Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Mooniejj; wat vreselijk! Wat zal je verdrietig zijn ook! Hè bah. Wat een nare berichten allemaal. Heel veel succes meid.

2. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Dank jullie wel
    Nee viel ons best zwaar idd mag je eindelijk naar je eerste echo krijg je te horen dat je 7 weken bent dus had al vraagtekens
    Gaat ze over op de inwendige en daar zag ze helaas ook geen hartje kloppen
    Heb wel de foto's meegenomen tis en blijft toch je 1e ukkie

Nu maar afwachten tot alles weg is even alles laten bezinken en dan vol moed op voor een 2e x

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk Moonniej!:( Sterkte! Hopelijk een snel herstel en kunnen jullie opnieuw ervoor gaan! Xxx

4. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ah mooniejj, wat super super kut zeg voor je :(

5. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Tja was idd even een domper maar goed
    Hoop voor iedereen dat het snel goedgaat 😊

6. JuullesD

Meiden meiden, wat een pech topic. We zijn met zo weinig, maar we hebben tnt allemaal een beetje of een beetje veel pech.
    Hoe voelen jullie je?
    Ik maak af en toe vanuit het niets ineens een gemene grap richting mijn vriend over mijn verminderde vruchtbaarheid. Ik heb het niet eens door, maar hij is erg gekwetst. Verder ben ik nog verdoofd, het enige wat ik voel is een verscheurende oneerlijkheid.
    Waarom ik, waarom? Er zijn zooooooveel mensen die maar abortussen laten plegen en wij willen zo graag een kindje...
    Lekker egoistisch he!
    Hoe is het met jullie meiden?
    Laten we gaan eens spreekwoordelijk toosten op wat meer geluk in dit topic, na dalen komen ook weer pieken en na regen komt zonneschijn...

Toch?

7. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Heel raar miss julless maar ik heb vannacht ook zo gedacht zoveel mensen die abortussen plegen ik kan dat niet begrijpen als je het niet wilt dan zorg je toch dat het niet kan gebeuren

Wij willen het straks wel weer gaan proberen sommige zeggen dan moet je het niet verwerken
    Misschien later het verwerken kan ik zowiezo pas als ukkie eruit is
    maar onze wens staat vast zo snel mogelijk op naar nummer 2 al is nummer 1 toch voor altijd bij je en straks gewoon netjes in een fotolijstje komt
    Het is en blijft je 1e kind

Plus positief gezien schijn je vaak vruchtbaarder te zijn:D

8. JuullesD

Moonniej, wij dachten ook zo. We hebben een verlies gehad, maar wij wilden ook verder. Ik heb van mijn vriend een sterretje gekregen voor aan mijn zwangerschapsketting, van het merk proud mama.
    Voor ons is het verder gaan gedeelte even wat anders, ik moet eerst herstellen en dan toch een menstruatie afwachten.

Opzich heeft ieder natuurlijk het recht een abortus te laten plegen, maar ik denk wel voorkomen is beter dan genezen. Maar op dit moment mopper ik gewoon dat het oneerlijk is, ik vind dat ik dat wel even mag.

9. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Moonniej en Juulles vind het erg rot voor jullie en begrijp de gedachten hoor!
    Idd Juulles klein clubje nog en kijk wat er allemaal voorbij komt:s

Ik ben zelf ook nog erg onzeker en we vinden het erg spannend.
    Vandaag de uitslag van mijn hcg waarde gekregen van afg maandag. Hij is in ieder geval positief, 766.
    Daarna echocentrum gebeld en we kunnen al voor echo komen(zelf betalen)! Alleen mijn man werkt onregelmatig en kan precies de tijden niet die vandaag en morgen al mogelijk zijn, jammer! Ben zo benieuwd hoe het gaat!

10. JuullesD

Hey wvw, fijn dat je hcg hoog is meid. Misschien anders zonder je man een echo laten maken, tis misschien niet het meest leuke maar dan heb je wat rust in je bol!

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    We zijn om 17.00 uur geweest.
    Ze kon nog niet veel zien, maar zag wel dat ik zwanger ben. Er was heel vaag iets te zien. Ze zei dat ik miss net vijf weken ben. Dat zou ook wel kloppen met de lichte testen in begin en de cb die 1-2 weken aangaf.
    Ze zei dat we gewoon moeten genieten en we mogen over een week terugkomen om nog een keer te kijken.
    Blijf het toch spannend vinden. Eigenlijk weten we niet meer, behalve dat nu met thuistest, bloedtest en echo is bevestigd dat ik zwanger ben. Nu nog maar afwachten hoe het gaat en hopelijk ben ik echt nog minder ver. Zal zo een foto maken en plaatsen vande echo.

12. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hieronder de foto. Die zwarte stip zou volgende week dus meer moeten zijn..

13. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O foto

14. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ben zwaar geirriteerd, ze heeft uitwendige echo alleen gedaan en geen inwendige:s daarvoor dacht ik eraan, maar niet toen ik daar lag grr. Als het zo kort is, kun je sowieso minder zien..

15. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi allemaal, ik denk dat ook vaak hoor over abortussen. Ik werk in de ggz en met veel jong meiden. Ik sta geregeld in het ziekenhuis een meisje op te halen die net abortus gepleegd heeft. Zo vreemd dat het bij de een zo gewenst is en maar moeilijk komt en bij de ander ongewenst en zo weggehaald. Maar ja hoort bij mijn werk en moet neutraal blijven, maar vanbinnen... Succes meiden! En WVW heel fijn dat je zekerheid hebt!

16. JuullesD

Hey wvw, das gek idd dat ze geen inwendige echo doet, wat jammer!
    Ik zie er zelf niks op, maar ik ben geen vk. Dus na een posi test plus bloedtest plus echo zeg ik toch maar gefeliciteerd!!!

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Gisteravond roze bij afscheiding en daarna 1 druppel rood. Vannacht nachtmerrie over zon beetje hele binnenkant baarmoeder in wc en daarna bloed overgeven. Vanochtend wakker door man die naar zijn werk is gegaan, durfde niet naar wc. Net gegaan en bruinig in wc en menstruatiekramp.. Ik lig weer in bed... Huilend en hoop nog paar uur verder te slapen :(:x

18. JuullesD

Ai meid, wacht het even rustig af!!! neem een lekker kopje thee en probeer er niet aan te denken. Makkelijk gezegd, i know maar.... Als het uitdraait op een miskraam kan je er niks meer aan veranderen dus probeer voor nu te ontspannen en wat gebeurt gebeurt!

Dikke knuffel en sterkte!!!

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Dat is waar JuullesD. Ik lig nog in bed. Gelukkig nog goed kunnen slapen. Hoe is het met jou?

20. JuullesD

Zucht, kan beter wvw. Op zich valt de pijn na de OK nu wel mee, daar kan ik goed mee om gaan. Maar ben nou weer begonnen met vloeien, en daar heb ik het gewoon moeilijk mee. Na negentien dagen weer twee dagen rust en weer opnieuw begonnen. Waardeloos!
    Hoe is het nu met jou, beetje tot rust gekomen?

Deel Deze Pagina