Ah ik baal! Ik hd gehoopt nu wel ongesteld te worden zodat mijn eitje klaar zou liggen als we weer mochten beginnen Maar helaas, ik heb dus zo te zien zondag mijn eisprong gehad, wat betekent dat ik pas eind december weer echt echt begin
Dat is balen Juulles! Dan maar hopen en uitkijken naar romantische dagen rond de kerst en oud en nieuw!
Gaat wel goed. Ben helemaal niet aan het temperaturen of iets. Wil wel nog gaan temperaturen maar vergeet het dit keer steeds. We zijn weer bezig en weet niet wanneer eisprong is. Volgens berekening met cyclus v 30 d was hij gister, maar of echt zo is...
We doen ons best rn proberen het vaak genoeg te doen, maar gister bijv niet van gekomen haha. Vanavond nieuwe kans
Altijd doen waar je je goed bij voelt, ja toch? Even een gekke vraag aan jullie allemaal, ik moet mijn zomer vakantie voor vijftien december inleveren. Nou hoop ik dat het gauw raak is natuurlijk, maar mijn planning is om dan de vakantie die ik normaal in de zomer op zou nemen aan mijn zw. Verlof wil plakken. Maarja, ik kan natuurlijk nu nog niet bepalen of het gauw raak is en zoja wanneer. Hebben jullie hier ook mee te maken, wat zouden jullie doen?
Balen juulles. Dan gaan we wel gelijk beginnen ongeveer. Als ik van de pijnstillers af kan en ik kan zonder pijn klussen begin ik er liefst ook eind december weer mee!
Ik zou de meest gewilde tijd nemen als vakantie. Dus juli of augustus. Als het tegen die tijd niet uitkomt zijn er misschien wel collega's die dan graag willen ruilen. Als je geen vakantie vast zet heb je straks niets. En valt de vakantie in je verlof behouden je hem en kan je kijken of je het erachteraan kan plakken.
De zomervakantie ga ik sowieso niet meer redden als verlof helaas! Ik heb het er met mijn vriend over gehad, en we pakken allebei een weekje voorjaar, een weekje zomer en voor mij dan nog vier weken in het najaar na mijn verlof! Najaar hoef ik voorlopig niet te olannen, dus ik hoop dat ik dan tegen de tijd dat het wel moet al zwanger ben
Ik ben gisteren ongi geworden. Betekend dat ik net voor mijn operatie mijn ei heb. Gelukkig ben ik daar dan vanaf als ik geopereerd word want ik ben veel gevoeliger voor pijn als ik mijn ei heb... En dan gaan we er voor vanaf eind december hoop ik, dan heb ik begin januari weer een ei en wie weet!
Spannend Vanesje, kun je nu al lekker ernaar uit kijken! Laat die operatir maar komen en dan het echte werk!
Haha ja he wvw, maar de herfstvakantie mag ik later aanvragen en die wil ik bij mijn verlof dan voegen Lekker een maand extra, klinkt goed hihi
Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? Hier een druk weekend. Op visite bij een collega geweest die een kindje heeft van 6 maanden. We zouden een spelletje don maar uiteindelijk de meid de hele avond huilend beneden gehad omdat de tandjes doorkwamen. Zo zielig.
Ahh schattig zeg, sneu he als de tandjes doorkomen. Ik zag net een lief filmpje van Anouk met Jesiah op fb. Was ze aan het oefenen met een nummer, echt lief! Met mij gaat goed. Afg woensdag zijn we naar gynae geweest. Heel kort eigenlijk vooraf gesproken. Gelijk inwendige echo gehad, die was ook zo gebeurd. Zag er goed uit zei ze. Daarna mochten we beide direct door voor bloedprikken voor evt. chromosomen afwijking en geloof ook al evt stollingsafwijking. Weet niet of al gelijk ook was. Mijn man 1 buisje en ik 5 dus.. Duurt tijdje uitslag en ze maakte voor half januari nieuwe afspraak. Komt niet vaak iets uit zei ze. We mogen gewoon verder gaan