Mooie echos, fijn dat je die hebt. O dat had leuk geweest idd. Ik weet dat twee vriendinnen voor een tweede gasn. Zij wetrn niet v mij dat ik al echt bezig ben. Wij zijn een clubje van vier zeg maar, dus zou ook leuk zijn. Verder zijn twee buurvrouwen zwanger.. Ach wie weet wie er tegelijk met ons zwanger zullen zijn!
@moonniej: ik snap wel wat je bedoeld hoor. Je zoekt gewoon afsluiting! Logisch hoor!! Weet je al meer over het vervolg? @wvw: heb je ook pijn op je buik als je drukt met je hand, links of rechts? @vanesje: gezellig dat je er bij blijft hoor Ik vloei nog steeds, maar heb ook wel pijn in mijn onderrug en buik. Voelt toch als een menstruatie, alhoewel ik ook aan mijn eigen gevoelens twijfel na alles van afgelopen maand. Ik kan op google ook niet vinden of dat uberhaupt al kan zo snel menstrueren...zucht
Heel raar maar als ik sta heb ik en klein bobbeltje aan de rechterkant daar zit het kindje ook Over het vervolg weet ik nog niks daar ga ik morgen over bellen Hoop dat het voor jou ook snel goed komt
Zou fijn zijn denk als het een menstruatie is Juulles? Hebben ze daar niets over gezegd wanneer je die kunt verwachten? Ik heb geloof geen pijn in mn buik als ik met mijn hand links of rechts druk. Als ik bewegingen maak heb ik meer kramp en ga ik bloeden. En soms boven navel soort stekende/trekkende lijnen horizontaal ofzo, andrs dan vorige keer. Weet niet hoe ik moet omschrijven, lijkt denk op pijn aan milt bij sporten ofzo weet niet goed haha
Ik had trouwens vanmorgen ineens obstipatie en vanmiddag en vanaaf juist twee keer diarree en was af en toe duizelig. Kan dat ook erbij horen of is dat toeval?:s
Ik heb vanmorgen wel wat bloed gehad bij plassen verder nog geen last. Vandaag bel ik eigen vk vandaag voor wat te doen
En het is weer stil gebleven En wvw durf het niet te zeggen heb zaterdag ook gehad idd veel diaree en duizelig dus miss wel
jaa morgen mag ik naar de gyn voor een gesprek dus maar weer afwachten heh wordt er idd onwijs gek van dat het steeds stopt net of het er niet uit wil
Ja, geen idee wvw. Ik ga een beetje op en neer qua emoties. Tis bijna een week later, en nog steeds zo onrealistisch! Ik ben denk ik ook enorm somber, mijn eigen lijf is al anderhalf maand de vijand zeg maar. Zo lang vloei ik al zo ongeveer en zo lang heb ik pijn. Ik wil graag weer eens bloed en pijn vrij zijn
ppfftt heftig hoor allemaal hoop dat je idd snel weer van alles af bent en weer normaal kan gaan leven voor zover dat mogelijk is
toen ik een miskraam kreeg ging het gelukkig dezelfde dag nog allemaal eruit ik heb wel echt weeen gehad en met pijn nachtje in het ziekenhuis gelegen. de volgende ochten 5 u. kwam het eruit en ik heb een week gebloed. ik hoop voor jullie dat het ook allemaal gauw voorbij is niet leuk dit.
Succes morgen bij de gynaecoloog morgen Moonniej! Ik heb vanmorgen vk gesproken. Zij noemde het dubbel pech en balen direct achter elkaar. Zij vond het klinken als dat alles eruit is en gaf aan dat ik haar do kan bellen hoe het ervoor staat. De gratis echo kondwn w dan bespreken of ik daar behoefte aan heb dan nog en het kennismakingsgesprek bij vk de 17e moesten we dan ook bespreken of we dan nog dingen moeten afronden of gewoon moeten schrappen. Op mijn vraag of niet gynae ernaar moet kijken aangezien het twee keer achter elkaar is, antwoordde ze weer nee hoor gewoon twee keer pech wn niet nodig. Ik sprak vanmiddag afd gynaecologie en ass huisarts en die vinden het beide vreemd dat zij dat zegt. Zij gaven aan dat het idd toeval kan zijn maar dit niet hoeft. Afd gynae gaf aan dat verwijzing huisarys nodig is ivm verzekering. Aa woe ochtend afspr huisarts