Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Bij mij was het rood en heftig, zoals ik me helaas kon herinneren van vroeger;)

2. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik kan mij niet meer herinneren hoe het vroeger was voor de pil.

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Spannend JuullesD met je ei!!:)

4. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik snap helemaal dat jullie gewoon ervoor willen gaan Vanesje en Juulles!

5. JuullesD

Oh oh ik had vandaag zo een heftige scherpe gemene pijn...voelde echt de pijn in mn baarmoeder :( ben benieuwd wat dat kan zijn

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Kan dat je eisprong zijn?:)

7. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Heb ik ook gehad deed zeer tijdens het lopen poehhhh

8. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hey Mooniejj! Leuk dat je er weer even bent, hoe gaat het met je?

Even een vraagje: Had jij zwangerschapssymptomen voor je NOD en zo ja wat waren die?

@Juulles: Ja dat zou zomaar je ei kunnen zijn!! :)

9. JuullesD

Ik had gisteren naar mijn idee echt ovulatie pijn. Echt heel anders dan dit naar mijn idee. Dat waren neer krampjes hmmm

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik heb ook altijd steken tijdens de eisprong. Ook een zwaar gevoel in mijn baarmoeder, en erg opgeblazen, ben altijd een kilo zwaarder en voel me een prop.. De ene keer heb ik andere pijn dan de andere maand. Maar altijd links of rechts een scherpe pijn en dan is bewegen vooral lopen pijnlijk.

11. JuullesD

Bizar ja. Ik heb het vorige maand zeker niet zo ervaren. Gisteravond had ik wat doffe krampen rechts waar vermoed ik anatomisch gezien mijn eierstok ergens moet zitten.
    vanochtend was gewoon pijnlijk en gemeen. Dacht even dat ik enorm bloedverlies zou hebben...geen idee waarom meer gewoon een gevoel. En toen ik opstond had ik het idee dat mijn baarmoeder even ontplofte.
    Gelukkig nu helemaal weggetrokken.
    tempjes blijven braaf:) gister 36.5 en vandaag 36.8 dus misschien toch mijn eisprong waar kunnen nemen:)

Hoe is het met jullie allemaal??

12. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik haf vorige maand ook zulke steken, waarvan twee momenten heel duidelijk aanwezig. Ik denk dat het eisprong en innesteling is geweest

13. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd wat oktober ons gaat brengen, ik hoop allemaal mooie berichten!

14. JuullesD

Ik hoop het ook meid, maar gaat nog wel even duren ben ik bang. Ik moet sowieso nog twaalf a dertien dagen denk ik voordat ik kan testen.
    Jij moet je banner eens updaten;)

Ik heb net een nieuwe tafel gekocht, wat een hel om boven te krijgen! ik ben er helemaal weg van, vind vriendlief m niks:( zucht
    En hij is zo mooi wit met een houten blad (snik)

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Haha dat is balen JuullesD! Zeker na die moeite.

Ja idd duurt nog f. Ben blij dat ik weer in de nieuwe ronde zit, kunnen we weer verder en kan ik het al iets beter afsluiten. Ik kan idd ook wel weer mijn banner bijwerken:) dat wilde ik ook nog niet:p

Ik weet alleen mijn cyclus niet, verloskundige zei dat het 4-6 weken kan zijn

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Als ik vier weken aan zal houden ia mijn nod op 19 okt maar bij 6 weken is dat pas 2 nov:s

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hoe veog je eigenlijk die tekst toe (termijnen cyclus enzo) onder je bericht?

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb wat geknutseld;) ik heb maar een gem van 5 weken aangegeven v mn cyclus maar ja geen idee of klopt

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi WVW, voor de tekst ga je hetzelfde doen als hoe je je banner maakt. En als je hem dan kopieert en plakt in je handtekening ga je enter doen en eronder gewoon de tekst typen die je erbij wilt zetten.

20. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik moet trouwens ook nog lang wachten weer WVW, ik kan over iets minder dan 2 weken mij ei verwachten en dan weer 2 weken wachten tot testen. Wij lopen een beetje gelijk dan denk ik. Maar ik hoop op 3x is scheepsrecht!

Mijn cycles was vorige maand trouwens 30 dagen, is dit lang wat jullie weten?

Deel Deze Pagina