Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Zeker fijn dat er meer gebabbeld wordt, stuk gezelliger!

Helaas negatief gestest net. Donderdag is mijn NOD. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden test ik vrijdag nog wel een keer. Maar verwacht er nu niet teveel meer van. Volgens de bijsluiter pikt de test het op 3 dagen voor NOD in 87% van de gevallen op. Dus er is een kans, maar ga er eigenlijk vanuit dat ik niet net in die 13% zit waar hij het niet oppikt. Ook beter voor mezelf om niet teveel te blijven hopen.. Verwacht nu dus gewoon mijn ongi ergens de komende dagen.

Juulles ik werk aan het eind van de week de lijst bij goed, dan weet ik ook waar ik aan toe ben (wanneer mijn nieuwe NOD is). :)

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jammer Luna.
    Maar het verschilt toch per vrouw hoeveel hcg er aan gemaakt worden in de eerste dagen. Kan dus toch nog zijn dat je iets te vroeg was.

Ben heel benieuwd hoe mijn cyclus is deze maand.
    Het zeurt al enige dagen maar heb mijn ei niet gevonden met de ovu testen. Nou had ik er ook maar 5 dus dan zit je er al gauw naast maar ik wilde het niet teveel forceren allemaal.

De afgelopen maanden had ik mij ei op dag 10,13 en 15 en nu zit ik op dag 18. Ga er toch een beetje vanuit dat ie geweest is.
    Vanaf de menstruatie om de dag geklust dus hopelijk is het raak!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Jammer Luna, maar wie weet inderdaad vrijdag..!

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland

Beeb bij jou dus ook spannend! In elk geval genoeg geklust dus, dat is altijd goed ;)

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    #765 Vanesje34, 29 sep 2014
    Laatst bewerkt: 29 sep 2014
    Ho iedereen.
    Na en uitvoerig gesprek met mijn man besloten toch door te zetten.
    We zouden eventueel een maand of 2 stoppen met "proberen" een kindje te krijgen omdat ik geopereerd moet worden. Maar mijn man vind dat zonde. En ik eigeijk ook. We zijn ervoor gegaan en dan stoppen is zo'n domper. Ik heb uitgezocht dat je met een ruggenpruk en aangepaste pijnstillers naderhand ook veilig geopereerd kan worden.

Uitgerekend dat mijn eisprong rond 11 oktober moet zijn. Dus weer even afwachten.

Succes iedereen die zo mogen testen!
    Spannend spannend.

6. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

@luna: goed dat je er zo nuchter in bent. Maar leuk is anders weet ik uit eigen ervaring. Ik had liever mijn menstruatie dan die onzekerheid....maar nog liever een positieve test haha!!
    Ik zie ons lijstje wel verschijnen hoor, vind het lief dat je dat al wilt doen;)

@beeb: spannend!!!

@vanesje: snap ik heel goed!! Je bent er aan begonnen dus hell no dat je gaat Stoppen haha
    ik

7. JuullesD

@vanesje: oeps mijn telefoon werkt even tegen. Maar ik wilde zeggen dat ik ook wel zoiets had zoals jij. Wel even anders hoor, een operatie is wel iets belangrijker denk ik. Maar mijn ouders gaan dus altijd de laatste 2 weken van juli en eerste van augustus op vakantie. En als t deze maand niet raak is valt dat precies in die periode....Dus ik had wel zoiets van ja...moet ik daarop wachten?? Ik wil heel heel graag mijn moeder erbij hebben natuurlijk. Maar goed we gaan er niet op wachten want puntje bij paaltje komt het dan nooit uit...

8. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Thanks Juulles. :) Helaas ervaar ik momenteel nogal wat krampen, denk dus dat mijn ongi binnenkort verschijnt. Ach ja ;) Ik houd jullie op de hoogte.

Snap het helemaal Vanesje! :)

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi juules, ja uitstellen voelt zo niet leuk! Dus gaan we niet doen. Je hebt gelijk dat je ook niet een maandje overslaat hoor. Wellicht verzet je moeder ha vakantie even om erbij te zijn mocht je toch zwanger worden!

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Luna30 ik hoop dat je niet ongesteld word, duim voor je.

11. JuullesD

Ja Luna ik duim ook voor je!!!

@vanesje: ik hoop natuurlijk dat het deze maand raak is, maar mocht het volgende maand zijn dan vertel ik het al vrij snel. Dan kunnen ze hopelijk nog rekening houden met ons:)

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hou juules, ja ze zullen vast in de wolken zijn en het niet erg vinden eromheen te plannen!

13. JuullesD

Nee dat weet ik wel zeker:) het is alleen....zijn we op tijd???
    ze boeken alleen altijd zo vroeg, in december al hmmm

14. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Mag ik me ook aansluiten bij dit topic? Wij hebben een paar dagen geleden besloten dat een kindje erg welkom zou zijn, ik wacht nu op mijn menstruatie en daarna kunnen we echt beginnen!!! In juni ben ik gestopt met de pil, ben erg benieuwd hoeveel geduld we moeten hebben. Zeker omdat mijn cyclus nooit heel regelmatig is.

15. JuullesD

Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
    Je hebt toch alweer twee maanden ontpillen erop zitten, dus dat is fijn:)
    Ga je nog een methode proberen zoals ovu testen, tempen of iets dergelijks?

16. JuullesD

Oke oke, het word nog spannender:) had weer een knalpositieve. Mijn lichtere test gisteravond laat zal wel gekomen zijn doordat ik veel had gedronken ofzo.

Ik voeg even een foto bij:) tis van 28/9: 17:00, 28/9: 21:00 en vandaag 17:00
    Dus dan toch morgen een ei!!!

17. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ja drie maanden ontpild, dat is wel fijn! Ik ben in eerste instantie van plan om om de dag te proberen, dan kan ik in elk geval de eisprong niet missen! Hoe doen jullie het? En wat is jullie cyclus sinds stoppen met anticonceptie?

18. JuullesD

Nou, ik denk dat je m dan juist gaat missen!
    Je kan het beste een week voor je verwachtte eisprong dagelijks gaan testen. Bij de action zijn die testen lekker goedkoop, dus dat kan best.
    Zelf vind ik temperaturen fijner, maar deze week was ik dus grieperig en dAn zijn je tempjes waardeloos.
    Ik had gisteren drie keer getest zodat ik echt mijn piek zou vinden:)

Mijn eerste cyclus was 32 dagen, zit nu in de tweede ronde

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi hoi,

Hoe is jullie menstruatie als ik vragen mag?
    Ik merk namelijk dat ik zaterdag ochtend ongesteld ben geworden.
    Zaterdag bruinig, zondag even helder rood en veel, en vandaag maandag al weer bruinig en weinig.
    Vorige maand had ik dat ook.
    Ik kan me herinneren dat voor het spiraal (6jaar geleden) ik echt een hele week kon vloeien en behoorlijk ook. Is dit nog het ont-spiralen misschien? Heeft dit ook nog invloed op vruchtbaar zijn? Moet ik hiermee naar de dokter of gynaecoloog?
    Wat vinden jullie?

20. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hi Vanesje, zou je niet teveel zorgen maken, mijn vorige menstruatie na ronde 1 was ook precies zo! Deze ronde weet ik het nog niet, hopelijk kom ik er niet achter ;) Je kan natuurlijk altijd even bellen om te checken maar denk niet dat het gek is hoor!

@Droommama: Welkom!

Deel Deze Pagina