Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik moet nog een week geduld hebben.
    Tik, tak, tik, tak...

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Oh spannend!!! Ik denk dat jij als eerste van de groep bent leuk!!!

3. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Sorry late reactie luna

Maar waar ik last van had was dat ik heel moe was soms best klagerig/humeurig en soms een opgezette buik verder niet heel veel wat ik gemerkt heb dit omdat ik die maand al had afgeschreven maar zo blijkt maar weer je heb maar 1x nodig

Xxxx

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Haha geeft niet :) Goed om te weten.

Snap dat je schrikt Juulles, misschien gewoon gevoelig na ovulatie bijv?

Ik heb een druk weekend dit weekend dus ben even (bijna) niet online, daarna zal ik de lijst opdaten en weer actief meekletsen. Fijn weekend iedereen! :D

5. JuullesD

Meiden, ik heb een topic gepost onder zwangerschapstesten!

6. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het topic gelezen JuullesD!! Lijkt toch echt een positieve zwangerschapstest! Wat bijzonder en een geluk dat je er op tijd bij was met ovu testen! Ik duim voor jullie

7. JuullesD

Kan toch niet roos! ik kan wel huilen:(
    Ben erg boos op mezelf, ik bedoel moet ik dit nou geloven of niet???
    potverdikkeme, daarom wilde ik niet zo vroeg testen. Ik kan niet eens blij zijn!
    ik voel verdorie ook niks, geen klachten what so ever

8. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet huilen! Niet boos zijn! Voorzichtig blij zijn? Misschien heb je gewoon echt geluk deze keer! Het kan, ook zonder klachten! Nog een keer testen, misschien even proberen te wachten tot maandag??

9. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O JuullesD ik ga kijken!!!:))

10. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb gereageerd in dat topic Juulles spannend zeg hee!

11. JuullesD

Ah, maar het is de onzekerheid nu waar ik zo bozig van word. Ik bedoel, ja...nouja je snapt het wel Roos;)

Ik denk dat ik gewoon even dagelijks ga testen, ik heb zat testen in huis en dit geeft mij denk ik een prettiger gevoel.
    Ik ben gewoon een beetje in de war!

12. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik zou ook dagelijks testen;) kijken of hij nog duidelijker word.. Ja of paar dagen wachten om te kijken of het niet toch op ei reageert.. Hmmmmm

13. JuullesD

We gaan sowieso morgenochtend weer testen! Ochtendurine is sterker, ik had net twee grote bekers drinken op, dus de boel was flink verdund ook.

14. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Nou ik duim voor je hoor!!! Zou natuurlijk helemaal super zijn.. En.. Ik lees ook weleens dat mensen grieperig zijn aan het begin vd zwangerschap.. Of zit ik nu teveel hoop te geven..

15. JuullesD

Haha nee hoor, doe je niet. Het balanceert een beetje met de mensen die zeggen dat het onmogelijk is en mijn eigen gedachtes dat het onmogelijk is.
    Ik bedoel, de mensen die zeggen dat het onmogelijk is zijn gewoon eerlijk en ik snap zeker wel wat ze bedoelen. Maar het is natuurlijk ook fijn om te horen dat het wel mogelijk is!
    Ik ga dagelijks testen, heb nog drie extra gevoelige:)

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik snap idd ook wel wat ze bedoelen en als het net zo is denk ik dat het door je ei komt, maar juist omdat je cyclus deze maand zo warrig is....

17. JuullesD

Zou zomaar kunnen hoor, uit die tempjes word ik nu helaas geen wijs. De ovu testen waren wel ronduit positief zondag en maandag, maarja te vroeg voor nu positieve test zucht

18. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ook in de war zijn hoor! Voelt ook heel onwerkelijk lijkt me... Je zou toch denken dat je je ei al eerder hebt gehad?? Misschien heb je dit keer toevallig een hele korte cyclus! Die ovulatietesten kunnen ook positief testen bij zwangerschap hè! Succes met testen, ben heeeel erg benieuwd! Ik hoop het echt voor je!

19. JuullesD

Dankje roos! Ik houd jullie op de hoogte hoor!

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Misschien ben je wel rond 26 mei uitgerekend haha. Ik vind het verhaal typisch aangezien je afg mnd symptomen had en nu je tempkaart vaag is en je posi test hebt..
    Maar ja miss toch door ei. Hou het zeker in de gaten morgenochtend!

Deel Deze Pagina