Jaaa wil aan het eind van de week de cb doen maar liefste doe k die ook morgenochtend al maar wil eigenlijk nog even wachten
Aah jammer JuullesD dat gaat snel ineens toch he..! Idd op naar ronde 2. Hoelang was je cyclus nu, 32? Valt dan nog mee. Heel veel succes in ronde twee!!
Haha, ja ging zeker snel! Alhoewel ik het jammer vind, ben ik er niet mega kapot van. Ik denk dat ik de onzekerheid en het hopen erger vond!! ik had vanochtend 36,53 getempt, en toen zei ik al tegen mijn vriend he balen het is toch afgelopen deze ronde. En hij zei nog joh doe een test voordat je gaat balen, wie weet. Ik plassen en de test doen, en daarna zag ik pas bloed t was vroeg!! voordeel is dat ik nu een wijntje kan drinken met mijn verjaardag En de rest komt straks weer!! zullen we een beetje een score bijhouden? want het is geloof ik wel een vast groepje geworden Juulles ronde twee! wvw zwanger in ronde 1 jeej! moonniej zwanger in ronde 1 jeej! jullie twee moeten ons niet zwangere dames maar entertainen in de tussentijd hoor
Ppff hier ben ik de dagen aan het aftellen! Als ik uitga van mijn vorige cyclus zou zaterdag (of zondag) mijn Nod zijn.. Ik heb de vroege testen in huis gehaald, maar op de één of andere manier durf ik niet zo goed te testen, stiekem bang voor een teleurstelling..? Zaterdagavond vieren we onze verjaardagen (ben 's nachts om 00.00'uur jarig) en mijn vriend stelde voor om zondagochtend, als ik nog niet ongesteld ben te testen. Zo kan ik zaterdag nog één wijntje drinken, anders valt het direct op! ( al zou ik er dan misschien echt maar één drinken, want wat als!) Ik weet niet of ik tot zondag wil en kan wachten... Moeilijk moeilijk!!
Jullesss dat is zeker een voordeel daar had ik nog niet over nagedacht maar ik kan zaterdag op mn bruiloft dus niet drinken wt dus ook niet mag zalm (jank jank) dat vind ik wel heel erg toevallig net wel mn schoonvader vertelt omdat die al een tijd hier in huis zit en het hem gaat opvallen dus nu opgelucht kunnen praten met mn vriend de rest van de familie hoort et pas over een paar weken (hoop dat ik mn mond een beetje kan houden) Maar heel veel succes mensen de volgende ronde en testers good luck
Met de vroege test kan je ook zaterdag 1 dag voor nod ook al testen, kan je tenminste lekker wat wijn drinken!!
Ik volg jullie berichtjes stiekem ook al een tijdje ^^ Wat leuk om te lezen dat het bij sommigen van jullie echt in één keer lukt, gefeliciteerd! Wij hier gaan ook voor het eerste kindje, eerste ronde. Ik had deze maand een warrig temperatuurkaartje. Maar ik vermoed dat ik mijn eisprong al heb gehad rond de 12e. Ik zit afgelopen dagen met veel krampjes in mijn onderbuik (baarmoeder en ook darmen) en ben moe! Ik moet oppassen dat ik me niet teveel ga verbeelden
bij mij begon het ook zo en ik zat ook maar nee dat verbeeld ik me net als een dikke buik vooral na het eten dus gewoon afwachten. ik heb trouwens merk ik net maandag getest terwijl dinsdag mn nod was dus je kan het altijd een dag eerder proberen bij mij was het zichtbaar en ik testen in de middag en elk geval succes xxx
Hee dames!! Al ff een tijdje niet gezien.. Lekker op vakantie geweest, druk met werk en vrije tijd, etc! Aangezien ik dit topic heb geopend wil ik jullie toch erg graag een super leuke mededeling doen Het is ons gelukt om in 1 keer zwanger te raken!!!!! Op 27 augustus was mijn eisprong en toen waren wij op vakantie. Natuulijk meermaal daags geklust want je weet het maar nooit. Voor de onwetenden heb ik op woensdag 13 augustus mijn laatste onttrekkingsbloeding gehad van de pil en zou ik die zondag daarna eigenlijk weer moeten beginnen met de pil maar hebben wij beslist om deze niet meer te nemen. Vorige week woensdag 10 september zou ik, volgens mijn 'pil-cyclus', mijn eerste echte menstruatie moeten hebben. Deze bleef maar uit en ik dacht dit wordt een lange eerste cyclus... Uiteindelijk dacht ik vorige week vrijdag/zaterdag spoken te zien want mijn borsten waren ineens iets gegroeid en ik heb 2 dagen achter elkaar zere borsten gehad. Afgelopen zondag heeft een hele goede vriendin van mij dat bevestigd door te zeggen: woow wat heb jij dan ineens grotere borsten! Zelfs mijn vriend zag het waardoor ik zoiets had van misschien toch maar een testje halen... Je weet het nooit zeker voordat je echt een positieve test in handen hebt want ik heb wel vaker spoken gezien. Mijn lichaam had mij namelijk wel vaker voor de gek gehouden en dat terwijl ik al die tijd nog gewoon aan de pil was. Afgelopen maandag toch naar de DA geweest en 2 eigen merk testen gehaald. Gisteren ochtend een test gedaan, en ja hoor!! Binnen no time was deze positief!!! Ik had ook maar 1 test nodig dus achteraf gezien had ik er beter eentje kunnen kopen Maar je gaat er natuurlijk niet van uit dat het in 1 keer raak is hihi. Ik heb echt ontzettend lang naar de test zitten staren en kon het eigenlijk niet geloven. Ik leek kort daarna wel een klein kind met ADHD want ik bleef maar glimlachen en dansjes doen Mijn vriend was natuurlijk ook ontzettend blij dus nu mogen wij rond 20 mei 2015 ons eerste kindje verwelkomen! Dit heb ik uitgerekend met de calculator van deze site dus dat is nog op voorbehoud. Gisteravond hebben wij het meteen onze ouders verteld want wij zouden het toch niet voor ons kunnen houden. De aanstaande opa's en oma's waren ook super blij! Nu moet ik wel zeggen dat ik nu nog maar 5 weken zwanger ben dus het kan helaas nog alle kanten op.. Maar we blijven hoop houden op een goede zwangerschap!! Ook hebben wij al een verloskundige praktijk gevonden dus daar maar snel een afspraak maken voor een intake gesprek.
Had ik ook niet verwacht haha ik dacht eerst dat ik gewoon dubbel zag met de test omdat ik ook echt net wakker was Dankjewel!
ik zei met mn test gwn ik zie niks werd ik door mn beste vriendinnetje terug geroepen dat er daadwerkelijk wel wat stond maar julless nu gun ik het je alleen nog maar des te meer