Jeetje WVW, bijzonder! zou het dan zo snel alweer raak kunnen zijn?? Misschien over een paar daagjes nog een keer testen?
Ik hoop het wel Roos14!! Inderdaad over paar dagrn nog maat eens eerst even aankijken hoe gaat en of ik niet alsnog ongesteld word.
Wvw wat een leuk bericht!!!! Ik ben voorzichtig blij en ik feliciteer je voorzichtig😗 Ik hoop dat alles goed gaat meis tis je gegund!!!!
Welke test had je trouwens gedaan wvw? Anders doe je nog een andere test? Die van de kruidvat twee voor vijf euro zijn erg fijn, die extra vroege vond ik maar niks! Ik vind het heel spannend jeej
JuullesD ik gebruikte trouwens weer de z&k uiterst gevoelige. Verder heb ik geen meer in huis, behalve andere van z&k daar kreeg ik er twee van erbij. Ik vind het echt super spannend allemaal!!! Ik hoop zo dat voor jullie ook snel positief geeft en dat het bij ons allemaal goed zal gaan!!!
Ik vond dat zelf hele fijne testen wvw Op dit moment zal ik alleen al blij zijn als ik niet meer kngesteld ben. Acht dagen nu al.... Ik heb ondertussen een tweede bloedtest gehad, en moet maandag voor de derde. Score tnt is 1. 147 2. 101 Gek genoeg ben ik nog steeds boos haha, op mijn stomme stomme lijf. Nog ongesteld!!! Maar, nu het gekke. Ik heb vandaag een luierdag, dus ik lig op de bank greys anatomy te kijken en hardcore te chillen en rond half drie kreeg ik weer pijn in mijn borst. Het vloeien was vandaag spotting, en sinds de pijn in mijn borst verlies ik ineens weer meer helderrood bloed. Toevallig weer op vrijdag, zelfde tijd zelfs!!!! Dat moet wel psychisch zijn dus...dus ik ben boos op mijn stomme lijf, maar ik weet niet wat ik er aan moet doen om het te veranderen...ik was lekker chilly dus waardoor het nou komt???