aahh positief blijven wvw die van mij lopen ook niet duidelijk op daarom vandaag de clear blue gepakt samen met manlief gedaan kwam wel uit dat ik zwanger was hoop dat ik nu toch wel een beetje van mn testdrang afkom
Hmpff... de stekende pijntjes in mijn onderbuik zijn nu verplaatst naar een soort rare spierpijn in mijn middenrif rond mijn ribben. Die voel ik de hele tijd. Iemand hier ervaring mee? Ik moet als het goed is rond volgende week woensdag weer ongi worden, maar hoop natuurlijk dat het uitblijft ^^
wauww nelroos ik hoop op het leukste voor je natuurlijk maar dat weet je nooit ik zelf heb namelijk wel met mn buik onwijs het idee dat ik zwaar gesport heb en gewoon een zware spierpijn heb in mijn buik maar goed voor jou zit er niks anders op dan af te wachten en woensdag lekker de kunnen testen succes alvast!!
Meiden ik weet niet waar mijn ogen vanmorgen zaten of dat ik het toen dus echt nog niet zo goed kon zien.. Maar mijn man zei al toen ik aan het werk was dat hij de streep wel duidelijker vond dan de keren ervoor. Dus ik net toen ik thuiskwam kijken en ja hoor! Vind hem eigenlijk heel duidelijk!! Nu ben ik bang dat dit met indrogen te maken kan hebben. Maar volgens mij niet omdat ik vanmorgen ook al echt een streep zag mr nu stuk duidelijker.
Gaaf Mooniejj!!) Die wil ik ook nog doenn! Maar durf ik nog niet haha. Super gaaf dat hij het bij jou zo mooi aangeeft!
Kijk dit zijn de drie. Het is ook te zien dat de middelste streep lichter is, maar die controlestreep is ook lichter.. Dat was dinsdag en die vond ik eng haha. Die andere lichte is van zondag.
ik was ook bang hoor dat die niet zou lukken maar goed ik heb er inmiddels al 7 gedaan en mn vent steeds aangekeken van zie je hem wel het streepje dat die gisteren zei ga please die duurdere doen misschien is die duidelijk genoeg dus ik om 2 uur vannacht al wakker met het idee ik moet plassen maar manlief slaapt nog gelukkig zelf ook nog in slaap gevallen en gewacht tot het eindelijk kon heb vandaag ook geen drang meer gehad om te testen heb wel bijna heel de dag met dat ding gelopen zo trots was ik maar der staat ook echt een wacht tekentje daar werd ik nerveus van was bang dat die zou mislukken maar in jou geval probeer hem van het weekend jij had volgens mij dezelfde nod als ik zelfs nog een dag eerder jij was maandag en ik dinsdag pas maar heb ook maandag al getest
Mooniejj wat een mooie test en super leuk om dat zo te zien te krijgen! Is dat clear blue? En vwv ik zie de streep duidelijk! Maar wie weet ook even de test doen die mooniejj had gedaan, dan zie je het echt te voorschijn komen "zwanger"!
dat is de clear blue met zwangerschaps indicator je hebt er van hun ook nog een met gewone streepjes maar goed toch voor deze gekozen vond ik wel heel mooi
Hihi dank jullie wel allemaal!) Ik durf nog steeds mijn banner niet aan te passen haha! De tekst zwanger zou het idd nog echter maken. Maar voor nu ben ik hier super blij mee!!
wvw ga hem lekker van t weekend doen of maandag dan zou je 1 week over tijd zijn maar als ik eerlijk ben als ik jou testen zie zou je hem morgenochtend ook al kunnen doen in elk geval wanneer je hem ook besluit te doen succes en het eind resultaat zien we graag verschijnen xxxx
Hihi o ja theoretisch had ik di nod maar ik dacht maandag 1 sept wat te voelen, een dag eerder. Als ik hem doe, laat ik hem zeker zien Moonniej! Ik heb zojuist via internet 'mijn zwangerschapsdagboek' besteld Volgens berekening Mama apps zou ik 26 mei 2014 uitgerekend zijn. Jij Moonniej? En de rest die positief heeft getest? Ik zag ook een topic voor een bevallingslijst mei 2015/vanaf tweede week mei 2015. Daar wil ik mij ook graag bij aansluiten, maar eerst nog komende dagen afwachten. Zou leuk vinden jullie ook daar tegen te komen!
ik heb die gratis zwangerschaps agenda gehaald ook heel leuk en ben idd ook 26 mei uitgerekend dus leuk leuk zit idd ook al in die groep is ook een leuk groepje om te praten maar met jullie praat ik al vanaf het begin dus dat vind ik ook weer heel leuk om te blijven lezen wie de volgende zijn dus zou je ook zeker daar aanmelden en dan zie ik je ook daarzo wel datumvriendinnetje!! xxx