Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik moest trouwens testen zodra bloeden was gestopt..

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Hey wvw, jeetje naar verhaal ook meid. Ik heb dus eigenlijk geen krampen en geen heftig bloedverlies, of stolsels gehad.
    Ik heb hier nog 1 test liggen, een cb digitaal en ik twijfel enorm.
    Ik wil me zelf niet gekker maken dan ik al word, maar ik blijf ook in de "stel dat" fase zitten. Zal wel rouwproces zijn denk ik.
    Ik ben echt blij dat ik naar de gyn. Mag, een deskundig iemand die mij alles kan vertellen!

Bedankt voor je antwoord!!!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Idd fijn een gynaecoloog, dan weet je dat je bij de juiste persoon zit! Die kan toch allemaal beste vertellen. Ik had ook die stel dat fase en snap je twijfels..
    En als je zon normale test doet? Dan zie je miss of streepje wel/niet lichter is geworden.. Bij cb weet je miss zeker dat mis zou zijn als er niet zwanger staat, maar als er wel zwanger staat twijfel je miss ook of dat klopt. Maar bij streepje twijfel je miss ook weer.. Pff lastig.. Met streepje kun je miss wel beter bijhouden als je paar dagen later nog keer test.. Of wel of niet duidelijk wordt.. Eigen keuzs en erg lastig denk ik..:(

4. JuullesD

Ja zeker heel lastig! Die cb is een digitale, en ik vind het dan ook wel weer heel duur a twaalf euro terwijl ik overmorgen naar de gyn ga.
    Ik wil ook niet teveel doorslaan in hopen, want dan komt de klap weer zo hard aan ben ik bang.

Ik vraag me wel gewoon af waar dat bloed is gebleven wat in mijn baarmoeder zat volgens de vk.
    Maarja geduld is een schone zaak zeggen ze dan...

5. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ja gek zeg wat zon lichaam allemaal kan doen!

6. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik heb vanochtend mijn ei gevoeld.
    Nu nog last van... Maar heb het weekend goed benut met klussen! Want volgend mamaapps kwam mij ei na het weekend. Ben heel erg benieuwd!!

7. JuullesD

Leuk vanes hoop dat het raak is!!

ik ben al best nerveus voor morgen zeg...ik hou helemaal niet van die "poezekijkers" zoals ik ze altijd noem😊
    bloeden is gestopt, en weer even na het vrijen gestart. Heel vreemd!!!

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Spannend Vanesje!:) Leuk dat precies overeenkomt.

JuullesD snap dat je nerveus bent! Haha poezekijkers leuk wordt. Je moet maar zo denken ze zien er genoeg en is hun werk;)
    Heel benieuwd wat eruit komt, veel succes he!!

9. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik zelf nog verkouden, keelpijn, licht grieperig, warm gezicht en adem.
    Verder af en toe wel wat dingen die ik voel in buik maar niet constant.
    Gister had ik gevoelige tepels en soms ateken erin..
    Mr ja kan ook weer v alles zijn..

10. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Zijn wr nog testers of die een dezer dagen willen gaan testen? Wij willen eig niet eerder testen dan 19 okt, dat met een cyclus v 28 d mijn nod zal zijn.. Miss is cyclus langer dus vandaar.. Mr eerst maar eens afwachten of ik niet ongesteld word

11. JuullesD

Hey meiden, ben net thuis!
    Alles is goed gegaan, miskraam heeft zichzelf netjes opgeruimd en het is geeindigd in een menstruatie. Nog steeds triest, maar ik ben blij dat alles vanzelf opgelost is.
    Wat betreft de pcos....negatief!!! ik heb absoluut geen pcos, de gyn zag alleen maar een boel eitjes, en vond dat zelf een heel mooi beeld.
    Er was al een groot eitje, wat goed aan het rijpen was.
    Dus de vk heeft eitjes aangezien voor cystes....

Al met al een hele opluchting, met tot wat sipheid maar we hebben duidelijkheid en daar ging het om.
    Er is wel nog bloed geprikt voor het hcg, maar dat is meer routine. Dat hoor ik morgen dan.
    Mijn vriend en ik nemen de rest van de middag lekker vrij om even bij elkaar te zijn.
    Morgen begin ik weer met tempen, wij kunnen allebei weer vol moed vooruit komen. Ons beebje mag komen!

(Ik heb dezelfde tekst ook in het andere topic gezet hoor, anders is het zoveel typen!)

12. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hai JuullesD wat fijn ten eerste dat je nu duidelijkheid hebt! Wel rot dat het zo geeindigd is zeg..! Toch erg triest idd. Maar wa je zegt vind ik goed, je lichaam heeft zelf goed zijn best gedaan het op te ruimen en te herstellen:) en zelfs al een groot ei te zien, fijn dat je gelijk weer verder kunt EN dat je dus geen pcos hebt:) sterkte samen!

13. JuullesD

Bedankt wvw:)

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    JuullesD; wat een opluchting zeg, geen pcos! Je zou die kerel wel flink de waarheid willen zeggen die dat tegen jou zei! Maar fijn dat je veel eitjes had en een die al bijna rijp is! Ka je er weer tegenaan! Mijn vriendin is gisteren bevallen van een prachtige zoon. Zo leuk!

15. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    WVW, zie ik in jou banner dat je over 12 dgn kan testen? Dan lopen we bijna gelijk op!

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hai Vanesje, in mijn banner heb ik een cyclus v 35 dagen aangehouden omdat dit max kon in die banner. Volgens verlosk kon mijn cyclus nu tussen 4-6 weken zijn. Als het vier weken is, zou ik aa zondag kunnen testen maar anders idd week later en lopen we gelijk!:)

17. JuullesD

Spannend meiden!
    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik kan verwachten, dus neem nog maar even geen banner denk ik.
    Ik ga vanaf morgen weer tempen, en bestel binnenkort weer zw. Testen. Ovu testen heb ik nog, maar even nu geen houvast wanneer ik moet testen.
    De gyn zei dat mijn cyclus weer gewoon kan zijn, dus ik denk dat ik voor het gemak maar van een cyclus van 32 uit ga, dan merk ik aan mn tempjes wel hoe of wat

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook weer spannend. Voel dingen maar ook weer dingen niet, dus is maar afwachten.
    Nu ook grieperig dus kan ook niet echt v mn temp uitgaan denk. Vanochtend was hij wel stukkie hoger mr ja..
    Gek he Juulles dat je niet echt weet waar je vanuit moet gaan. Mr als je idd weer kunt tempen enzo..

19. JuullesD

Ja idd, vind ik wel een fijne houvast hoor!
    Spannend voor jou:) hou je ons op de hoogte!

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ja ik hou jullie op de hoogte ben wel benieuwd, vind het maar eng haha. Ik ben ook benieuwd naar de rest deze maand!!

Deel Deze Pagina