Ik heb vanmiddag stoute schoenen aangetrokken en verloskundige gemaild, die ik vond op google in mijn buurt. Lijkt mij een goede, dus haar de vraag gesteld over mijn situatie (zonder fotos) en zij reageert net;
Het lijkt er op dat je inderdaad zwanger bent. Een beetje zwanger bestaat niet, dus heb je een vaag streepje dan ben je echt zwanger. Wacht heel even af en bel dan om een afspraak te maken. Heel erg leuk! Tot gauw
Die reactie zegt toch wel wat lijkt me wvw! Jeetje wat valt hier toch veel te lezen en wat maken jullie al veel mee qua klachten en niet ongesteld worden! Ik wou dat ook tenminste iets had te melden, maar helaas helemaal niks! Bij PCOS kun je trouwens ook gewoon positief testen he, alsof je een eisprong hebt.. terwijl dit helemaal niet zo is en een menstruatie blijft vervolgens ook uit.. het kan dus meerdere redenen hebben dat er geen ongesteldheid komt! succes met afwachten ladies
Ik heb bij de ene test een goed streepje en bij de andere is die haast niet te zien in elk geval alvast hopelijk gefeliciteerd wvw hoop voor je dat als je daar geweest bent meer duidelijkkeid hebt xxx
Voor zover ik weet heb ik geen PCOS roos of bedoelde je dat niet???? ik heb ook maar 1 maal positief getest met een ovu test, en pcos schijn je elke ovu test positief te testen???? Ik weet zelf eigenlijk niet meer waar ik aan moet denken, mijn vriend heeft geloof ik langzamerhand zin om mij van het balkon te smijten Ik verander elk half uur. Van mening: Ik ben zwanger want hoge temp, geen menstruatie Ik word ongesteld want negatieve test en kramp Ik ben zwanger want anders was ik toch wel ongesteld geworden? Ik word elk moment ongesteld, heb echt krampjes Ik ben zwanger want de krampjes zijn weg Arme jongen
Hoi meiden, Wat een Boel te lezen na 2 dagen bijna non stop werken! Gefeliciteerd diegene die zwanger zijn! Wat fijn! En diegene die nog afwachten veel succes. Wachten is echt balen! Ik heb ineens iets pijnlijkere borsten. En ik voel soms wat lichte krampen alsof ik ongi word. Nu kan dat nog helemaal niet, pas over 1,5 week. Raar allemaal.
Wens hem maar sterkte ook als het raak is mijn humeur is momenteel om te schieten dus erg blij zijn ze hier ook niet met mij
JuullesD ik lig in een deuk om jouw bericht! Niet lullig bedoeld natuurlijk! Maar ik zie het helemaal voor me en kan me er zoo goed in inleven! Vind het ook echt sneu dat het zo onduidelijk voor je blijft!! Elle dag niet ongi is goed teken, maar snap dat je er allemaal niets aan hebt! Las ergens bericht dat iemand pas na week overtijd positief testte..
InderdAd wel positief bericht Roos14! Maakt mij iets zekerder.. Hopen hopen hopen dat ik niet ongi word..!
Juulles ik bedoel alleen dat niet ongesteld worden meerdere oorzaken kan hebben dan alleen zwangerschap. Ik test nooit positief met pcos trouwens, dus dat zal voor iedereen wel weer een ander verhaal zijn!
En jullesss die krampjes zeggen helemaal niks ik had ze gisterenochtend ook Zat die dag bij mn vriendin gezellig te zeiken nee wordt ongie 20x naar de wc nee toch nog niks tot ze zei gaa testen of ga naar huis wordt helemaal moe van je dus na lang zeiken tog maar testje gehaald daar gedaan netjes gewacht dat ding opgepakt kijk snel zeg nee helemaal niks zie je wel wordt wel ongie nouu dacht dat ze kenttergek van me werd maar goed heb geduld zal allemaal wel goedkomen en anders gwn een bloedtest aanvragen xxxx
Wat gek, ik keek nu nog eens nr mn testen en nu zie ik de lijnen van zondagochtend en vanmorgen best goed! Is dat nou vanwege indrogen ofzo?? Die twee v gister zie ik niks, dus zijn ook niet ineens verkleurd ofzo. Ook best duidelijke foto nu.
Wvw die zijn duidelijk zat die lijnen heb ik ook bij de action/wibra testen Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd xx