Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Nogmaals gefeliciteerd meiden:) ik zal er even wat minder zijn, druk weekend want ik ben jarig:):)

2. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    happy birthday <3
    geniet er lekker van een neem namens mij er maar een drankie op
    heel veel plezier en spreek je na het weekend wel weer want van het weekend ben ik ook afwezig

3. JuullesD

Haha ja ik zal wel even een wijntje nemen:) en pijnstillers, want voor het eggie ongesteld zijn is zooooooo niet leuk:(

4. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    lekkerr lekker en idd haat aan het ongie zijn:x:x

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi juules: fijne verjaardag en neem id een lekker drankje nu het weer even kan.

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Fijne verjaardag JuullesD! Hopelijk lekker afleiding en lekker drankje drinken:) Valt het tenminste ook niet op;)

7. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    #667 Luna30, 19 sep 2014
    Laatst bewerkt: 19 sep 2014
    Woohoo wat een feestelijke berichten hier allemaal!

@Juulles: HAPPY BIRTHDAY!! Maak er een geweldig feestje van en neem lekker een glaasje nu het nog kan! (Heb ik ook gedaan vorig weekend, nu waarschijnlijk na eisprong dus nu weer rustig aan).

@Wvw: Hartstikke duidelijke streep, niet meer twijfelen maar gefeliciteerd!!!:D

@Mooniejj: Super om dat zo te zien, ik ga ook zeker de cb digital halen als ik positief test met een "gewone" test. :) Jij ook nog een keertje van harte gefeliciteerd!

Even een vraagje aan jullie: Hoe doen jullie dat met koffiedrinken? 2 koppen koffie per dag zou in principe kunnen toch? Als ik zwanger ben stop ik helemaal denk ik, maar weet niet zo goed wat ik het best kan aanhouden nu. Beinvloed caffeine de innesteling etc. of niet? Misschien moet ik even wat onderzoek gaan lezen op internet haha.

Heb ook (alvast) even zitten kijken naar zwangerschapsdagboeken. Wat zijn er veel leuke! Ik vind de "Oei ik groei 9 maanden dagboek" heel leuk, je krijgt er ook stickers bij, schrijft dingen aan je baby en kan pagina's uitnemen om ze meer te personaliseren: bol.com | Oei, ik groei! / Negen maanden dagboek, Xaviera Plas | 9789021556277 |... Maar goed eerst maar even zwanger worden :p

8. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Over de koffie je mag er idd 2 drinken op een dag nu ben ik er al niet gek op dus dat drink ik toch al bijna niet

En een boek heel leuk ben alleen bang dat ik hem ergens neerleg en dan er niks meer mee doen misschien komt het nog wel hoor

9. JuullesD

Ik drink ook gewoon twee koffie hoor, zal dat blijven doen ook! De ene dag eentje de andere dag drie, ik denk dat je je zelf niet al teveel moet verbieden soms?
    Eens een keer meer dan twee koppen schijnt tijdens de zwangerschap geen kwaad te kunnen, maar tijdens de borstvoeding moet je meer oppassen:) hyper kind!

Ik ben morgen jarig, en dan vier ik het ook. Ik vind er eigenlijk niks meer aan he, ik hou van afspraken, controle etc. En een verjaardag is voor mij chaos en drukte dus het is eigenlijk niet mijn ding!
    Maarja:)
    Menstrueren is zeker waardeloos!!!! ik kan het blijven zeggen hoor sorry haha:)

10. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gefeliciteerd!!
    Ik ben echt een koffie drinker maar probeer wel iets te minderen geen 6 kopen koffie meer over de ochtend.
    Alleen stoppen met roken lukt me niet ben nu wel aan het minderen.

11. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi, ik drink gelukkig geen koffie.
    Ben een thee leut en probeer dan nog thee zonde theïne te nemen.
    Ben gelukkig een jaar geleden al gestopt met roken. Wat best moeilijk was maar ik wilde geen rokende moeder zijn, vind dat zo gek staan als je achter de kinderwagen loopt met een cigaret. No afence voor diegene die wel roken hoor .

12. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Nee dat vind ik ook hoor, en roken als je zwanger bent zou ik ook echt niet doen,kunnen.
    Misschien maar een e smoker kopen om te stoppen.

13. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Haha thanks girls, dan hoef ik me niet super schuldig te voelen als ik af en toe een kopje drink ;) Wij zijn dit weekend weg, dus ben even paar dagen niet aanwezig (waarschijnlijk morgenochtend nog even en dan pas maandag weer). :)

14. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Het stoppen met roken gaat me beter af dan ik dacht woensdag 2 sigaretten do 2 halfjes en vandaag nog niks gerookt best trots op mezelf al wordt het zo wel moeilijk als er 4 om me heen zitten te roken incl mn vriend heb mn sigaretten wel weggelegd zodat ik er moeite voor moet doen dat houd me ook wel tegen

15. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Mooniejj: das id goed! Ik ben cold Turkey gestopt en ik heb het 2 weken echt moeilijk gehad toen. Maar daarna werd het eisgeijl elke dag makkelijker. He moet er even doorheen.

16. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Het gaat met beter af als dat ik dacht had wel een paar keerde neiging maar er nog geen een opgestoken ben trots!!!!

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hihi datumvriendinnetje Moonniej&#128516; echt leuk zeg en toevallig! Ik zie jou dan ook graag daar! Hoe bestel je die zwangerschapsagenda? Ik heb gister dat dagboek ontvangen en hem al helemaal doorgelezen&#128516;

18. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heb vandaag wel een e smoker gekocht maar vind het niet echt wat..
    Vind die ovulatie testen wel gedoe steeds plassen in een beker miss maar van die andere kopen die onder de straal moeten.
    Heb vandaag geen test gedaan probeer deze week om de dag te klussen en hopelijk raak:)

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Succes Liesje12345!

20. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi iedereen, vandaag naar de sauna geweest.
    Stond al maanden vast met vrienden die we niet zo vaak zien.
    Dus ik wilde het niet afzeggen. Had op het forum al een topic erover gelezen en daar gaven ze aan dat zaad iets langzamer kan gaan zwemmen maar dat het verder moet kunnen. Dus hen ik het er maar op gewaagd en niet te heet of bovenin liggen. Was er wel me bezig moet ik zeggen maar ik voelde me prima. Hoop dat het geen kwaad kan...

Deel Deze Pagina