Dat is ook nog lang wachten ja pff. Hopelijk klopt het voor jou ja 3x scheepsrecht! Volgens mij is 30 dagen aardig gemiddeld.
28 dagen is volgens mij de voorbeeld cyclus, maar ik geloof dat dertig wel gemiddeld is. Ik zat de vorige ronde op 32, naar mijn idee lang maar das echt psychisch. Wvw, waarom ga je niet tempen? Het kan nu nog, en dan weet je wanneer je eisprong is en meer belangrijk, wanneer je je nod kan verwachten. Ik was daar uiteindelijk heel blij mee, kon redelijk voorbereid maandverband en alles bij de hand houden Natuurlijk hoop ik dat het voor niemand zover komt, maar just in case! Ik heb deze maand eigenlijk een vlotte ronde, waarschijnlijk zo rond de 27 dagen. Ligt er aan wat mijn luteale fase is, vorige keer vijftien. (Gemiddelde is 14)
Hai Juulles, ik ben vanaf de eerste dag idd gaan temperaturen. Vorige cyclus pas laatste anderhalve week ofzo, maar toen temperatuurde ik als ik al was opgestaan enzo. Vanaf deze ronde test ik voordat ik uit bed ga, maar toch weleens op andere tijdstippen met soms twee uur verschil ofzo. Kan niet echt iets opmaken uit temperatuur nu, schommelt:s
Weet f niet hoe ik vanuit mamaapps anders kan toevoegen dan zo haha erg gedetailleerd, maar dit was de eerste ronde.
Vorige was v wat ik toen heb gevuld in grafiekje. Hierbij van deze ronde. Heb in deze grafiek cyclus v 42 dagen mr aangehouden..
Ik ben helaas vanmorgen ongesteld geworden.. Balen! Volgende/deze ronde maar eens ovulatie testjes proberen. Hoe ver van te voren beginnen jullie met deze te gebruiken? Nu zit ik al in ronde 3 in het eerste ronde topic
@wvw, ik vind je tempkaartjes netjes hoor. Een uitschieter kan altijd wel eens, misschien had je minder geslapen of iets dergelijks? @luna, balen..., maar nieuwe ronde nieuwe kansen!!!
Ja.. Niks aan te veranderen helaas maar baal toch meer dan gedacht! Hoever voor je verwachte eisprong begon jij met het gebruik van die ovulatie testen?
Luna30 wat jammer zeg!!! Snap dat het balen is!! Hopelijk bij jou ook 3x scheepsrecht. Haha ja de naam van dit topic klopt niet meer helemaal Ja is het netjes mijn kaartje gelukkig, kan idd zijn dat ik de ene keer wat korter sliep.. Ik heb (nog) geen ovu testen gedaan dus kan daarover niets zeggen Luna
Ik zie dat als mijn cyclus gewoon 28 d is, ik alweer in de belangrijke dagen zit namelijk dan theoretisch gezien 2 okt beetje vruchtb tm 5 okt eisprong en dan zou 10 okt innesteling kunen zijn. En precies volgende week midweek weg dus lekker rustig aan doen en niet stressen
Hoi dames, hier inmiddels cyclusdag 37 en geen klachten, symptomen of wat dan ook. Afgelopen maandag testje gedaan en negatief zoals verwacht.. Jammer luna op naar de volgende ronde. De rest ook veel succes!
@wvw: ik begon ongeveer een week voor verwachtte eisprong. Maar deze keer begon ik een dag eerder en dat was boffen want toen vond ik vijf dagen vroeger dan verwacht mijn eisprong!! @luna: derde ronde word m gewoon @roos: heb je he tempo of ovulatie testen gedaan?? Dan heb hebben een leidraad???
Thanks, denk dat ik ook op dag 15 ga beginnen met ovulatie testen Eek vind het nu alweer spannend. Kunnen we even 2 weken doorspoelen? Jammer Roos! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Hoe gedraagt je lichaam zich?
Ik doe met jullie mee Deze maand is de eerste keer dat we het weer proberen. Wij hebben het al eerder geprobeerd (een jaar geleden ongeveer) maar het was toen niet gelukt. We hebben besloten opnieuw te beginnen dus ik doe graag mee met de eerste ronde! Ik weet nog niet wanneer mijn ovulatie is. Ik probeer daar vanaf deze maand achter te komen.