Pff weer gaan vloeien joh, zou er hopeloos van worden. Hoort dat er ook nog bij? Moet je nog terug voor controle? Ik ging net weer naar wc en kwam meer bruin met ook rood bloed uit. Had toen ik nu net wakker werd geen menstr kramp, maar toen het eruit liep weer wel en vooral met lopen. Lig weer in bed. Vervanger vk gesproken. Die zegt dat het weer afwachten is, het kan een innesteling zijn, het kan buiten de baarmoeder zitten, het kan mis zijn. Ik vroeg of het ook een innesteling kan zijn als ik best wat verlies met menstr krampen. Ja zei ze. Als bloeden niet heeel erg wordt en buikpijn afneemt hmm.. Ze zei dat ik over week weer nr dat echocentrum kan gaan, omdat ik daar toch volg week gratis terug kan komen en voor zes weken is toch niet veel te zien. Kan ook via vk doen. Ze adviseerde me na weekend eigen vk te bellen. Ik vroeg of als het echt mis is en het nu dus twee keer achter elkaar is dat iets wil zeggen. Ze zei dat we dan met vk kunnen bespreken of we gynaec onderzoek willen, maar vaak komt daar niets uit
Aaahh hoop op het beste voor je wvw spannend dus opnieuw weer Ik dacht dat het vandaag echt zou beginnen gister krampjes en steken vannacht wel iets bloed verloren maar mn maandverband is weer omowit en vannacht is er ook niet genoeg uitgekomen Pfftt maandag toch maar bellen voor curatage want dit is niks het wachten in onzekerheid
Hey wvw, ik zal iig heel hard duimen voor je meid. Je bent nu al zes weken? Dan ben je gelijk de eerste keer weer zwanger geworden toch? Sterkte iig meis! @moonniej, pff waardeloos zo he, hoop dat alles goed met je gaat! hou je taai!!!
Hai Moonniej en Juulles, bij mij is er gistermiddag iets uitgekomen waarvan ee denken dat wel echt vruchtzakje met vruchtje moet zijn.. We hebben het opgevangen, miss kan het wel onderzocht worden. Het was idd weer gelijk raak na de vorige keer. Aangezien dat wel snel lukt maar nu al twee keer vroeg mis is gegaan, ben ik bang dat het ergens door komt. Ma 17e hebben we dat kennismakingsgesprek met vk staan. Denk dat we die laten voor gesprek over dit. Ma bel ik vk. Vind het erg eng.. Moonniej rot zeg dat je zo moet wachten op dat het vanzelf komt.. Dat lijkt me erg moeilijk ook. Curretage is denk ook wel heftig voor je, maar dan is het idd wel gebeurt. Natuurlijk is miss beter als dat lukt? Snap dat het moeilijk is daarop te wachten of soms ook niet anders is. Sterkte!
He wvw wat naar als dat zo is... Hoe gaat het nu met je? ik was toen bij de huisarts geweest na mijn vermoedelijke miskraam en hij zei dat ze pas bij 3 miskramen gaan kijken of er wat mis kan zijn. Maar...je kan gewoon naar de HA toe en zeggen hoe en wat en dat je graag een verwijzing gynaecoloog wilt hebben!
Ik voel me vreemd. Eerste keer was al erg rot en nu een tweede keer vind ik het eng worden. Is er een oorzaak voor, gaat het ooit wel lukken, wanneer dan? Die vervangend vk zei dat we met onze vk kunnen bespreken of onderzoek nodig is en wat voor en nadelen v zijn. Op internet lees ik dat het vanaf twee of meerdere zou kunnen.. Vind het nog steeds zo raar want de eerste dagen deze week voelde ik juist best veel. Ik voelde trekkerig gevoel vaak onder navel dat ik dacht v hee mijn baarmoeder is aan het groeien en had hele erge jeuk aan borsten, werd er snachts wakker van, ze waren hard en voller.. En dan ineens...
Snap ik wvw, je wilt de oorzaak weten maar vooral ook of je dit kan voorkomen! Ik zeg wel dat ik persoonlijk liever naar de gyn zou gaan, das toch een arts.... Maar dat is natuurlijk wat je zelf fijner vind! Ik vind het zo vervelend meis, sterkte!!!
Ja je hebt wel gelijk dat het echt artsen zijn. Toevallig ben ik wel bekend daar sinds dit jaar, vanwege uitstrijkje en onderzoeken. Dus kan best daarheen bellen. We hebben zo inderdaad een pech forum zeg! Miss moeten we de naam aanpassen ofzo, om het ongeluk eraf te halen:s
WVW wat erg meid! Ik blijf meelezen ondanks dat ik zelf moet wachten tot januari en ik vind het echt heel erg voor jullie allemaal! Ik hoop zo op een mooie maand volgende maand voor jullie en anders fris en fruitig allemaal wetend waar we aan toe zijn in januari weer starten. Voor nu veel succes iedereen.
jeetje wvw dat meen je niet dat is zwaar bagger joh wou dat het anders was voor je nja om het vanuit mijn oogpunt positief te zien bij jou komen ze er nog vanzelf uit bij mij zit het er nog steeds in morgen de vk maar bellen ben het wel een beetje zat met name omdat mensen je toch wel een beetje zielig vinden ik vind mezelf niet zielig heb wel een mooie tekst gevonden die ik bij de echo wil gaan gebruiken zal hem er even bijdoen let op traantjes gaan er wel vallen lieve meisjes
Dat is een hele mooie tekst Moonniej! Inderdaad, dat is bij mij wel het positieve eraan. Ik kan mij vd vorige keer herinneren dat het behon met hele heftige kramp op 1 plek. Kromp ineen en als ik mensen hoor beschrijven hoe een perswee voelt, voelde het denk ik echt zo, daarna kwam vruchtje eruit en daarna nog vijf dagen bloed met menstruatirkrampen. Nu begin het met roze veeg en rood drupje en volgende ochtend bloeden en daarna vruchtje en menstr kramp. Dit keer niet 1 zon heftige kramp. Wat mij nu ook anders lijkt dan vorige keer of wat ik niet v vorige mnd kan herinneren, is dat het nu niet echt pijn doet als ik zit of lig, maar vooral met lopen, bukken en trappen lopen, dan heb ik gelijk erge kramp en steken en ga ik bloeden. Wel gek dat zo anders kan zijn. Ergens kan ik me voorstellen Moonniej dat jij juist hierop hoopt zodat het maar weg is..
dat zeg ik voor de meeste is het raar maar goed ik hoop er idd op je kan het dan echt gaan afsluiten en opnieuw beginnen ik had vrijdag op zaterdag wel iets bloed verloren maar niet onwijs veel de steken en krampjes heb ik soms wel alleen het zet gewoon niet door net of ukkie niet weg wil
Hoe je tijdens een gezonde zwangerschap steeds kijkt als je naar wc gaat of je niet bloedt(tenminste ik keek steeds) kijk jij nu denk steeds als je naar wc gaat in de hoop dat je wel weer bloedt. En dat snap ik hoor!
haha dat deed ik ook altijd als k iets voelde balen naar de wc en dan heel blij zijn als je niks ziet nu krampjes iets voelen rennen en niks zien en dan balen de tekst heb ik aangepast heb het 2e gedeelte verwijderd en de aangepaste tekst die wil ik bij mn echo doen heb mn echo niet eens geupload :O heb nog niemand mn muisje gezien
Wat ons lichaam al niet teweeg brengt bij ons he! Ik besef steeds meer door mijn maar ook jullie ervaringen hoe bijzonder het is om een kind te krijgen. En dan zie je zoveel kids om je heen. Idd niet gezien de echo Moonniej
jaaah zoveel zwangere buikjes maar ik kan mocht het nog niet lukken meegenieten met beste vriendinnetje haar zwangerschap wel jammer dat er nu wat meer maanden tussen zit ipv 1