Spannend ook voor jou Juulles wanneer je ovulatie weer is. Hoe kijk e tegen de bloedtest aan volgende week weer?
Ik ga er vanuit dat hij gezakt is. Woensdag was mn hcg 147. Ik heb geen klachten qua bbz dus ik verwacht geen verhoging!
Hoi, ik voelde gisteren steken in mijn tepel links. En vandaag een kramperigheid licht menstruatie gevoel in mijn buik. Ik kan pas over 10 dagen testen maar begint wel te kriebelen nu...
Spannend meiden!! Ik heb helaas menstruatie achtige krampen gekregen en wat licht bloedverlies. Ik vraag me nu ernstig af of ik weer ga bloeden of ongesteld word....ik kan wel janken heb net 9 dagen ellende gehad en 3 weken gelee was ik ook al ongesteld a zes dagen....
O dat lijkt me verschrikkelijk Juulles! Ik kom het pas beetje v me afzetten toen het bloeden was gestopt en ik weer verder kon
2 keer tijdens die bloeding (miskraam) kreeg ik plotseling bloeding hele heftige krampen en pijn op mijn borst. En dat heb ik nu dus....ik snap er echt niks van Ik lig echt voor pampus op mn werk nu😢
K heb geen idee wat ik nu moet. Ik heb enorme pijn in mn borst, misselijk en weer helderrood bloedverlies. Ik ben ook compleet overstuur...ga maar even liggen. Ik weet het gewoon even niet
Ik zou gynaecoloog bellen evt een spoednr ofzo.. Ik snap dat je overstuur bent. Ik had ook oo zondag naar verloskundige toen gebeld in tranen, toen kreeg ik een vervanger
Vk gebeld, ze is langs geweest en heeft overlegd met de gyn. Ze vermoeden geen bbz, dus de bloeding is ws een menstruatie. De pijn op mn borst weten ze niet, maar staat los van de bloeding dus ik kon anders naar de HA post. Aangezien ik allergisch ben voor artsen ben ik dus niet gegaan, pijn op mn borst is er nog maar word iets minder dankzij pijnmedicatie. Bloeding is licht, maar wel aanwezig. Ik heb vooral veel last van baarmoeder tijdens plassen, hoesten, niezen en bepaalde bewegingen. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad tijdens een menstruatie, dus ik voel me er erg onprettig bij... Maar goed, het zal wel niks zijn. Ik ben wel ontzettend boos op mijn lichaam dat het verdomme weer bloed, weer ongesteld.... Ik zit al op zestien dagen totaal bloeden vanaf zestien september
Het juulles je bent nu al een tijdje verdrietig, weet niet waar je aan toe bent en was, hebt pijn en een soort rouw proces denk ik. Ik denk dat je misschien een stress / paniek aanval had omdat je weer ging bloeden en je pijn hebt en je niet snapt waarom. Is logisch dat je dan misschien een beetje gaat hyperventileren (dit hoeft niet gepaard te gaan met hevig ademen maar wel met pijn op de borst) die krampen zullen komen omdat je baarmoeder zijn opgebouwde dikke slijmvlies voor innesteling aan het afstoten is, daar hoort het vloeien ook bij denk ik. Lekker in bad, neem een kruik, kruip bij de open haard, warme chocolade,elk, massage van je mannetje. Laat je even verwennen en probeer het van je af te zetten succes meid
Trouwens die pijn die je beschrijft heb ik elke maand bij een eisprong. Je baarmoeder kan erg gevoelig reageren soms! Dus kan goed dat je alles erg voelt en krampen hebt.
Hey vanes, ik snap wat je bedoeld hoor. Maar ik had dit vorige week ook, tot twee d toe heftige borstpijn en daarna braken. Nu gelukkig niet braken, maar de pijn houd stug aan. Behoorlijk klote! Ik ben eigenlijk sinds dinsdag wel happy en rustig, had er weer zin in. Maar ik kijk het nu rustig aan, ben lekker op de bank gekropen Ik hyperventileer iig niet, bloeddruk pols etc was in orde en in mn hoofd is het ook rustig. Alleen die nare pijn in borst en bm is rot
Jeetje jullesss heftig hoor allemaal als ik dit zo lees.. Hoop dat je snel pijnvrij bent Hier gaat het nog wel mag helemaal niet klagen alleen last van mn buik door strakke broeken en een beetje grieperig. 6 nov de eerste echo en ben blij dt manlief nog erg enthousiast is in elke babywinkel wordt er wel wat gekocht met i love papa (mutsje speen speentouwtje) Hoop dat jullie dit ook allemaal snel mogen meemaken xxxxx
Geniet lekker van het weekend allemaal!! Dat zeker had gedacht dat het bij hem later zou komen gister de eerste baby doos bij baby-dump gehaalt en leuke kamers gezien