Balen vanesje, ik leef met je mee! Ik ben enorm gefrustreerd nu, mijn pc werkt niet mee en ik zit al de helft van de week halfhalf ziek thuis en nu...terwijl ik maandag weer ga werken gaat het door zetten! Zucht, van mijn tempjes kan ik dus ook niks maken
Jammer zeg Vanesje34!! Duimen voor de volgende ronde! Thanks Moonniej. Ik heb vanochtend getest ter bevestiging dat het een miskraam is. Ni was hij weer net zo licht als de eerste dag testen.. Dus alweer aan het afnemen het hcg, wat hoort bij een miskraam. Toch irri want dat lichte streepje brengt mij toch beetje hele lichte hoop dat nergens op slaat grr Net vd buren gehoord dat ze twaalf weken zwanger is.. Hartstikke super voor ze want hun hebben al dochtertje en daarvoor ook een ellende gehad. Maar dacht gelijk weer shitzooi, was leuk geweest als ikdus nu al 5,5 week ben.. Want we gaan erg goed met ze om, dus gelijk weer extra balen, maar ja!
Ja niks aan te doen helaas wvw! ik vind het allemaal vervelend voor jou, hoop dat je het allemaal goed kan verwerken? Jij hebt dat met je buurvrouw, ik met facebook en greys anatomy....om de haverklap zwanger (jaja de een is fictief, maar toch) Mijn vriend kan ook heel stellig zijn, hij wilt enorm graag een meisje. En hij zegt ook vol overtuiging dat we straks zwanger zijn van een meisje leuk, maar ik ben bang dat hij zich soms wat blind staart als je snapt wat ik bedoel?
Ik had na die licht posi test vanochtend weer ineens wat hoop en daardoor een dip en nu net weer door dat v buren. Mijn man vindt het ook rot maar heeft zoiets van het is helaas zo en miss wij binnenkort weer. Dat jouw vriend dat zo in zijn hoofd heeft laat ook wel weer blijken dat hij er ook mee bezig is maar snap wat je bedoelt in zin v stel dat het geen meisje is.. Maar ach dan zal hij het heus ook helemaal leuk vinden! Ik heb dat ook hoor met series enzo. Normaal gesproken hou ik echt heel erg van al die zwangerschapsverhalen, zwangere vrouwen, babies zien, nieuws v zwangeren. Zei vanochtend tegen mijn man v nooit gedacht dat ik het f niet zo leuk zou vinden..
En ik zag dat de buurvrouw nr mn buik keek om te kijken of bij miss ook zo was!!! Misschien zou zij dat ook wel leuk vinden en ik denk ook wel v ons verwachten.. Wij zijn zon beetje enige in straat zonder kids en we gaan met buren v drie/vier huize om ons heen goed om. Nu zijn twee daarvan zwanger!!
Wat dat betreft heb ik die "druk" niet echt, ik zal de eerste van mijn familie en vriendinnen zijn! tuurlijk worden er wel gekscherend grapjes gemaakt door mijn moeder en vader, maar dat komt doordat zij er aan toe zijn en weten dat mijn vriend en ik heel gelukkig zijn. Dus dat voelt niet als druk, maar als een zegen Ach, ik zwijmel nog lekker mee met greys, elk huisje zn eigen kruisje ook in series! Ik vind het ook super leuk dat hij er zo naar uit kijkt, ik bof met mijn vriend. Hij is mega betrokken, vraagt elke ochtend naar mijn tempje etc. Hij is wel nuchterder, en analyseert niet alles zoals ik doe. Maar dat balanceert de boel een beetje!
Ww wat vervelend!! Veel sterkte en ik hoop dat je snel een gezonde baby mag verwachte ( samen met mijzelf en de rest van de leden die een kinderwens heeft )
Hi WvW, fijn dat je er weer bent! Echt vervelend wat er gebeurt is, hoop dat het snel weer raak is. Vanesje balen dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende rondem met meer geluk hopelijk! Juulles hoop dat je je snel weer beter voelt!!
Oh oh, hier fikse verwarring! Ik had zin om ergens op te piesen hehe, dus heb alvast een ovu test gepakt! Positief!!! vijf dagen voor eisprong!?!!? Snappen jullie dit? Heb het idee dat ik ineens een hele korte cyclus heb, maar na wat nuchterheid van mijn vriend valt het geloof ik al mee: Ik zit nu op cd 12, ei zal morgen dan zijn op cd 13, en met vijftien dagen lf kom ik dus op een cyclus van 28 dagen. Heel verwarrend even, en ik mis ook echt mijn tempjes FF had wel een eisprong op 24/9 aangegeven, maar dat was een temp. Stijging door griep. Ik heb even een apart topic aangemáakt onder zwanger/ovu testen, maar wilde het hier ook even delen. Vind het namelijk toch heel gek, vijf dagen vroeger hmmm
Thanks Wvw, ja ga morgen een testje wagen. Juulles je bent net pas gestopt met de pil dus de cyclus kan natuurlijk nog schommelen, zou niet gek zijn op zich! Spannend!
Is natuurlijk zo Luna! ik had alleen niet verwacht dat ik voor mijn gevoel, ineens zou ovuleren! Ik mis alleen mijn temp enorm, heb het al eerder gezegd maar ik mopper nog even verder sorry ik kan nu mijn ovulatie niet zien, de stijging moet blijven die kan ik niet zien en etc!!! echt klote, dus dat mis ik wel! Maar goed mijn info mag veranderd worden in het lijstje: Eisprong 29/9/2014, verwachtte NOD op 14-10-2014 (Voordeel van een vroegere eisprong is, dat er eindelijk actie is en ik eerder mag testen jeej!!)
Wat spannend zeg JuullesD! Misschien kwam het dus niet alleen door de griep de stijging! Spannend ook Luna30! Laat je het weten? Lekker idd JuullesD dat je ineens eerder al kunt testen
Toch zal de stijging door de griep komen de stijging is pas na de eisprong en dan heb je geen positieve ovu test meer! Ik vind het heel fijn dat de wachtperiode onverwachts iets verkort is Hoe zit het met jullie verder allemaal?
Haha Stug door? hoe bedoel je Juulles Ik heb nog niks van een eisprong gemerkt, maar we zijn gestopt met tempen en ovulatietesten. Ik zal nog maar wel eens een testje doen voor de zekerheid zoals Luna30 al voorstelde.. maar ik ga er vanuit dat het uitblijven van een menstruatie puur alleen van de pcos komt. Ik heb in ieder geval totaal geen symptomen, voel me alleen maar superfit na het stoppen van de pil. Leuk dat er weer wat meer geschreven wordt hier! Het leek even een beetje stil te worden.. gelukkig ben jij ook weer van de partij wvw heel begrijpelijk dat die behoefte even minder was. Iedereen veel succes met testen, afwachten, klussen, hopen etc!
Dat je (helaas) een lange cyclus hebt! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, laat je het dan weten? Idd leuk dat er weer meer gebabbeld word