Heb gewoon huisarts al gebeld haha lekker snel. Kreeg assistent, die wist et ook niet en moest niet gelijk ervan uit gaan dat het is misgegaan. Ze overlegt met huisarts en ik kan vanmiddag terugbellen. Ze zei v dat testen steeds word je ook maar zenuwachtig
:O ik kan het bijna niet bijlezen al dat gezellige geklets! Dames met goed nieuws gefeliciteerd, dames in onzekerheid...succes en sterkte. Ik heb net de eerste echo-afspraak gemaakt...maar t lijkt wel of ik helemaal niks meer voel van zwangerheid...tot gisteren wel krampjes links of rechts of iets maar nu niks, nada, noppes...vaag...
Toevallig net een test gedaan toch heel ongeduldig en toch al een licht streepje gelukkig was vriendinnetje derbij en die zei hetzelfde zit toch wel een beetje te trillen van geluk
Wat een spanning hier allemaal!! Heel veel succes Juules en wvw, duim voor jullie! Toch al wel veel positieve verhalen zo hier in dit clubje! en dat terwijl de meeste nog maar kort geleden begonnen zijn! Mooniejj! voorzichtig gefeliciteerd! en dat ondanks de aanwezigheid van je schoonouders haha Luna30 volgens mij kunnen die klachten ook komen van het eitje dat groeit? wanneer verwacht je je eisprong!?
WvW hopelijk snel bericht van de huisarts om even langs te gaan. Wellicht heb je morgen wel een positieve test? Josslyn wanneer is het gebruikelijk dat je een afspraak maakt met de huisarts/verloskundige? Ik leef hier nog steeds op een roze wolk, maar nog steeds in het achterhoofd erg aanwezig dat het op elk moment weer mis kan gaan! Heb de neiging om (na 3 testen) nog een test te doen!! Zou zo graag willen horen van een expert dat het allemaal goed zit. Miep ben ik terwijl je veel verhalen leest over dat er veel mensen zijn die heel lang bezig zijn voor hun wonder en dan loop ik beetje te klagen over dit soort onzekerheden!!!
Moniejj: gefeliciteerd! Tan89: gebruikelijk is dat je tussen 7-9 weken je eerste afspraak hebt bij de verloskundige/huisarts (als ik het goed heb...ben niet al wetend helaas). Ik heb mijn eerste afspraak 2 oktober en dan ben ik 7 of 8 weken als het goed is.
Einde middag bij apotheek drie potjes boor urine gehaald, assistent durfde niet goed te zeggen maar zei dacht een positieve test betekent gewoon positief. De ass huisarts einde middag ook weer gesproken. Zij kon huisarts vragen nog niet stellen vanwege drukte, maar ze vindt mij wel zwangersschapsymptomem hebben en raadde mij en (net als apo assistent) om over paar dagen nogmaals te testen. Als ik klachten had kon ik bellen. Ze heeft mijn eerste dag vd laatste menstruatie in ieder geval genoteerd met daarbij wat we hebben besproken..
Gefiliciteerd voor de zwangere!! Wvw fijn dat ze je wel serieus nemen! Lijkt me moeilijk die onzekerheid hoop het voor je! Ben vandaag begonnen met ovulatie test. Welk tijdstip deden jullie dit en vanaf hoeveel dagen voor eisprong begon die donkerder te worden?
Wat vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent wvw!! Wachten duurt dan zo lang he? Jammer dat de assistente je niet even een labbriefje geeft om te prikken, maar goed ook zij erkent je symptomen wel.. Weer afwachten dus, ik hoop met je mee! Wanneer ben je van plan nogmaals te testen?
Hey lies, ik deed ongeveer zes dagen voor mijn vermoedelijke eisprong elke dag 1 test, er staat in de bijsluiter dat urine tussen tien uur s ochtends en acht uur s avonds het beste is. Ik had de drie dagen ervoor een iets donkerder streepje en de dag ervoor een hele donkere Persoonlijk vind ik het tempen fijner en duidelijker, maar dan weet je het pas achteraf!