Fijn dat alles er goed uitzag! Hoop dat alle uitslagen ook goed zijn! En fijn dat je gewoon ervoor kan gaan! Kan je er weer mee bezig zijn en op het wachtbwnkje!
hey meiden, met mij gaat het allemaal niet zo lekker. lichamelijk echt op, ben kapot moe de hele tijd en slapen doe ik al helemaal niet meer. alleen maar piekeren en malen, lijkt ook wel alsof iedereen om mij heen ineens zwanger of moeder is...niet normaal meer. ik gun het iedereen maar het voelt soms wel wat frustrerend, want wanneer ik... maar goed, eergisteren ook super slecht nieuws gekregen. even ter verduidelijking, ik woon samen in een 4 kamer woning dus we hebben ruimte voor een baby, maar we wilden over een jaartje wel groter gaan wonen. Liefst al eerder, maar je moet tegenwoordig bijna de hele kostenkoper zelf betalen, dus we moeten eerst sparen. Er is een vrij actieve VVE bij ons, waar we een hoop geld aan betalen, al met al zitten we gewoon aan de max terwijl het geen duur huis is. (VVE is 312 euro!) En van de week kregen we de melding dat de balkons en galerijen afgekeurd zijn door de gemeente dus dat er de aanstaande twee jaar stutpalen komen die tijdelijk de balkons versterken, en daarna word er twee jaar verbouwd/gesloopt/geklust. Ofwel, wij kunnen a. 4 jaar gewoon niet verhuizen want het huis zal onverkoopbaar zijn en b. we moeten hier 9000 euro voor betalen. Ik ben er echt helemaal kapot van, ik dacht gelijk moeten we nu wel aan kinderen beginnen? MAar ik wil het gewoon niet langer uitstellen, er komt toch elke keer wle wat op je pad. maar ik wil ook mijn kind geen dingen kunnen geven.... ik ben zo boos en gefrustreerd, heb ik afgelopen maanden niet la genoeg meegemaakt Waarom ik al weer? Sta ik voor in de knullige loser rij ofzO?!?!
Wat een kl*te situatie waar je in zit Juulles, je voelt je al zo rot rn dan dat ook nog erbij. Ook erg dat je zo moe bent, maar net kunt slapen.. Kun je op een andere manier een beetje rust vinden? In bad gaan, boek lezen, film kijken ofzo. Snap dat het niet de moeheid en frustraties weghaalt, maar misschien even ontspanning. Of met dit weer buiten wandelen ofzo? Ik kan natuurlijk zeker niet voor je kiezen en snap dat het zo absoluut niet loopt zoals jullie van tevoren hadden gedacht.. Maar is er een reden om dan te wachten? Als je aangeeft dat de woning er wel goed voor is en jullie graag een kindje willen.. En wat je zegt er zijn vaak hobbels opde weg waardoor dan niet zou uitkomen.. Maar als je er geen goed gevoel bij hebt om dan nu voor een kindje te gaan of dat er dan bijv echt geen geld voor is ofzo.. Die kosten kunnen niet deels worden vergoed ofzo? Heel veel sterkte en veel succes met maken van de keuze!
Het is opzich voor mij geen reden om het niet te doen, maar het is wel door mijn hoofd geschoten. Het is toch 9000 wat we in een jaar bij mekaar moeten sparen, en aangezien wij maar twee arbeiders zijn is dat onmogelijk. Dus bij kids denk ik dan wel, duur, babykamer, alle spullen, chreche, minder werken noem het maar op!!! Snap je een beetje wat ik bedoel?
Ja dat snap ik idd wel. Ik vind ook best prijzig, ook door minder werken enzo.. Maar mensen met wie ik het erover had en eerst zelfde dachtn en nu beide net zijn bevallen, zeiden uiteindelijk komt dat goed en heel veel mensen kunnen het.. Maar ja het moet voor jezelf wel kunnen. Wij zijn nu druk aan het sparen omdat we net getrouwd zijn en hoop geld daaraan hebben besteed. Vind ook best eng..
Ik denk dat jij t je hoopvoller voordoet dan het is hiero Ik kan samen met mijn vriend zonder gekke verhalen denk ik vierduizend sparen, dus dan komen we nog best wat tekort!
Dat is idd nog een hoop geld. Ik denk dat het dan vooral gaat om kosten voor babyuitzet wat lastig is toch? Omdat dan voorlopig het geld naar het huis gaat. Snap wel dt je sowieso niet gelijk in stress wil zitten om kosten. Krijg je het deels terug via belastingdienst? Scheelt achteraf miss wel iets
Hoi juulesd wat een klote situatie. Dat kunnen ze toch niet maken? Is dat geen constructie fout waar je mee terug kan Nasr de bouwer ofzo? En dan nog kunnen ze niet verwachten dat je dit maar ophoest. Ik zou eens met iemand gaan praten hierover. En wat betreft baby spullen ik kijk al veel op marktplaats. Er staan super leuke spullen tussen en voor mooie prijzen. En als je handig bent kan je iets kopen wat je nog een likje verf kan geven! Zijn wij ook van plan. Heb al kleding via mp gekocht voor als ik zwanger ben, voor 3 euro had ik al een leuk shirt en voor 20 euro complete vuilniszakken vol. En hoe lang draag je positie kleding, je bent er zo uitgegroeid. Dus versleten is het niet, ff in de was en klaar. Een baby kost nog niet veel hoor ik hier om me heen. Succes meid.
Haha dankje vanesje, ik ben idd wel druk bezig met mailen van gemeente vakbond en wie dan ook. Binnenkort hebben we ook een ledenvergadering dus hoop dat we gauw goed nieuws horen! Ik moet a.s. Zaterdag ongesteld worden, dus dan heb ik eindelijk mijn eigen cyclus gehad jeej!
Wauww dat komt idd rottig uit julles Maar zal allemaal ook wel weer goedkomen en hoop dat jullie toch doorgaat voor een wondertje Spannend hoor dat je weet wanneer je cyclus is Hier is het allema druk druk druk werk 4/5 dagen in de week werk in een winkel dus druk ivm sint en kerst en een Vriendin van me woont tijdelijk hier gaat niet goed met haar relatie en daardoor heb ik het ook helaas te druk voor jullie maar lees wel mee op de achtergrond Zal ook gelijk even een update plaatsen vandaag weer naar de gyn geweest alles is goed gegaan geen comicaties gehad tijdens de curatage wat dus zeer positief is Dit houd dus in dat wij zowel van de verloskundige en de gyn toestemming hebben om meteen er weer voor te gaan nu maar hopen dat het ons gegund is en wij de volgende wel in onze armen mogen houden Wel spanned hoor weet niet eens wanneer we ongeveer moeten klussen ze zei dat als het goed is ik wel over 2/3 weken mn eisprong heb en zou over 6/8 weken ongesteld moeten worden dus we zullen zien wij houden goede hoop dat we ons over een paar weken/maanden alweer kunnen aanmelden bij de verloskudige Hoe verloopt het verder bij jullie ??
Hey mooniej, vervelend dat er nu even iemand inwoont bij jullie. En het is zeker wat stilletjes hiero, wel jammer, maar ik snap het wel. Zeker zo rond de feestdagen is het gewoon drukker! Hiero verder alles goed, de condoom periode is godzijdank lekker afgesloten dus jeej Wij gaan er ook weer voor!!!(alhoewel de komende twee en een halve week dus niet mee tellen helaas) Ik had net wel gemene menstruatie kramp en ik krijg een enorme pukkel op mijn kin....dus ik hoop dat ik iets eerder ongesteld wordt!!! Gek he, dat je daar zo oo kan hopen
Wat fijn Moonniej dat jullie van beide een go hebben gekregrn in er opnieuw voor te gaan! Hopelijk mag het snel weer raak zijn en goed gaan! Ik was gisteren op kraambezoek bij een meisje van twee weken oud! Zo super lief en mooi kindje werd stiekem beetje emotioneel toen ik haar zag. En ik kwam op goed moment want ik mocht mee haar wakker maken, luier verschonen (kijken) en ik mocht de fles geven! zo lief en heerlijk gevoel zo'n baby in je armen op schoot. Ze dronk en viel af en toe lekker in slaap ahh
Wauww dat is zeker mooi wvw en snap het emotionele ook wel maar goed wie weet hebben we dalijk allemaal een 2015 baby hope so Lekker julles die condoomperiode afsluiten geniet er maar van zou ik zeggen xd
Bij mij echt week van de babies! Vandaag kwam een collega naar het werk haar baby showen en ik mocht haar vasthouden
Oehhh leuk leuk ik mag binnenkort bij vriendinnetje de echo kijken met de geslachtsbepaling weet al wel wat het wordt maar toch heb er zin in!!
Ik vind het allemaal wel weer spannend hoor! Het is weer aftellen voor mij deze dagen.. Ik gok dat cyclus drie dagen langer is dan mijn banner