Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Daar zat ik idd ook aan te denken ja.. Ga ik doen!

2. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Pff shit precies rond mijn evt ovulatiedagen meet ik vanmorgen mijn temp verkeerd!:( nu heb ik er niets aan. Sinds deze cyclus meet ik als ik wakker word en voordat ik opsta. Doordat mijn man vroeg op moest, kon ik precies tempen op de tijd dat ik doordeweeks temp, maar wat doe ik, ik ben eerst naar wc geweest. Mijn temp was lager dan normaal; 36,8 (andere oor 36,7 Juulles). Dus half uur later nog eens gedaan toen was hij 37 (andere oor 36,8).
    Pff dus omdat hij lager was zou je zeggen dat ik eisprong heb (gehad), maar door verkeerd meten kan daardoor zijn en... Meet dus anders in oren, mr al die tijd rechts gemeten. Of ik erop sliep..?

Gisteravond nadat ik zei dat ik niets voelde, voelde ik ineens wat ploppende drukkende steekjes rechtsonder.
    Vorige keer voelde ik heftigere korte steekjes..
    Nou weet dus niet, afwachten

3. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Hoe bedoel je verkeerd? In je neus;) nee toch!
    Maar, waar is je rectale temp! Ik denk echt dat je thermo niet klopt hoor!!
    ik had vorige keer geen daling voor mijn eisprong, het gaat uiteindelijk om de stijging erna he!
    Waarom ga je geen ovu testen kopen, zijn zo goedkoop bij de action

4. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Haha nee verkeerd omdat ik eerst naar wc en gegaan. Maar het kan wel dat je met eisprong een daling hebt en het daarna stijgt, de een heeft dat wel en ander niet. Ik wil deze mnd nog geen ovulatietesten gebruiken en hoop dat het niet nodig zal zijn:)
    Spannend nog bij jou. Gek weer die bloeding.. Ik zou ook zeker huisarts bellen die weet er meer van. Succes!!

5. JuullesD

Ja klopt, dat kan wel zeker hoor! Gewoon stug door blijven tempen, das de enige manier om iets te ontdekken:)
    Ik heb weer twee positieve testen, twee andere merken ook dus nu vier merken totaal. Morgenmiddag de cb digi maar goed dus;)

6. JuullesD

En die bloeding, tja geen idee. Innesteling, menstruatie? Geen idee waar ik nu zit in mijn cyclus dus echt geen idee!
    Ik ga maandag bellen voor een afspraak dinsdag!

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hou ons op de hoogte, ik ben erg benieuwd!

8. JuullesD

Zal ik zeker doen hoor, hou je mij ook op de hoogte:)
    Ik had nog drie positieve testen erbij, maar ook kramp en die bloeding. Dus eigenlijk ben ik bang, terwijl ik nog steeds niet geloof dat ik zwanger ben. Stom he!

9. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Helemaal niet stom Juulles, kan het me helemaal voorstellen. Heel verwarrend wat bij joi gebeurt!

10. JuullesD

Ja beetje gek allemaal!! Maarja ik moet geduld hebben kan pas morgen bellen en dinsdag gaan hmmm

11. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Spannend jullesssss succes hou je in de gaten

12. JuullesD

Haha dankje. Lief dat jullie zo mee leven. Ik zou alleen willen dat ik het tegen iemand kan zeggen naast mijn vriend. Maar aan de andere kant wil je dit ook niet delen want je weet nog niks. Ik wou dat het dinsdag was...
    Ik dacht dat ik het op mn werk wel los kon laten, maar die bloeding en de krampjes zitten toch in mn hoofd. Zou ik nu al ongie worden????
    Vanmiddag doen we de cb dus dat horen jullie dan!!

13. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Dan kom k vanavond even kijken hoe het ging wel spannend hoor die krampjes heb ik af en toe ook tot nu toe nog geen bloedingen gehad

14. JuullesD

Spreekt voor zich:) gek allemaal, ben er nog beduusd van!

15. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd JuullesD! Geniet er nu maar van, die lekker soes hebben jullie wel verdiend!

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Gefeliciteerd JuullesD!!
    Eindelijk duidelijkheid haha.

Maar zou toch even de vk bellen morgen.
    Je hebt toch een bloeding gehad.

17. JuullesD

Bedankt meiden!
    Ik ga morgen zeker even bellen, dus we gaan zo maar eens een vk uitzoeken haha

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Juulesd: gefeliciteerd!! Super meid! Geniet er lekker van!

19. JuullesD

Bedankt vanesje!

Ik heb een vk uitgezocht, dus morgen maar even bellen bellen.
    Ik vind het nog steeds allemaal zo gek, en ws. Worden jullie knetter van me sorry!
    Ik had mijn vorige eisprong op 1 september, maar ik ben dus na wat rekenwerk tussen 14-21 september zwanger geworden mits de test klopt! Precies, maar dan ook echt precies tijdens mijn menstruatie!!!

Ik ben dus zo bang dat de test niet klopt, dan ik een of andere halve gare ben die hcg voor noppes aan maak ofzo:S
    Of, of, ik ben zwanger van een tweeling. Dan maak je dus meer hcg aan, en toevallig is dit dus ook gependeld...voor in oktober:/
    Wat denken jullie meiden, ik maak mezelf gek of zouden jullie toch ook bang zijn dat het allemaal te mooi is om waar te zijn???

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Nog even op het forum tm morgenochtend en dan paar dagen weg en miss geen wifi. Succes allemaal!!!

Deel Deze Pagina