Zoiets? Ben begonnen met NOD, leek me wel zo handig. Juulles ik zit dan op 11DPO, heb van die sensitesten maar is wel vroeg natuurlijk. 26 september Vanesje34, 34 jaar, 2e ronde, testdag 28 september 2 oktober Luna30, 30 jaar, 2e ronde, testdag 29 september
Dat ziet er netjes uit Mijn gegevens: Juulles, 27 jaar, eisprong op drie oktober, NOD op 19 oktober, tweede ronde
Mijn gegevens: Roos, 28 jaar, 1e ronde, eisprong ?? NOD ?? Geen idee wat ik van mijn cyclus moet verwachten na het stoppen met de pil. Inmiddels zit ik op cyclusdag 31!
Lastig Roos! Misschien kan je over een week ofzo een test doen? Mijn cyclus was vroeger rond de 28 en nu ook 33 afgelopen ronde. Heb voor het gemak maar weer 33 aangehouden voor deze ronde. Laat maar weten wanneer je gaat testen Juulles dan zet ik dat er ook in. 26 september Vanesje34, 34 jaar, 2e ronde, testdag 28 september 2 oktober Luna30, 30 jaar, 2e ronde, testdag 29 september 19 oktober JuullesD, 27 jaar, 2e ronde (verwachte eisprong 3 okt) ??? Roos14, 28 jaar, 1e ronde (cyclusduur nog onbekend)
Ik haak er ook gezellig bij in, als dat mag Wij zitten middenin de eerste ronde voor een eerste kindje. Als het goed is heb ik vandaag de eisprong! Zo spannend allemaal
Jeetje roos, je gaat nog stug door zo te lezen! Ik hoop voor je dat er gauw een teken van eisprong of. Enstruatie ks hoor!!! temp. Je nog elke dag? Ik vind deze periode heel lastig en saai, zo voor de eisprong, je kan niks doen en je zit maar te wachten zucht. Na de eisprong heb je nog de spanning voor elk krampje en elke klacht, leuk!
Ik word ook niet vrolijk van mijn tempjes, door dat ik verkouden ben zijn ze hoger dan mijn gemiddelde van de vorige cyclus 36,5/36,4. Ik ben dus bang dat ik straks mijn eisprong niet man herkennen
Hi Juulles! Ik vind precies hetzelfde! Je leest hier veel dat mensen "het wachtbankje voor NOD" zo vreselijk vinden, maar ik vind periode voor eisprong veel erger. Nu (na eisprong) is het tenminste nog spannend over wat je voelt en of je symptomen krijgt. Voor eisprong gebeurt er helemaal niks dat is pas saai. Vervelend dat je niet zeker bent van je eisprong maar kijkend naar vorige ronde heb je een beetje idee en dan gewoon zorgen dat je om de dag babydansjes doet @Beeb87: Welkom! Als je ook op onze lijst wil kan je dan even je leeftijd en NOD doorgeven?
26 september Vanesje34, 34 jaar, 2e ronde, testdag 28 september 2 oktober Luna30, 30 jaar, 2e ronde, testdag 29 september 10 oktober Beeb87, 27 jaar, 1e ronde 19 oktober JuullesD, 27 jaar, 2e ronde (verwachte eisprong 3 okt) ??? Roos14, 28 jaar, 1e ronde (cyclusduur nog onbekend)
Ach, ik ga vandaag maandag beginnen met ovu testen en wij doen niet aan om de dag klussen maar gewoon zo vaak als we willen Ik mis wvw trouwens altijd een paar dagen,hoop dat alles goed gaat
Hai JuullesD!! Wat toevallig, ik lees nu net jouw bericht hierboven😄😄thanks. Ik zag zojuist ineens een prive brichtje v iemand die vroeg hoe het gaat van de 23e. Ik heb zojuist gereageerd. Ik ben er nu ook weer aardig aan toe hier weer mee te kletsen! Want vind het super fijn met jullie te kletsen, ervaringen te delen, steun te krijgen! Ik wil degene die mij sterkte hebben gewenst dan ook bedanken!! Ik heb afgelopen dagen zijdelings de berichten op het forum gelezen, eigenlijk vluchtig en nauwelijks gelezen. Ik kon het niet aan de berichten te lezen over eisprong, ovulatie, wachtbankje en sommige positieve testen die ik in topics zag waar ik op zat.. Die berichten zijn natuurlijk super logisch want daar zijn de topics voor! Ik vind het erg rot dat ik direct vanaf de dag vh bloeden mijn lichaam weer normaal vond voelen. De zwangerschapssymptomen waren weg, waar ik juist zo blij mee was, vind ik erg confronterend en irriteerde mij. Ik heb vanaf afg zondag bloed verloren.. Ik had na zondag ook helderrood bloedverlies en menstruatie krampen, sinds gister alleen met afvegen wat bruinig bloed en geen menstruatiekrampen meer.. De verloskundige zei dat ik als het bloeden gestopt is, ik een test moet doen om het te bevestigen. Ze zei het klinkt mr al teveel als miskraam. Ik hoefde btw niet op controle te komen zei ze JuullesD. Ik denk constant nu was ik zoveel dagen geweest.. War zou ik nu gevoeld hebben:s We hebben de data op de testen geschreven en liggen nog in de wc dus zie ze steeds. We bewaren ze en wil ze over paar dagen opruimen.. Ik vind het lastig weer opnieuw te beginnen en de symptomen af te wachten en dit keer weer op het juiste moment te klussen enzo.. En wel of niet een posi test krijgen en wat daarna.. Pff. Maar ja positieve is dat het wel gelukt is en dat het gelijk de eerste maand was. Ik vind het allemaal maar eng. Maar ben natuurlijk niet de enige. Ik weet nu niet goed wat mijn cyclus is.. Verloskundige zei dat nu 4-6 weken kan zijn, dus ook allemaal weer zo onzeker.. Hoe is het met jullie allemaal?!
Hey wvw, ben blij wat van je te lezen. Ik snap dat het verlies zwaar voor je is! waarom laat je het bezig zijn met zwanger worden nu niet even los, maar ga je gewoon even een maand lekker met je vriend knuffen en leuke dingen doen. En gewoon vrijen als je wilt, en mocht het dan gebeuren is dat mooi meegenomen toch? Ik denk dat als je nu al gelijk opzoek gaat naar je eisprong etc. Je jezelf zo onnodig kwelt, maar das mijn idee hoor meis. Doe uiteindelijk waar je je goed bij voelt!! en wij zijn er voor je hiero, mocht je eens lekker van je af mopperen en vloeken!! dikke knuf
Thanks JuullesD! Ja aan ene kant wil ik idd de druk deze mnd v me afzetten. Maar aan andere kant willen we gewoon gelijk weer verder proberen. Ik wil niet wachten tot ik opnieuw ongesteld ben dat sowieso niet. Maar of ik idd nu helemaal op eisprong ga letten weet ik idd nog niet.. Ik ben bang mezelf kennende dat ik automatisch mezelf er mee bezig hou. Wat daarin miss mijn 'geluk' is, is dat ik het nu theoretisch ook niet echt kan weten. Ik wil dit keer ook nog geen ovulatietesten gebruiken, vind het wat ingewikkeld. Ik ga nu wel goed proberen te temperaturen. Ik mag mijn nieuwe ronde rekenen vanaf afg zondag de 21e. Wat dat betreft zittem we geloof weer aardig gelijk toch? Hihi
Ik ga voorlopig niet naar een topic van een nod lijst v oktober/november. Dat laat ik nog maar achterwege. Gebeurt er bij jullie iets spannends?
Nee dat topic ga ik ook niet doen, is mij ook teveel om bij te lezen. Ik zit ook een stuk minder op het forum, omdat het nu zo saai is voor mijn eisprong Was de 21 ste je eerste bloedingsdag? Mijn eerste dag was de zeventiende, dus dan lopen we redelijk gelijk op ja
WVW leuk weer wat te horen. Kan me goed voorstellen dat je je vervelend en in de war voelt. Bij mij is het denk ik niet raak deze maand. Heb vandaag al de hele dag lichte menstruatie krampen. Denk dat ik ongi word helaas. Ik heb ook te horen gekregen dat ik geopereerd moet worden. Dit kan 3-11. En dan is het misschien beter on voor die tijd even een pauze in te lassen zodat ik niet zwanger ben tijdens de operatie, is toch slecht voor je kindje al die chemicaliën etc. Maar daar baal ik wel vreselijk van! In mijn herstel periode zal klussen er ook niet echt inzitten. Moet aan mijn knie geopereerd worden en dit zal pijn doen met klussen ben ik bang. Dus als ik pech heb kan ik in december of januari weer gaan klussen. .. Bleeh!
Wvw logisch dat je dat moet verwerken het is niet niks goed de tijd nemen voor jezelf! Vanesje dat is minder zeg! Hopen dat je goed hersteld! Ik had donderdag een positieve ovu test vind het nu wel spannend het is nu wachten..
Hooii allemaal kom weer even kijken hoe het is met iedereen Doe rustig aan wvw ik begon me ook al af te vragen waar je was Het lijstje is wel duidelijk dus rond die dagen zal ik wel even koekeloeren hoe het is Veel succes allemaal!! Xxxx
Hoi allemaal, ik ben vanochtend ongesteld geworden helaas.. Dus wij gaan weer door voor de volgende maand en ronde.