Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Grr heel bericht getypt, druk ik op verkeerde knop en alles weg.. Dus overnieuw: JuullesD! Wat stom dat bloeden zeg, raar dat je weer die pijn op je borst had, precies zelfde tijdstip als vorige week. Ik snap dat je er helemaal gek van wordt! Maar je lijf heeft heel wat moeten ondergaan en moet zich herstellen. Kun je wel voldoende rust nemen? Sterkte!

2. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Wvw spannend joh !!! Afwachten maar weer xxx

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het idd wel erg spannend! Heb nu ook lage rugpijn dus lig plat op bank, net boodschappen en al gedaan. Hoe is met jou?

4. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Test van vanmorgrn erbij

5. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Wauww leuk die oplopende testen

Ik mag nog niet klagen heb niet veel last van iets alleen de vermoeidheid speelt wel eens op waardoor ik best onzeker wordt soms ben toch wel bang dat het alsnog mis kan gaan maar goed 6 nov de echo en denk als die geweest is dat ik me dan zekerder ga voelen buik groeit goed trouwens was heel wat kilos kwijt en nu zie ik mijn buik toch weer groeien
    Strax eerst een verjaardag van mn broertje mn familie weet het gelukkig al anders had ik weer een kleding crisis gehad

Hoe is het verder met iedereen trouwens volg het wel alleen niet zoveel meer als in het begin komt ook omdat ik vaak vroeg op bed lig en dus mezelf de tijd niet meer gun om rustig alles te lezen komt dalijk hopelijk wel weer goed

xxxxxx aan iedereen en hoop tot snel

6. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi allemaal, helaas ongesteld geworden vanochtend! Bah. Maar ik merk al wel een verschil met de vorige maanden! Voorheen was het de eerste dag bruin, tweede dag helder rood, derde dag bruin en dan over. Maar 3 dagen dus, had gehoord dat je dan ook geen dik baarmoederslijmvlies kan opbouwen voor innesteling omaatje nog aan het ontpillen, en in mijn geval ont-spiralen bent. Nu heb ik meteen rood verlies en best heel veel meteen, flinke buikkrampen ook! Dus hoop dat ik nu flink ongesteld word, dat ik klaar ben met de anticonceptie nasleep en lekker zwanger ben volgende maand!

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Jammet Vanesje34! Maar dat klinkt positief idd en is ook fijn!!

8. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ja gek he allemaal wvw, denk ec dat het psychisch is hoor. Maar goed, alles is speculatie:)

Je testen lopen mooi op, gefeliciteerd!!!

Vanesje, volgende maand beter meid!!!

Mooniejj leuk om te horen dat alles goed gaat joh!

Ik heb nog steeds bloedverlies, dag tien geloof ik alweer...
    Ach we gaan maar rustig door he, ben nu lekker drie dagen vrij ZALIGGG

9. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Bah bah succes julless en geniet van je vrije dagen
    Ik vandaag ook vrij moet alleen nog genoeg in huis doen alleen het probleem is dat ik daar zooo geen zin in heb xd

10. JuullesD

Haha die dagen ken ik mooniejj:)

Ik heb net weer de gyn gebeld, nieuwe score is 72
    Ik ben een beetje verdrietig van alles, stom he. Sorry dat ik er zo over doorzaag, maar niemand snapt echt echt hoe ik me voel.
    Drie weken geleden kreeg ik een miskraam en ipv vooruit te kunnen blijf ik "onvruchtbaar" omdat dat hormoon in mijn lijf zit en als cadeau naast de zes dagen menstrueren en negen dagen miskraam bloeding heb ik nu alweer elf dagen een bloeding.

Ik voel me helemaal zielig en sipjes:(
    Morgen om twaalf uur moet ik naar de gyn vanwege de bloeding dus hoop dat er wat gebeurd!
    Ik ben ondertussen het hele zwangerschapsgebeuren beu, de lol is er even van af. Hoop dat ik gauw verder kan!!!

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Snap JuullesD dat je er verdietig en siojes v bent! Lijkt me ook super vermoeiend zo. Hele sleur zo met dat blijven bloeden. Lijkt me elke keer weer super irritant als je naar wc gaat rn je weer dat bloed ziet!
    Hopelijk komt er bij gynaecoloog iets uit, succes!

12. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Whoehoe spannend zojuist vk gebeld en ze vond het hartstikke leuk. Ze zat middenin spreekuur dus belt vanmiddag terug of ik gaat om verder te praten en de agenda's naast elkaar te leggen!

13. JuullesD

Leuk meid! Hoe ver ben je nu???

14. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Geen idee haha! Ik ken cyclus niet en ook niet wanneer ik eisprong had. Maar eerste dag bloeding was 21 sept en zo gerekend zou ik nu 5 weken en 3 dagen zijn.
    Vind het nog steeds erg spannend!!!

15. JuullesD

Ik kom net terug van de gyn, en kort gezegd...ze weten het niet:(
    Volgende week terug komen iig.
    Voor nu zagen ze toch nog wat bloed in mijn baarmoeder en vocht in mijn buikholte. Er is of een cyste gesprongen in mijn buik, wat toeval is. Of het is toch een teken van een bbm zw., wat het w.s. Niet is hoor.
    Dus volgende week weer bloedprikken, en weer een echo en als de situatie niet beter is gaan ze kijken naar of curettage of misschien toch een kijk operatie.
    Dus voor nu WEER geen antwoorden, en vooral veel frustraties!

Ik wil een baby, en dit kut lichaam houd me tegen grrrr

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O wat super kut zeg!!! Nog strrds geen uitkomst! En onzekerheid en lijkt me ook weer schrikken!

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland

JuullesD wat ontzettend klote! Kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen, en vandaar ook dat je aangeeft dat niemand het ech echt snapt. Je zal je best alleen voelen denk ik. Heel veel succes meid. Hoop dat je snel weer verder kan!

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hoe voel je je nu JuullesD? Kan me voorstellen dat het rot gevoel geeft als je wakker wordt ook

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Pff ik heb onder zwangerschapstesten een aantal dagen terug een topic geopend en nu hebben al drie mensen gezegd dat ze mijn testen licht vinden en weinig vinden oplopen. Daarbij heb ik vanmorgen cb indicator gedaan. Die geeft gelukkig zwanger aan maar wel maar 1-2 weken.
    Nu zijn er gelukkig ook twee mensen die hebben gereageerd dat hun testen ook zo waren en dat bij hun het kind nu rondloopt. Anderen vinden testen mooi en feliciteren.
    Nu snap ik ook wel wat ze bedoelen, ik had ook liever knaltest gehad en ben ook onzeker na afg maand, maar baal ervan. Weet ookdat je verschillende reacties kunt verwachten, maar toch.
    Gister vk gesproken en die zei zwanger is zwanger en zolang je niet ernstig bloed zou ik me geen zorgen maken en ook niet meer testen.
    Gaat bij mij af en aan qua ongerustheid.
    Nu vk gemaild

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Over ook die digitale en of miss via bloedtest (evt via huisarts) of inwendige echo gekeken kan worden hoe het nu gaat, ben benieuwd

Deel Deze Pagina