft om te prikken, maar goed ook zij erkent je symptomen wel..
    Weer afwachten dus, ik hoop met je mee!
    Wanneer ben je van plan nogmaals te testen?

19. JuullesD

Hey lies, ik deed ongeveer zes dagen voor mijn vermoedelijke eisprong elke dag 1 test, er staat in de bijsluiter dat urine tussen tien uur s ochtends en acht uur s avonds het beste is.
    Ik had de drie dagen ervoor een iets donkerder streepje en de dag ervoor een hele donkere
    Persoonlijk vind ik het tempen fijner en duidelijker, maar dan weet je het pas achteraf!

20. JuullesD

Wvw, hoeveel negatieve testen heb je nu gehad dan en hoe laat was dat? en hoeveel dpo zit je nu?

Deel Deze Pagina