Gezellig dat je erbij komt!! @luna doorspoelen mag...Graag zelfs dan weet ik ook gelijk meer hihi Ik heb zo een gek gevoel in mn baarmoeder. Beetje vol en drukken gevoel als ik ga zitten op ga staan en nies hoest etc
Gezellig princesbelle, hoe lang hebben jullie de vorige keer geprobeerd? Ik hoop voor iedereen die nu en binnen een paar dagen mogen testen dat ze zwanger zijn! Zal voor jullie duimen. Ik vind het wachten wel lang hoor. Was deze maand weer maar 3 dagen ongesteld, en dan kan je de rest van de week nog niet zoveel, aftands je kan wel veel, maar het heeft nog niet zoveel nut... Ha ha. Volgende week kan ik weer voor het eggie. En ik hoop dat het dan raak is.
Hoi meiden, moet even spuien! Heb te horen gekregen dat ik geen vast contract krijg per 1-11 vanwege de onzekerheid in de zorg nu alles naar de gemeentes gaat. Dus pech voor mij,,,eruit. Mijn ma en ik hebben er uitvoerig over gesproken en we willen doorgaan met proberen een kindje te krijgen. Hoe lang moeten we anders weer wachten, ben toch al 34 en voor je weer aan een vast contract Ti bent bij een andere baan, als je nu al een andere baan vind... Dus ik sta met een maandje op straat.. Zucht.
@Vanesje, de vorige keer hebben we het een half jaartje geprobeerd. Wat een vervelend nieuws zeg! Ik kan je keuze wel begrijpen, ik zou zelf denk ik hetzelfde doen. Ik hoop dat je positief kunt blijven en het licht zaal blijven Zien. Want dat is er altijd!
Opzich liggen de banen voor het oprapen in de zorg toch? Ik weet dat er bij bijvoorbeeld al enorm veel vacatures zijn voor verzorgende en verpleegkundigen. En je bent niet verplicht aan te geven dat je zwanger bent tot je drie maanden ver bent. Hoop dat je succes hebt met solliciteren!!!
Balen Vanesje!! Maar idd ik zou ook verder gaan, jullie weten dat jullie dit willen en de toekomst weet je nooit zeker
Banen in de zorg liggen voor het oprapen als je papieren hebt. Maar dan is het vaak toch maar tijdelijk. Overal in de zorg word bezuinigd.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn ervaring zo niet is? Nieuwe collegas worden bij ons hartelijk welkom geheten en we hopen, mits ze goed functioneren, dat ze blijven plakken Maar de meeste vinden mijn afdeling te druk en te chaotisch, waardoor ze binnen een jaar vertrekken. Maar goed dat is, na acht jaar in de zorg, mijn ervaring Hoe gaat het verder met jullie qua cyclus Ik denk dat ik nu mag gaan aftellen, op naar test dag. Ik had een super positieve ovu test op 30 september, en mijn temperaturen zijn daarna ook gestegen. Dus ik ga er redelijk vanuit dat dat dan mijn eisprong was toch? Wat vinden jullie?
Balen Vanesje! Snap heel goed dat jullie wel gewoon doorgaan met jullie kinderwens hoor. Hoop dat je snel wat nieuws vindt! Ja denk het wel Juulles!
Ik heb MBO SPW gedaan, ze vragen nu eigenlijk overal HBO voor, omdat ze het kunnen. Er word nog steeds met honderden brieven op een functie gereageerd. Is niet heel makkelijk nog op dit moment een baan vinden denk ik. Maar ga het zeker proberen. Ik heb in ieder geval 13 maanden ww en die tijd om iets anders te vinden. Dus ik zie het wel.
Ik had net ineens bloedverlies, en niet een veegje maar na het vrijen toch echt wel even wat helderrood bloed. Ik flip er toch wel een beetje van....ik zit op twee dpo, iemand een idee?
Hai JuullesD, ik kan zo niet zeggen wat het zou kunnen zijn eerlijk gezegd. Maar volgens mij kan dat weleens gebeuren na het vrije. En is het niets om je druk om te maken.. Kan dat v eisprong zijn?
Deze info zojuist gevonden, misschien zoiets? https://www.zwangerschapstest-kopen.nl/zwangerschapssymptomen/bloed-afscheiding
Ja ik schrok er even van, ineens onverwachts veel bloed. Maar wij waren ook na wat zoeken uitgekomen op een eventuele ovulatiebloeding. Echt er achter komen gaat niet lukken ben ik bang, maar ik ben weer even gerustgesteld!
Het is nu opgehouden gelukkig. Mijn temp is helaas ook niet super hoog, zou m graag hoger zien. Maar ik heb ook geen vergelijking van voor de eisprong omdat ik toen griep had helaas. Dus het blijft nu Dus gewoon gissen wanneer mijn eisprong echt was met 2 a 3 dagen verschil en dus ook gissen wanneer mijn NOD is en hoeveel dpo ik dan ben. Voorlopig houd ik vast aan 30 september eisprong dus 14 oktober nod. Hoe gaat het bij jullie? Iemand al dichtbij nod???