Succes maar weer allemaal vind het zo spannend en gun et jullie allemaal zo ❤️❤️
Hoi meiden, iemand enig idee hoe lang een eisprong duurt? Ik voel mijn eisprong, begint met een stekend gevoel. Dit duurt enkele uren. Daarna even niets en de dag erna en zelfs die dag daarna voelt het zwaar, pijnlijk met lopen en voel ik me opgeblazen. Nu vraag ik me af in welke periode heeft klussen nog steeds zin. Ik weet voor mijn eisprong en als je die steken voelt. Maar is het ook nog zinvol om te doen de dag na de steken, als lopen pijnlijk is, of heeft het dan al geen zin meer?
Haha, bij mij was het ook gevoelig. Gek trucje he van moeder natuur, je lichaam gevoeliger maken voor pijn terwijl je dan erg vruchtbaar bent! Mijn hcg was 147 nog, ik moet volgende week terug komen om opnieuw bloed te prikken:/
Ja id! Mijn moeder vertelde dat het een soort "natuurlijk voorbehoedmiddel is".. Dat de pijn je weerhoud van gemeenschap. En als je echt wil je door de zure appel heen moet.. Ha ha ha
Haha, 'natuurlijk voorbehoedsmiddel' wat zit ons vrouwenlichaam toch raar in elkaar.. Ik weet ook niet zo goed hoelang et duurt eigenlijk Misschien heb je hier iets aan; De menstruele cyclus [gezondheid.be] Ik wou dat ik ook eens iets voelde van een eisprong maar helaas... Cyclusdag 51 inmiddels!
Ik denk het wel.. Maar ik ben vorige week net doorverwezen naar een fertiliteitskliniek. Daarvan kreeg ik eerst allerlei vragenlijsten toegestuurd, inmiddels heb ik die ingevuld en teruggestuurd.. Nu maar afwachten, ik hoop dat als ik weer bericht van ze krijg, ik dan ook daadwerkelijk langs mag komen voor een consult.. Ik weet dat er ook nu misschien nog wel een kleine kans op zwangerschap is, maar dit afwachten voelt toch wel een beetje als weggegooide tijd
Ja hoop het ook! Ik snap wel dat je dat zo voelt hoor, je wilt toch gericht bezig zijn denk ik. Ik zal voor je duimen
Ik heb steeds steken bij vagina.. Had ik vorige maand ook. Toen goed teken. Maar nu best vaak vandaag en ben bang dat dan miss infectie ofzo is?
Ontsteking voel je vooral jeuk bij! Ik heb sowieso nog geen drang om te testen, ja bloedtest haha en dat is las volgende week om te kijken of mijn hcg daalt! Dus elke test is zinloos nu!
Ik heb gisteren en vandaag wat lichte krampjes onderin gehad. Ik kon dat hiervoor linken aan ei pijn, maar ik denk dat dat gewoon te vroeg is nu...maar aan de andere kant misschien ook niet want we hebben geen idee wanneer miskraam daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Nouja ik zie het gauw genoeg in mn tempjes dan!!