Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O haha volgens mij zelfde verstuurd, nou ja we zien in ieder geval een licht streepje:p

2. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    JuullesD; ik ha berichten voor mn bericht vanmorgen nog helemaal niet gelezen! Je licha zegt iets anders dan die rottesten!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik zie wel dat ieder lichaam andere hoeveelheid hcg aanmaakt, misschien kan daar aan liggen. Dan zou bloedtest misschien toch uitkomst kunnen bieden

4. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Hey wvw de laatste foto lijkt voor mij op hoe die van mij was om te zien in het echt. Ws is tie voor jou in het eggie veel duidelijker!
    Ik dacht zelf dat het de voorgedrukte streep was die ik zag, en dat we teveel aan het zoeken waren.
    Ik krijg kramp in mn baarmoeder dus ik denk dat het voor mij gedaan is

5. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Ik had gisteren ook et idee dat ik ongie zou worden gwn door de krampen die ik had dus wie weet gwn positief blijven xxx

6. JuullesD

Nog steeds niks!!
    Maar ik voel me niet lekker....ben enorm duizelig jeetje
    Blijf die enge krampen houden zucht
    Ik snap er niks meer van hoor. Mn temp was hoog!!!

7. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ik snap je frustratie Juulles! Helaas kan je niks anders doen dan afwachten, maar snap ook wel dat je daar nu weinig aan hebt. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Op welke cyclus dag zit je nu?

8. JuullesD

Uit mijn hoofd zeg ik cyclus dag 32 en 15 dpo
    Uit mijn hoofd hoor

9. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ok. En je weet 100% zeker wanneer je ovulatie was kan niet nog een dag later geweest zijn? Anders heb je gewoon Lange luteale fase misschien?

10. JuullesD

Zowel ovulatie test als tempen gaven aan 1 sept:)

11. JuullesD

Even een kleine update:
    Geen menstruatie, wel krampjes af en toe en af en toe ineens duizelig. Ook last van koppijn en maagzuur.
    Thuis gelijk de extra vroege test gedaan, maar ik had maar een uurtje mijn plas opgehouden (ik sas tegenwoordig om het uur), mijn vriend en ik zagen dachten wij na vijf minuten een extreem moeilijk zichtbaar lijntje. Dus we hebben de test weggegooid als negatief, dit omdat we naar een lijntje moesten zoeken.
    Morgenochtend doen we er nog maar met ochtendurine, en dan donderdag ook en dan ben ik het beu.
    Dus, the saga continues;)

12. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik vind het hoopvol klinken JuullesD! Hopelijk loopt het op.
    Ik heb ook soortgelijke klachten. Hoop dat het zo mag zijn.. Maar ja.. Ik ga proberen even niet te testen en bijv pas vrijdag weer als dat lukt en als ik niet ongi ben geworden..

13. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik blijf hopen omdat ik toch echt wel een positieve test had, ook al was het een licht streepje. Vanochtend was hij heel vaag maar we zagen hem wel. Het was geen streep die er sowieso zit want steeds heel goed v tevoren gekeken hoe het dan eruit zit, dan is het echt helemaal wit..

14. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hoop het voor je.. Het liefst doe je elk uur een test al weetje dat dat zonde is..
    Duim voor jullie!!
    Juulles ook pff erg he die onzekerheid.
    Ik heb ongeveer deze week mijn ei waarschijnlijk merk dat ik het toch wel spannend vind wanneer moet ik klussen wil m niet missen maar heb eigenlijk ook geen zin in klussen vandaag.. Merk wel dat mijn afscheiding veranderd sinds vandaag meer als normaal en heb een hele opgeblazen buik..

15. JuullesD

@wvw: ja ik word er een beetje moe van, vriend is ook wat verkouden dus ik denk dat wij vanaaf even vroeg onder de wol gaan. Des te sneller is het morgen;)
    Je had gisteren een kruidvat test en vandaag eentje van zwanger en kids?
    Misschien heeft die meer Hcg nodig? Ik bedoel, je bent zwanger want je had een positieve test en je bent niet ongesteld geworden dus iets anders kan het bijna niet zijn;)

@liesje: ja hou op schei uit, ben het beu!
    Gebruik je ovu testen? Probeer anders even niet te denken aan kids maken, maar zet de tv uit en ga lekker knuffelen, misschien heb je ineens zin:) zo niet, het moet geen verplichting zijn en om de dag is ook goed!

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    JuullesD ik vind het ook niet fijn er steeds zo mee bezig te zijn. Toch steeds weer mijn gedachten er naartoe! Ik heb met die van z&k getest, nog niet met die v kruidvat. Ik vind het ook best jammer zo, want toch streep gehad.. Maar licht.. Toen weer niet.. Toen lichter pffff.. Idd nog niet ongi maar ja is het wel echt mijn nod pffff.
    Had ik maar een knaltest.
    Als ik op topic kijk van vage en duidelijke testen zie ik veel lichte testen van mensen die echt zwanger blijken te zijn. Vind nu wel jammer want heb aan ene kant zoiers v je hebt een streep en wat symptomen dus zwanger yeah! Maar andere kant heele erge twijfels!

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Goede om lekker op tijd naar bed te gaan. Mijn man is werken.. Ik moet eig leren voor korte cursus naast werk, maar totaal niet gemotiveerd hierdoor..
    Slaap lekker!

Liesje dankje wel! Anders doe je het toch lekker morgen.. Als je geen zin hebt, misschien niet doen.. Moet ook weer niet al te gedwongen worden..

18. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja vervelend je wilt blij zijn maar ook weer niet bang voor teleur stelling als het toch niet zo is.. Snap dat je pas blij kunt zijn met een dikke vette streep.
    Ben zelf ook bij de dokter geweest ontpillen of zwanger een bloedtest doen ze niet snel ze nam me wel serieus, en belde zelf een paar dagen later hoe het met me ging en of ik al ongi was ( wat zo was )
    En dat ze het leuk vond als ik langs kwam om te vertellen als ik wel zwanger was.
    Ook heeft ze even van onder gekeken en binnen in gevoeld of alles er goed uit zag vond ik ook wel een opluchting..
    Slikken sommige van jullie trouwens ook tarwe kiem olie?

19. JuullesD

@wvw: ik snap je gevoel helemaal, het lijkt me enorm frustrerend om eerst een positieve test en dan een minder positieve te hebben! Die andere twee moet je eigenlijk niet mee tellen, die waren w.s. Toch niet goed?
    Ik snap dat je je niet kN concentreren, heb ik ook last van. Het is helaas het enige waar ik nu aan kan denken!

@liesje: ik hoop omdat ik mijn eisprong weet dat de dokter wel bloed wil prikken, anders mag hij goed gaan uitleggen waarom iedereen na veertien dagen ongesteld word en ik niet;)
    Ik slik geen tarwekiem olie, wel foliumzuur en multivitamine.
    En sinds gisteren laxo siroop en lijnzaad voor mijn buik:(

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb tv uit gedaan, muziek aan en lig met hondje op bank haha, f dipje vh vele nadenken..
    Idd ik vond die twee precies minder goed gegaan.
    Het lijkt mij ook dat als jij jouw verhaal verteld en jouw 'klachten' ze wel bloed laten prikken. Die huisartsass. die ik gister sprak vroeg of ik al bij zes weken zat... Miss dat je normaal gesproken vanaf die tijd bloedtest krijgt?

Liesje; ik slikte foliumzuur en sinds mijn 'licht posi test' zondag slik ik davitamon multivit vr vrouwen die zwanger willen worden/zijn met omega 3.
    Mij man slikt sinds ong tweede week dat we zijn gestopt vitamine c en zink.

Deel Deze Pagina