Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Haha ik snap je gedachtegang wvw, MAAR er is 1 grote MAAR.
    Ik had toen mijn eisprong op 1 september, dus dan zou ik nu officieel zes weken zwanger moeten zijn en dus een enorm positieve test moeten hebben:)

2. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien door de verdunde urine? Wie weet met de ochtendurine een enorm positieve test! ;) haha we hebben overal wel een positief antwoord voor :p fingers crossed!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hahaaa idd Roos14!
    Idd verdunde urine en/of later hcg aanmaken.. Dit klinkt idd meer als ver zoeken.. Maar je weet het niet..

4. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Als ik weer cyclus v 28 dagen aanhou, zou ik nu mijn vruchtbare dagen hebben en as zondag de eisprong, maar ik voel nu helemaal niks.. Maar ja hij zou ook 6 weken kunnen duren pff. In ieder aan de slag;)
    Ik ben zo bang he dat ik deze mnd niet de symptomen heb van vorige maand:(

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Juulesd: spannend! Snap dat het voor jou slopend is! Heel veel succes en ven benieuwd of je test morgen ook duidelijk is!

6. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    WVW: ik voel mijn eisprong ook pas enkele uren voordat hij "knapt" of springt weet ik veel de dagen ervoor voel ik eigenlijk ook niet zoveel. En tijdens doet het echt zeer. Dus zou kunnen dat je nu nog niet veel voelt.

7. JuullesD

Haha meiden maakt niet uit, ik vond het goed bedoeld.
    Ik heb net een ovu test gedaan en deze geeft een lichte streep. Zegt mij dus ook niet zoveel zeker omdat een ovu test ook kan reageren op een zwangerschap en andersom haha. Kan een wetenschapper hier nou niks zinnis mee:p

@wvw: niet iedereen voelt zn eisprong! Heb je geen ovu testen in huis of temp je? Dan weet je het gelijk:)

8. JuullesD

Dankje vanesje!

Ik denk ook wel dat ik mijn eisprong voel, ik heb m zondag en maandag wel gevoeld , maar achteraf vraag ik me af of ik wel het juiste heb gevoeld...

De streep op mijn ovu test is toch wel wat donkerder geworden, niet zo donker als de teststrip...maar toch!!!
    ik snap er geen HOUT meer van!!!!

9. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat ik vorige mnd idd mijn eisprong heb gevoeld ja. Verwacht hem nu nog niet mr vind gewoon eng denk ik haha.
    Ik temp wel.. Steeds tussen 37 en 37,2

10. JuullesD

De zwangerschapstest:)

11. JuullesD

De ovu test

12. JuullesD

Wat heb jij een hoge basale temp wvw! Meet je wel voordat je opstaat?

13. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tja ik kan er maar 1 ding op zeggen JuullesD.. et lijkt me toch dat je zwanger bent?

14. JuullesD

Of dat ik een tweede eisprong heb ofzo:p

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ja elke keer als ik wakker word en voordat ik opsta.. Vorige maand was hij ook steeds zo hoog. 1x zelfs 37,5.. Weet ook niet hoe komt

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik meet wel met oor thermo

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Mooie testen heb je dat sowieso!

18. JuullesD

Hey wvw, das wel hoog hoor. Oor thermometeren (geen woord, maar toch) is meestal 0,5 graden lager dan rectale thermo.
    Heb je een rectale in huis? Dan zou ik voor de leuk even morgen beide meten, dan weet je het verschil.

In de zorg gebruiken we ze ook liever niet, de temperaturen zijn onbetrouwbaar. Maar ik snap je keus, ik word er ook niet happy van elke ochtend:p

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Huh zelfs lager met oorthermo :s:s gek joh! Ik heb rectale thermo.. Haha idd ik vond oor fijner en las ergens dat die erg beteouwbaar zijn, later las ik pas dat rectale betrouwbaarder zijn.. Hoe kan mijn temp dan steeds zo hoog zijn.. Volgens internet wel goede thermo

20. JuullesD

Kan zijn, maar das maar een gokje, dat je elke keer je oor pakt waar je op slaapt?
    Ik zou morgen even allebei gebruiken, dan heb je je antwoord:)
    Ben benieuwd, laat je het weten?

Deel Deze Pagina