Oh oh ik had vandaag zo een heftige scherpe gemene pijn...voelde echt de pijn in mn baarmoeder ben benieuwd wat dat kan zijn
Hey Mooniejj! Leuk dat je er weer even bent, hoe gaat het met je? Even een vraagje: Had jij zwangerschapssymptomen voor je NOD en zo ja wat waren die? @Juulles: Ja dat zou zomaar je ei kunnen zijn!!
Ik had gisteren naar mijn idee echt ovulatie pijn. Echt heel anders dan dit naar mijn idee. Dat waren neer krampjes hmmm
Ik heb ook altijd steken tijdens de eisprong. Ook een zwaar gevoel in mijn baarmoeder, en erg opgeblazen, ben altijd een kilo zwaarder en voel me een prop.. De ene keer heb ik andere pijn dan de andere maand. Maar altijd links of rechts een scherpe pijn en dan is bewegen vooral lopen pijnlijk.
Bizar ja. Ik heb het vorige maand zeker niet zo ervaren. Gisteravond had ik wat doffe krampen rechts waar vermoed ik anatomisch gezien mijn eierstok ergens moet zitten. vanochtend was gewoon pijnlijk en gemeen. Dacht even dat ik enorm bloedverlies zou hebben...geen idee waarom meer gewoon een gevoel. En toen ik opstond had ik het idee dat mijn baarmoeder even ontplofte. Gelukkig nu helemaal weggetrokken. tempjes blijven braaf gister 36.5 en vandaag 36.8 dus misschien toch mijn eisprong waar kunnen nemen Hoe is het met jullie allemaal??
Ik haf vorige maand ook zulke steken, waarvan twee momenten heel duidelijk aanwezig. Ik denk dat het eisprong en innesteling is geweest
Ik hoop het ook meid, maar gaat nog wel even duren ben ik bang. Ik moet sowieso nog twaalf a dertien dagen denk ik voordat ik kan testen. Jij moet je banner eens updaten Ik heb net een nieuwe tafel gekocht, wat een hel om boven te krijgen! ik ben er helemaal weg van, vind vriendlief m niks zucht En hij is zo mooi wit met een houten blad (snik)
Haha dat is balen JuullesD! Zeker na die moeite. Ja idd duurt nog f. Ben blij dat ik weer in de nieuwe ronde zit, kunnen we weer verder en kan ik het al iets beter afsluiten. Ik kan idd ook wel weer mijn banner bijwerken dat wilde ik ook nog niet Ik weet alleen mijn cyclus niet, verloskundige zei dat het 4-6 weken kan zijn
Ik heb wat geknutseld ik heb maar een gem van 5 weken aangegeven v mn cyclus maar ja geen idee of klopt
Hoi WVW, voor de tekst ga je hetzelfde doen als hoe je je banner maakt. En als je hem dan kopieert en plakt in je handtekening ga je enter doen en eronder gewoon de tekst typen die je erbij wilt zetten.
Ik moet trouwens ook nog lang wachten weer WVW, ik kan over iets minder dan 2 weken mij ei verwachten en dan weer 2 weken wachten tot testen. Wij lopen een beetje gelijk dan denk ik. Maar ik hoop op 3x is scheepsrecht! Mijn cycles was vorige maand trouwens 30 dagen, is dit lang wat jullie weten?