Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Opzich gaat het wel, ik ben wel een beetje somber van alles maar ik kan ook zo reageren door het weer.
    Ik kreeg gisteravond weer enorme last van mijn borst en buik, verergerde als ik op mijn zij ging liggen. Heb de hele nacht liggen spoken en huilen van de pijn, pijnstillers en een kruik hielpen niet.
    Vanochtend met veel moeite uit bed gekomen, nog steeds pijn maar wel dragelijk.
    Ik kan geen pijn meer hebben geloof ik, ik vermoed toch dat dit dan door die cyste of de vloeistof in mijn buikholte kan komen???

@wvw: heb vertrouwen meid, bloed je verder? Heb je krampen?
    Heb je verder klachten? Ik ga zo gelijk ff je topic kijken hoor meis!
    Wat voor testen doe je nu?

2. JuullesD

Hey wvw ik heb het hele topic gelezen en ik plaats even mijn reactie hier om geen oorlog te krijgen. Maar deze mensen bedoelen het goed maar spreken uit hun eigen ervaring, zij hebben zulke testen gehad en een mk daarna gekregen. Zij zijn dus bang omdat ze het zelf hebben meegemaakt, maar dit hoeft niet bij jou.
    Ik snap je angst heel goed, echt heel goed, maar probeer dit los te laten! Anderen zullen sneller negatief reageren, want als altijd alles perfect en wel ging dan zouden ze hier ws ook niet zitten he.
    Ik ben het dus niet met ze eens, je weet zelf ook dat testen niet binnen een week alweer aflopen na een MK.
    Mijn hcg geeft bijvoorbeeld nu nog drie wkn zwangerschap aan, en dan na drie tot zes weken na de mk!!!!

Maak ne niet gek meid:)
    Wat ik zou doen? Een echo centrum zoeken en voor 35€ euro een inwendige echo laten maken....heb je gerust stelling of antwoord,
    Succes!!!!

3. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Poehh heftig allemaal hoor julless hoop dat alles wel snel weer goed komt met je snap ook wel dat je je nu ffies kut voelt erom

Wvw als je zo onzeker erover bent zou ik idd wn om een echo vragen

Hoop voor jullie allemaal snel positief nieuws xx

4. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Zo is even achter de laptop. Had eergisteren gereageerd op berichten van JuullesD via mijn mobiel en toen drukte ik weer op verkeerde knop en was al mijn tekst weg grr.
    Dus had geen zin meer hele teksten via tel te typen.

Mij lijkt ook dat het eerder van cyste of vloeistof komt dan nog van de miskraam. Blijft super rot! Heb je vandaag weer last van borst gehad? Hebben ze daar al een verklaring voor?

Bedankt dat je mijn topic helemaal hebt gelezen:) en bedankt voor jouw reactie. Blij dat je het er niet mee eens bent. Snap dat hier noemt.
    Ik snap best van hun dat zij gewoon hun mening geven met hun ervaringen erbij en dat mag ook. Echter vind ik het meer stellend dan als: oe wel licht hoop niet dat.. zeg maar.
    Ik zie diegenen (2) wel vaker bij andere topics over testen zo reageren over lichte en niet oplopende testen en over hcg. Nou ja maakt niet uit. Ze reageert verder aardig.

Maar ik heb vanochtend weer getest en de test is een stuk duidelijker. Daar zijn we blij om! Ik vind het een mooie test.
    Nog steeds spannend hoor, maar toch fijn dat hij is opgelopen.

Moonniej ook bedankt voor jouw bericht. Ik ben sowieso wel onzeker erin, zeker na vorige maand, maar eigenlijk door reacties in topic maakte ik mij meer zorgen.
    Ik heb bloedprikformulier aangevraagd bij huisarts woensdagochtend. Beetje vervelend want woensdagmiddag en donderdag waren ze dicht. En dacht dat ze vandaag tot half zes open waren, dus ik eerder van werk gegaan, was het tot 5 open grrr. Dus nu kan ik het pas maandag halen, kost ook weer werktijd, want moet of later beginnen of weer eerder weg.

Verder heb ik 17 nov kennismakingsgesprek vk. Ze gaf, nadat ik in mail ernaar vroeg, aan dat er geen echo plaatsvindt. Tijdens gesprek geeft ze aan waar en hoe ik echo kan inplannen. Ik vind het wel jammer dat er voorlopig nog geen echo is. En dan moet je miss kortdag gaan inplannen. Ze gaf aan dat echo van 10 en 20 weken is inbegrepen.

5. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Over inwendige echo trouwens.. heb ik ook aan gedacht om dat te doen als we niet kunnen wachten. Maar in ieder geval fijn dat ik kan bloedprikken, gebeurt er toch wat.
    Hoe gaat dat bij jou Moonniej?

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    En wie weten het bij jou al? En hoe verteld of ga je het vertellen? Hoe voel je je verder?

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Doe jij mee aan moeders voor moeders? Ik vind het wel voor een goed doel en lijkt me ook wel 'leuk' mee te doen, maar vraag me af hoe met kannen gaat. Dat valt denk erg op als je met kannen heen en weer gaat of ze bij je worden opgehaald..

8. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    #1048 mooniejj, 1 nov 2014
    Laatst bewerkt: 1 nov 2014
    Poehh hoop vragen maar hier komen mn antwoorden

- echo
    Ik heb 6 nov mn eerste echo dan ben ik 11 weken dat gewacht verschrikkelijk gewoon, wil het liefste elke week er 1.
    Als ik de echo gehad heb moet ik bloed gaan prikken (joepie joepie fijn ben bang voor naalden) en daar krijg ik 18 nov de uitslag van + dan gaan ze hartje luisteren.

- vertellen
    Degene die het weten waren als eerst de toekomstige opa's en oma's dat was de dag voor de bruiloft geloof dat ik toen 5 weken was, want het zou gaan opvallen dat ik geen alcohol dronk en niet rookte dit door middel van rommertjes "i love opa/oma"

Op mn werk heb ik het 13 oktober tegen de leidinggevende gezegd 15 oktober had ik een afspraak bij de verloskundige voor mn intake en 16e heb ik het tegen mijn oma verteld.
    Die zaterdag de 18e tegen de rest van mijn familie door middel van een truitje met "wacht maar tot ik groter ben"

Na 6 november gaan we het op facebook zetten omdat we dan de echo hebben mits die goed is anders wachten we nog eventjes.

- mvm
    Ik doe mee met moeders voor moeders ik bedoel ik vond dat het een kleine moeite was om ipv op de wc het in een kannetje (het is gewoon een soort maatbeker) te moeten doen.
    Ik doe het alleen thuis neem ze dus niet mee als ik naar werk/opvisite ga.

je krijg 2 kratten met daarin 4 blauwe bakken/flessen in totaal dus 8 flessen. (google maar eens via google afbeeldingen moeders voor moeders daar staan die kratten op) het is ook helemaal niet erg als je ze niet volkrijgt al schrik je er gewoon van hoeveel je plast:D
    Op de dinsdag komen ze langskomen om die kratten op te halen.
    Als je moet werken kan je ze buiten zetten wordt met die mevrouw die langskomt (de informatrice) een punt afgesproken waar je ze dan neerzet.
    Ikzelf zet ze gewoon naast de deur neer lekker makkelijk ondanks dat ik op een galerij woon maar zag het niet zitten om ze elke dinsdag bij de brievenbus neer te moeten zetten.
    Daar moet ik een partij voor omlopen.
    Ik kan hieraan meedoen tot ongeveer 6 december daarna is het klaar
    heb wel heel leuk een wikkeldoek gekregen van hun als bedankje dat je dit wil doen.
    (enne veel mensen weten niet eens wat die kannen/flessen zijn mits ze het zelf gedaan hebben)

-voelen
    ik voel me prima ben alleen nog steeds onwijs moe.
    alleen manlief heeft het zwaarder met mijn plotselinge woede-uitbarstingen/jankbuien.
    Heb soms ook wel medelijden kan nog huilen omdat de chocoladevla of de fristi op is.
    En die dan drinken haalt ga ik huilen omdat ik het toch wel heel erg lief vind van hem.
    of als die dan speciaal voor mij chocoladevla haalt ga ik huilen want dat is toch niet nodig kan ik zelf ook wel.

zoo hoop dat alles beantwoord is en anders hoor ik het nog wel

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Mooniejj; geweldig om te lezen je moodswings! Echt grappig!

WVW; spannend de kennismaking bij vk,

JuullesD; hoop echt dat je je snel lekker voelt en zekerheid hebt!

10. JuullesD

Hey meiden, lang stil geweest hier allemaal:)
    Blij om te lezen dat alles goed gaat met iedereen!
    hoe gaat het nu met je wvw, alles rustig in je bol?
    Voor jou vanesje gaat het bijna weer beginnen, spannend!

Met mij mwah mwah, veel last gehad van mijn buik en borst allemaal.
    Heb ook de hele week een super super super dikke pens, mensen vroegen de hele tijd of ik zwanger was, wat ietwat pijnlijk was...
    Maar goed!
    Net voor de vierde keer bloed laten prikken, morgen om half twaalf heb ik mijn afspraak dus dan weet ik meer!
    Jullie horen van me!!!

11. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Spannend JuullesD! Ik heb besloten om even een maandje of 2 te stoppen. Ik moet geopereerd worden en mijn anesthesist geeft aan dat het kindje in de eerste 3 maanden al zijn organen en hersenstam etc ontwikkeld. Als je in deze fase je lijf vol stopt met medicijnen kan dit erg schadelijk zijn. En dat willen er natuurlijk niet. Dus voor ons is het weer beginnen eind december opgaf begin januari. Maar ik blijf lekker met jullie meelezen hoor!

12. JuullesD

Hey meiden, helaas is het verhaaltje voor mij niet zo leuk afgelopen.
    Op een verdenking van een bbz ben ik gisteren rond drieen toch geopereerd. Ik heb een kijkoperatie ondergaan en ben rond half zes wakker geworden. Helaas was mijn rechter eileider gesprongen en deze was dus niet meer te redden.
    Laat in de ochtend ben ik opgehaald door mijn vriend en naar huis gebracht.
    Ik heb veel pijn in de incisies en vooral heel veel pijn in mijn rechterschouder van de lucht die ze in je buik pompen tijdens de operatie.
    Het grote verdriet is er nog niet, dat gaat wel nog komen maar ik ben nog verdoofd vAn alle angst en stress.
    Ik ben alleen de OK in gegaan omdat iedereen aan het werk was, ik was echt heel erg bang.

Voorlopig is de kinderwens bij ons dus even stop gezet, ik zal eerst moeten herstellen.
    Ik vind het al met al een zware operatie, voel me echt even gehandicapt nu.

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    JuullesD. Wat vreselijk! Meid wat rot om te lezen zeg. Bah. Hier zijn niet echt woorden voor! Was je andere eileider wel goed? Dat je dus na je herstel wel weer aan je wens verder kan? Ik ken toevallig iemand met 1 eilijder, en ze had om de maand een eisprong maar was vrij snel zwanger! Laat je niet op je kop zitten meid. Het komt echt weer goed, je weet nu in ieder geval wat er speelde en kan nu aan je herstel gaan werken! Heel veel succes

14. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Ach jeetje juless wat k*t om te lezen zeg
    Hoop dat toch ondanks alles je kinderwens over een tijd in vervulling mag gaan

Heel veel sterkte en veel knuffelss xxxxxx
    Hou je rustig

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    JuullesD wat schrik ik van dit bericht! Super heftig! Ook dat je alleen was, lijkt mij ook extra angstig! Heel erg super veel sterkte meid! Echt zo super balen dat het voor jullie nu even stil ligt!!! Ik wens het beste voor jou!

16. JuullesD

Hey meiden bedankt, gelukkig heb ik nu veel steun. Mijn vriend is echt geweldig. Heb wel het gevoel of iedereen wacht totdat de klap aan komt, en daar wacht ik zelf ook nog een beetje op. Ik ben nog verdooft, besef het nog niet helemaal. Ik spring af en toe op alsof er niks is en dan auwwwwww
    Ik hoorde wel dat je ene eileider de functie van je andere eileider erbij kan nemen, maar de verhalen wisselen zo enorm.

Meiden bedankt voor jullie steun!

17. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Helaas na een miskraam Nu 1e ronde weer. over 3 dagen kan ik als het goed is testen. En dan hopen dat dit nou de laatste ronde is hoor pff. ben het wachten zat. al die tijd gewacht zwanger geworden en het word je afgenomen en 2 dagen later bevalt je schoonzus. Ik wil nu zo graag een Eigen kleine in me handen hebben. Ik duim voor jullie (K)

18. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi JuullesD, jeetje wat een vervelend nieuws! Heel heftig wat je dan ineens allemaal overkomt.. Heel veel beterschap voor jou en veel sterkte met alles. Neem je rust en je tijd!

19. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Hooi lieve allemaal

Ook vanuit hier helaas slecht nieuws gehad net tijdens de echo het hartje blijkt gestopt te zijn rond de 7,5 week een groot verlies maar niks aan te doen
    Moet nu een week afwachten tot de mk vanzelf komt en anders moet het via de gyn

20. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje mooniejj.. Wat een verdrietig bericht!! Ook voor jou heel veel sterkte deze tijd!

Deel Deze Pagina