Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ja erg he Liesje ik zie ook overal zwangere vrouwen en babys haha.
    Ik dacht dat om de dag goed was omdat de test 24-48 van tevoren een eisprong angeeft?

2. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hebben/hadden jullie trouwens ook last van puistjes na het stoppen met de pil ik wel vreselijk. .
    Nou slaap lekker..

3. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Klopt maar wat ik heb begrepen is dat je LH piek het hoogst is op het moment dat je ei binnen 24-48 uur gaat springen. Daarna wordt je test als het goed is weer lichter...
    Dus als je om de dag test kun je wel is hebben dat je lichte testen blijft houden omdat je hem dan mist.
    ze zeggen ook dat als je test donkerder wordt dat je dan 2x per dag moet testen...

4. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ik denk dat ze bedoelt om de dag klussen ;)

Testen is inderdaad handig om elke dag te doen ^^

Ik zie dat jij bijna gaat trouwen kabouter? Spannend!!!

5. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oh haha verkeerd begrepen dan!!
    Jaa aanstaande vrijdag al :D
    Jullie zijn vorige maand getrouwd zie ik? Gefeliciteerd nog.
    Eigenlijk zelfde verhaal als bij ons, eerst trouwen en dan stoppen met de pil.!?

6. Birdy88

Birdy88 Actief lid

20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Ja ik heb er ook last van. Maar ik had dan ook altijd erge acne daarvoor ben ik de pil gaan slikken toen ik 13 was. Laatste jaar had ik helaas door de pil heen ook gewoon puistjes regelmatig. Het valt me nu nog erg mee moet ik zeggen.. Maar het blijft niet leuk! Op je 26e :D

@iedereen
    Fijn weekend allemaal!

Pff heb echt veel vage klachten! Maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben.. Maar hopelijk heeft mijn gevoel het mis :p
    Nog even een paar dagen geduld hebben haha.. Nu lekker veel dingen doen en er daardoor hopelijk even niet te veel mee bezig te zijn.

7. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Nee we gaan het zien.
    Hoe oud zijn jullie allemaal ik ben 23, vind wel grappig allemaal mensen van mijn leeftijd die. Of vol aan het feesten zijn en ik heb dat allemaal wel gehad, heb een leuk koophuis vaste goede relatie ben er klaar voor.
    Af en toe een feestje is leuk maar elk weekend los gaan heb ik wel gehad.
    Leuk kabouter trouwen zou ik ook heel graag willen, maar helaas het geld niet en geen romantische vriend die op z'n knieën gaat;)

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja klopt ^^ Dankje wel! Toen we trouw plannen hadden, hadden we eigenlijk nog geen directe plannen om erna meteen aan kinderen te beginnen. We waren sinds 22-05-2013 verloofd ;) Naarmate de bruiloft dichterbij kwam, hadden we het plan om dan alvast te stoppen met de pil en volgend jaar dan proberen te beginnen.
    Toen kwam mijn buurvrouw met het nieuws dat ze zwanger was (6 weekjes) en dat het haar zo leuk leek om met 2 zwangere buiken rond te lopen... Tja, toen begon het bij ons beide wel zo erg te kriebelen, dat we nu alvast beginnen ^^

Ik wens je in ieder geval alvast een hele mooie dag toe! Dat je maar weinig zenuwen er van hebt en dat je er heelijk van kunt genieten! :D

@ Liesje ik ben zelf 24 (net :p) en wij wonen ook samen met koophuis en beide een vaste baan. Als andere lekker willen feesten :p moeten ze dat lekker doen. Wij wisselen deze feestjes liever in voor baby feestjes :D
    Maar kan me ook voorstellen dat niet iedereen er al klaar voor is hoor. Mijn schoonzus is 30, maar heeft een huurhuis waar ze binnenkort uit moet en haar vriend probeert zijn appartement te verkopen. Zodra dat gebeurd, kunnen ze samen wonen. Zij is er nu dus gewoon nog niet klaar voor.
    En tip voor jou :p ga met je vriend naar een bruiloft! Ik heb hechte vrienden na mijn bruiloft, ook zo ver gekregen dat ze nu volgend jaar gaan trouwen! En hij zei altijd: Trouwen, daar doe ik niet aan!'

9. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Haha wie weet verlopig geen bruiloft in de vrienden groep.
    Ja voor iedereen is het anders.. Heb altijd al gezegd wil jong huisje boompje beestje heb zelf ook jonge ouders en ga nog lekker shoppen met mijn oma dat vind ik wel heel leuk.
    Vroeg gister wel aan mijn vriend wat ga je als eerste kopen als ik zwanger ben een trap auto haha

10. JuullesD

Tja, ik ben 26 maar ben gewoon nu pas de ware tegen gekomen.
    Die tips van de ovulatie testen zijn goed, bedankt!
    Opzich eh...beetje privé maar klussen wij elke dag dus ik maak me er niet zo een zorgen om denk ik.

Is iemand van jullie wel eens naar baby park gegaan? Wij wilden even qua geld wat verkennen. (Babykamer dus want dat is blijkbaar rond de 1200 euro...slik)
    Maar wat een flop zeg!! 1 grote chaos en alles is pepertje duur....bizar dat 3 kleine meubeltjes zo duur zijn.

11. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Duur ja!
    Ben er nog nooit geweest, mijn oom heeft de box bed en commode van zijn kinderen bewaard voor als ik ooit kinderen kreeg toen dacht ik wat een onzin maar toch best handig!

12. JuullesD

Hah, dat komt lekker uit natuurlijk:)

13. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    @Liesje wat herkenbaar! Ik was ook al vroeg klaar met dat puber zijn. Op mijn 15e had ik een vaste relatie, 19 samenwonen en 21, bijna 22 toen ik trouwde. Buitenstaanders vonden me jong, maar familie en vriendenkring zeiden altijd: ze passen gewoon bij elkaar.
    Nu hebben we een koophuis en hebben het goed voor elkaar, terwijl mijn leeftijdsgenootjes, oude klasgenoten zich ieder weekend naar de ***** helpen om het zo maar even bruut te zeggen ;)
    Ik wou graag mama worden voor mijn 25, hopelijk mag ik dat nog halen. Ben nu 23.
    Op de planning stond dat we nog niet zouden stoppen met de pil. Maar het gevoel was er opeens gewoon, dat het goed zat en het begint nu toch echt enorm te kriebelen! Nu we al 2 maanden wachten op een menstruatie begint manlief ook steeds meer interesse erin te tonen, leuk om te zien :D

14. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,
    Wat herkenbaar wat ik lees, vorige maand gestopt met de pil, opeens heel veel pukkeltjes ( ik had ze al jaren niet meer, ben 31)
    Ik ben eind mei getrouwd en we gaan nu voor ons eerste kindje!!
    Superleuk dat jullie zo vroeg beginnen!! Ik had ook wel jonger kinderen willen hebben, wel serieuze relaties gehad maar niet dat gevoel dat het de ware was waarmee ik ook kinderen wilde... Nu gelukkig wel!! ;)

15. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    dankjewel! Gaat vast helemaal goed komen.
    Ben er wel aan toe nu. We waren vanaf 31-12-2012 verloofd dus het mag onder hand wel haha.

16. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hier ook jong samen en kregen altijd best veel comentaar zonde je moet lekker rond scharelen maarja we zijn na 10 jaar nog steeds gelukkig.

17. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Ik reageer even alleen op je startvraag: Na 10 jaar de pil was ik gelijk zwanger. ' K had op m'n telefoon zo'n womanlogg maar we deden het niet bewust op m'n vruchtbare dagen want het had van mij toen wel langer mogen duren. Achteraf klopte het wel precies met wat de womanlogg aangaf.

18. JuullesD

Hoi zeilboot, wat houd deze app dan in?

19. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    ik vind mijn kalender een hele fijne app!
    Kun je echt alles in bijhouden..

20. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Hoi

Hier ik ook 23 en mijn vriend 29
    Gaan 20 september 2014 trouwen

Ben zelf 22 juli gestopt en daarna netjes ongesteld geworden
    Toevallig na 26 dagen weer netjes 5 dagen een onwijze ongesteldheid gehad met heel veel krampen hoop dat alles zo door blijft gaan
    We zullen zien

Deel Deze Pagina