Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ga je afleidinf zoeken Juulles of vooral rustig aan thuis bijkomen?

2. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoe gaat het nu juulesd? Laat je het nog verder uitzoeken je klachten of laat je het erbij?

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Vanesje jij hebt volgende week je nod toch? Weet je al wanneer je gaat testen?

4. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Beetje van beide denk ik, we zijn wel even naar de hornbach en mijn ouders geweest.
    Ik heb wel ineens besloten om een schoonmaakster in te huren voor een keertje. Normaal zou ik dat nooit doen, ik doe het altijd zelf maar ik zit nu en op school en fulltime werk en een hond die belachelijk veel vies maakt en met de laatste twee dood vermoeiende weken....mijn huis ziet er niet uit en ik heb de fut gewoon niet meer.
    Ik moet moet moet mijn examens voorbereiden en afronden en dat ben ik al twee weken aan het uitstellen....
    Dus maandag komt er iemand helpen, en wat ben ik daar blij mee!!!

Stom he, ik schaam me er wel een beetje voor!

Ik laat het er verder bij vanes. De klachten op mijn borst zijn voor nu niet terug gekomen. De buikklachten zijn wel vrij pijnlijk, maar dat komt misschien door de eerste menstruatie na een miskraam?

Ik ben ook overal doorheen gaan werken sporten en boenen, dus mijn lijf zegt nu wel ineens stop...

5. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Daar hoef je je toch niet voor te schamen JuullesD! Als dat nu goed uitkomt.. Wat ik me zeker kan voorstellen!
    Heel veel succes met de examens

6. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi WVW. Ik wil niet testen tot nod. Hoop het vol te houden... Heb nog wel 1 test liggen van de eerste maand. Maar vorige maand werd ik al eerder ongi dan mijn nod dus ik wacht het even af.

Juulessd: is juist goed dat je naar je lijf luisterd! Eb je hoeft je echt niet te schamen dat je dan een schoonmaakster neemt, juist lekker thuis komen in een schoon huis!

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Goed om te wachten idd Vanesje34. Ik heb vanmorgrn negatief getest.. 1x met z&k gevoelige test en daarna met die v kv2v5.
    Balen zeg! Maar weet ook totaal niet wat mijn cyclus is en wanneer eisprong deze maand. Gister was 28 dagen en vandaag dan evt nod. Vorige mnd had ik nu al licht posi met die v z&k. Maar ja miss is cyclus langer..
    Maar ja voel bepaalde dingen wel net als vorige mnd, maar bepaalde dingen ook niet dus

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb wel al paar dagen last van jeukende borsten en ik zie (net als vorige mnd) de aderen weer duidelijker. Sinds vandaag vind ik ze wat voller.. Maar ja dit kan ook wel voot menstruatie he pff. Voel ook af rn toe wat pijnlijke plekken links en rechts onderin mijn buik..
    Nou ja moet er maar vanuit gaan dat het gewoon echt negatief is deze maand.. Hcg van afg mnd is in ieder geval helemaal eruit, dat is mooi.

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi WVW. Ik heb sinds vandaag pijnlijke borsten. Maar wat je zegt kan ook met een aankomende menstruatie te maken hebben. Veder heb ik een gevoelige buik, licht kramperigheid af en toe en ik kan er niet zo een strakke broek om velen. Ik moet veel vaker voor nr 2 naar het toilet, terwijl ik normaal blij ben als ik 4 keer per week kan ga ik nu 2 keer per dag. Maar dit alles had ik in mijn eerste maand ook en toen was het ook niets...

10. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Spannendd!!!!!!!

11. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Jullesss heel veel succes met je examens en maakt het jou uit dat er voor 1x een schoonmaakster komt je hebt genoeg aan je hoofd gehad dus dan is het logisch dat er van het huis even niks terecht komt koppie op en succes met de examens

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi allemaal, hoe is het met iedereen? Hier nog steeds pijnlijke borsten. Tevens iets meer zin in snoepen. En dat is meestal een voorbode van een naderende ongi... Maar ja, ik ben nog nooit zwanger geweest dus misschien is het ook een zwangerschaps symptoom, een mens mag hopen toch..? Nog even een weekje geduld. De afgelopen 2 keer kwam mijn ongi wel sneller dan mijn nod dus zou ik aankomend weekend ongi kunnen worden. Maar hopelijk niet.

13. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier alles goed. Cyclusdag 57, maar vandaag bericht gekregen van het ziekenhuis! Daar kunnen we begin november terecht! Heel blij mee.
    Spannend voor jou Vanesje! Ik zou hetzelfde hebben hoor, een mens mag inderdaad hopen!
    Hoe is het met JuullesD? Groot gelijk hoor die schoonmaakster! Je mag best even wat uit handen geven na dit alles, helemaal met je studie er ook nog eens naast!
    En Wvw gaat het met jou ook goed?

14. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Hey meiden, ik kom ook weer eens beppen! Ik was eigenlijk een beetje het forum vergeten schaam schaam. Huisje is hier heerlijk schoon, en dat voelt eigenlijk toch wel erg lekker!!!
    ik heb zomaar vier uur non stop aan school kunnen zitten, wat een luxe!
    Ik krijg eindelijk weer wat rust in mijn bolletje, en voor nu zijn mijn vriend en ik ook niet zo bezig met zwanger worden en zijn.
    Komt w.s. Ook omdat ik een belachelijke zware menstruatie heb....jeetje wat een gemeen lichaam heb ik.
    Ik ben het bloeden zooooooo zat....sinds zestien september al zestig procent van de dagen aan het bloeden grrr
    Vandaag de tweede uitslag gekregen van de tweede keer hcg prikken, het is nu 101 (vorige week 147)
    Ik moet volgende week weeeeeeer prikken. Ik snap niet zo goed wat ze daar nou mee willen zucht

Hoe is het met jullie allemaal?
    En roos, ik ben blij voor je fijn dat je hulpmkrijgt!!!

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Meiden moet je dit zien!!! Ong twintig minuten geleden getest!!!😄

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    In het echt duidelijker en hij verscheen snel alleen achtergrond roze moest goed wegtrekken en toen zag je hem duidelijk!

Vind wel erg eng nu na afgelopen maand!!! Nu wel blij op zich dat ik zondag een omowitte test had, want anders was ik miss bang dat het nog hcg v vorige mnd was.. Nu duimen, duimen, duimen!

Had gevoel dat ik moest testen, ook al was het met avondurine. Terwijl ik eig pas zaterdag opnieuw wilde testen. Nu heel erg spannend hoe verder verloopt!!!

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    JuullesD fijn toch dat je het forum even bent vergeten! Kon je het wat dat betreft tenminste even laten liggen! En je huissie lekker schoon :D
    Vervelend idd dat je weer terug moet. Zal wel standaard zijn?

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Roos14 wat een lange cyclus zeg pff! Fijn idd dat je nu terecht kunt! Heel veel succes!

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor jou Vanesje!!!

20. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    WVW wat spannend. Ik zie wel een licht streepje id!

Deel Deze Pagina