Eerste kindje, eerste ronde.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Triesje91, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hihi we hebben het net weer over namen gehad rn we hebben nu een meisjes en een jongensnaam die we beude leuk vinden!:)

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Hey meiden, ik kom ook weer even kijken!
    Druk bezig met alles uitvogelen betreffende het huis:(
    Vandaag was mijn temp. Veel lager, dus ik moet ongesteld worden. Hele dag al krampjes en lage rugpijn, maar nog geen bloed gezien behalve een roze veeg....

Hoe is het verder met jullie en waar zitten jullie in je cyclus? We lopen geloof ik niet samen op he, jammer;) hadden we de spanning kunnen delen!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Lukt het beetje omtrent je huis Juulles? En hopelijk word je snel ongesteld zodat je weer echt kunt beginnen:D

Waarschijnlijk pas over 6 dagen mijn nod, maar ik heb testen die 6 dagen voor nod kunnen en ik voel wel wat dingetjes heb ik het idee.. Dusss ik kon het niet laten en vanavond! getest na zo'n vier uur niet gedronken te hebben en niet naar wc te zijn geweest en we zien een licht roze streep..! Op foto is eig niet te zien.
    Nu vind ik het natuurlijk super spannend en het is maar afwachten allemaal, maar er is een streep. Alleen hoop ik echt niet dat het nog een lichte streep van vorige keer is.. Mijn man denkt van niet.
    8 nov was eerste dag vd bloeding en ong 15 nov getest en toen was hij nog maar licht. Daarna niet meer getest tot nu. Wel daarna bij gynae geweest voor inwendige echo en alles was schoon..
    Als het nog nodig is(niet ga bloeden ofzo, afkloppen) dan testen we zondag weer.. I hope so! Duimen!

4. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Op foto zie je het niet heeel goed, maar ik geloof dat het wel te zien is

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,3 KB
      Weergaven:
      1
  5. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hier nog 1:p

6. JuullesD

Jeetje wvw duidelijke streep, ik wil je heel graag feliciteren maar ik ben nog een beetje bang eerlijk gezegd. Het is nog is zo vroeg en eigenlijk ook heel erg snel:/, ik hoop het wel voor je?
    Je had acht november je miskraam(bloeding), erg snel maar duim hard voor je mee!!!!

Ik hoop toch echt ongesteld te worden, mijn teml. Is gezakt en dat is eigenlijk toch wel een garantie maar geen bloed:/

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik snap wat je bedoelt Juulles! Ik hoop het zo erg!!
    Voor jou duimen dat je heeel snel ongesteld bent.. Idd als je temp zakt kun je het toch wel verwachten..

8. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    #1228 Vanesje34, 5 dec 2014
    Laatst bewerkt: 5 dec 2014
    WVW ik zie ook een licht streepje. Ik hoop voor je dat het raak is! Ga duimen.

Juulles ik krijg 11-12 ongeveer mijn ei. Dus we lopen niet gelijk id, dan omgerekend 11-1 weer en dan kunnen we er hopelijk weer voor gaan als ik van de pijn medicatie af ben! En al weer kan klussen zonder pijn...

9. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Thanks Vanesje! Hopelijk bij jou in januari raak!

10. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Hier nog geen flauw idee maar hoop toch ook wel weer snel te kunnen testen hier was mijn test afgelopen zondag helemaal omowit jeeeeejjj

Wel mooi streepje is toch wel te zien dus voorzichtig duimen xxx

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Jaah thanks:)
    Beter dat je test weer omowit was, zodat het de volgende keer echt van een nieuwe zwangerschap is!! Nu snel weer een streep dan!

12. JuullesD

Zo, ik ben ongesteld! Ik moest eigenlijk wel gniffelen want ik ben al sinds ik weet met en zonder pil op zaterdag ongesteld:)
    Dus mijn lichaam houd nog wel stug vol aan de gebruikelijke bloedbaden.
    Tis gek, want ik loop krom van de rug en buikpijn maar ik ben wel blij! De leidingen doen het nog!!!!
    Als het goed is heb ik dan rond de twintigste mijn eisprong:) jeej!!!

13. JuullesD

Jullie (wvw en mooniejj) zijn wel verschrikkelijk snel hoor haha, ik moet sowieso nog twee weken wachten!

14. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Jippiieee yeeaahhh eindelijk weer echt ongesteld! Dat is wel toevallig ja. En vanaf vandaag weer lekker tellen:D

15. JuullesD

Echt he:)!
    Ik hoop natuurlijk sowieso dat het raak is de twintigste, maar nog een beetje extra omdat ik twintig september jarig ben en......ik hoop zo dat ik een mooi verjaardagscadeautje krijg;)

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Dat zou speciaal zijn ja:)

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getest en hieronder foto ivm afg vrijdagavond.

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hier apart de foto van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      1
  19. JuullesD

Duidelijke streep hoor wvw! Kan alleen niet goed zien of hij toe neemt.
    Ik ben een hele technische denker, en ik vind het nog erg snel. Hoop het wel voor je, maar wanneer was nou je miskraam of je eerste dag van je bloeding.
    Ik dacht dat je vijftien november zei, tel daar twee weken bij op dan zit je op 29 eisprong, en dan zou je vandaag op acht dagen dpo zitten. Echt heel erg vlot, maar niet onmogelijk!
    Had je na de miskraam een test gedaan om te kijken of je hcg schoon was?

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hij is wel wat opgelopem sinds vrijdag. 8 nov was eerste dag miskraam. 15 nov getest en toen was streep alweer erg licht. Daarna niet meer getest tot aan vrijdgavond. Vrijdagavond was ik ook nog wel bang dat het v vorige keer was, maar hij was vrijdag ietsje donkerder dan die van 15 nov. Aangezien hij nu weer iets donkerder is dan vrijdag denk ik nu ook niet dat het v vorige keer is. En op inwendige echo was ik helemaal schoon, dat was 26e.
    Ik denk dat de 27e mijn eisprong is geweest, maar weet niet zeker. Ik denk dat dan 11 dec mijn nod is..

Deel Deze Pagina