Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hai Vanesje, ik ben zojuist in bad geweest omdat ik zon hoofdpijn had, dat is gelukkig minder, maar heb idee dat ik buik meer voel. En maakte me ook druk omdat ik las dag tijdens zwangerschap het bad niet te warm mag zijn. Had hem daarom niet te warm gemaakt maar toch eng.

Ik las dat je tijdens zwangerschap beter niet in sauna en stoombad kunt gaan, maar of dat ook in het begin is..
    Je hebt in ieder geval lekker kunnen ontspannen dat is in ieder geval goe voor je;)

2. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Der staat op de hoofdpagina een linkje met de zwangerschaps agenda daar klik je dan op kom je op die site uit
    Daar vul je je gegevens in en kan je kiezen om hem op te halen bij 2 winkels (jumbo en nog 1 geen flauw idee meer welke )
    Of je kan hem thuis laten sturen maar dan moet je zelf 4,95 betalen
    Dan als je hem verstuurt heb krijg je een mail die moet je uitprinten en in mijn geval ben ik meteen naar de jumbo gelopen naar die servicebalie gegaan en kreeg hem meteen mee met dat printje

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Thanks Moonniej!

Ik ben op dit moment erg verdrietig.. Vanmorgen werd ik twee keer wakker van hele erge soort kramp in mijn onderbuik.
    Net ging ik naar de wc en verloor ik een soort worm achtig stukje met bruin donker rood korrelig bloed.
    Ik heb de verloskundigepraktijk gebeld en een vervangster gesproken. Ze zei dat het inderdaad een miskraam kan zijn of bijv een innesteling. Maar ja ik had erge kramp dus zal wel het eerste zijn.. Ik was net aardig hoopvol en blij.. Nu alleen maar afwachten..

Heeft iemand hier ervaring mee hoe het voelt en zou diegene kunnen aangeven of er dan ook van die erge kramp was? :(

4. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    aaaahh das niet leuk :( afwachten maar heh hou je rustig

5. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Dank je wel Moonniej!!! Ik verlies nu nog wat rood bloed bij afvegen

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik precies gister al begonnen met vullen v zwangerschapsdagboek.. Datum laatste menstruatie en (voorlopige) uitgerekende datum enzo.. Moet ik dadelijk gaan typexen:s

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    WvW wat vervelend voor je! Ik hoop zo dat het een innesteling is! Ik las op de site dat je behoorlijk veel bloed verliest als je een miskraam hebt, zelfs al zo vroeg. Dus het zou innesteling kunnen zijn. Hoop het voor je.

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Thanks Vanesje ik blijf ook nog wel beetje hopen!

9. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte wvw, ik hoop met je mee!

10. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Dank je wel Roos14! Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in.. Probeer al beetje het te 'accepteren', maar het maakt me verdrietig, bood en geïrriteerd! Ik probeer al naar de nieuwe maand te kijken:( was net voorzichtig blij dat het toch echt een duidelijke streep werd:(

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Maar heb hele dag nu memstruatiekrampen (vanochtend andere soort kramp) en verlies al hele dag rood bloed:(

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    WVW wat vervelend. De hele dag bloedverlies en krampen lijkt toch wel op een menstruatie helaas. Bah, kan me zo goed voorstellen hoe teleurgesteld he moet zijn. Schrale troost, beter nu dan na enkele weken of maanden. Nu kan je volgende week als je een eisprong hebt weer verder gaan proberen.

13. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ja dat is idd zo.. Heb trouwens topic onder 'miskraam' aangemaakt met foto voor wie et uberhaupt zou willen zien. Dat is eerste dat ik ben verloren en dus 'ons kindje'.

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik heb al enkele dagen last van een kramperigheid gevoel in mijn buik, eerder ook al maar word steeds iets erger. Ik las dat dit kan betekenen dat de eicel niet heeft kunnen innestelen om welke reden dan ook en nu afgevoerd gaat worden wat over enkele dagen een menstruatie tot gevolg heeft. Iemand anders ook last van lichte krampen eigenlijk wel elke dag? En zijn er meiden die toch Wanger bleken na een tijd of werden jullie daarna ongesteld? Ik hoop dat ik zwanger blijk maar heb na het lezen van stukken op internet toch mijn twijfels. Ze zeggen dat innestelings krampen maar enkele uren duren. En dit duurt echt al langer. Mijn borsten zijn ook nog steeds heel gevoelig. Maar dat kan ook te maken hebben met een opkomende menstruatie... Bah die onzekerheid!

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik ga vanaf deze morgen elke ochtend temperaturen voordat ik uit bed ga rond zelfde tijd. Nu deed ik het pas vanaf ergens halverwege de cyclus en na het opstaan. Toch leek het redelijk te kloppen want hij bleef zelfde ong steeds en hoog en vanmorgen was hij lager

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb wel zwangerschapssymptomen gehad als jeukende borsten, blauwe aderen, steekjes, vlagen misselijkheid, hoofdpijn, menstruatiekrampjes soms maar niet veel, onderrug pijn, pukkeltjes, en laatste dagen borsten wat harder en meer gespannen, dat is nu gelijk weg. Dit was voor vandaag, dus niet vanwege miskraam

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Om gek van te worden toch.. Al die symptomen en dan gewoon ongesteld worden. Ik las ook dat je een licht positieve test kon hebben omdat innesteling aan de gang was. Maar dat het heel vaak nog fout gaat bij innesteling en het eitje dan word afgevoerd. Dit resulteerde dan in een menstruatie. Misschien heb jij dat gehad.

18. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Hey allemaal, ik ben er weer:) nouja half half. Vanavond ga ik nog lekker uit eten, en dan moet de rust weer terugkomen.
    Ik ben momenteel niet lekker, dus van mijn temp. Klopt t.n.t. Weinig zucht.
    Het is teveel wat jullie allemaal geschreven hebben, dus ik ga verder niet reageren, alleen opwvw.

@wvw: meid wat ontzettend KUT! Sorry voor mijn taal, maar ik denk dat je je zo voelt. Ik vind het super vervelend voor je meis, heel veel sterkte!
    (Ps: moet je niet naar een dokter ter controle??)

Ik mag drie oktober weer, dan is mijn eisprong jeej:) de ergste zwangerschapskriebels zijn weg, de nieuwigheid is er van dus heb ook meer rust! Ik heb ook een heel fijn weekend gehad, ondanks dat ik niet zo lekker ben:)

19. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal, ik ben er weer. We zijn opeens verplaatst zie ik, snap ik ook wel we waren zoveel aan het kletsen.

Ga zo alles bijlezen, in elk geval wil ik alvast tegen wvw zeggen dat ik het echt balen voor je vind en wens je veel sterkte!!

20. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi dames! Sorry voor het onderbreken van jullie gesprek :p Heb even een vraagje.. Zit momenteel in mijn eerste ronde, heb mijn onttrekkingsbloeding gehad en volgens de app heb ik a.s. vrijdag mijn eisprong (indien mijn cyclus ook daadwerkelijk 28 dagen bedraagt).. Echter heb ik vandaag erg last van mijn borsten, net alsof ik ongesteld moet worden en ze zijn ook erg opgezwollen... Is dit een teken van een naderende ei of.. ? :)

Deel Deze Pagina