Staar je niet blind op die echo he, hcg kan lang in je lijf blijven. Ik hoop het wel voor je, anders doe je een clear blue???
Ik heb nu alleen die van z&k in huis, die wil ik as di weer doen. Als het allemaal goed verloopt, wil ik wel een cb doen. Ik hoop een beetje rust te hebben deze dagen pff lastig weer.. Ik ging trouwens vrijdag wel testen omdat ik weer wat dingen merkte net als vorige keren.. Wachtn wachten afwachten
Pff slecht geslapen zeg vannacht, begon met overal jeuk en vanmacht heel vaak wakker geworden en draaien en al.. Bah.
Toen ik wakker werd trekkerige steken rechts, onderweg naar werk ronmelende darmen net als afg dagen en trekkerig gevoel door buik en net op werk ja hoor beetje bloed ggrrr
Hmmmmmmm wat gek. Is je temp even hoog als voorgaande dagen of hoger dan anders maar wel lager dan gisteren? Jeetje, ik hoop dat het niks is!
Mijn temp was sowieso hoger dan anders en afg dagen. Maar heb ook slecht geslapen, miss lag het daaraan.
Lastig wvw, heb je continue bloedverlies of was het een veegje? Het kan natuurlijk een gewone menstruatie zijn
Lekker weer onderweg naar huis. Hele dag door wel bruine vegen of plekjes in ondergoed.. Mijn buikpijn kan ik niet goed plaatsen
Ik hoop het ook. Hadden ze daar maar een test voor he, even met een plasje testen of het een menstruatie of slechte bloeding is.
Het gaat af en toe nog wat bruin bloed verloren. Vanavond was een vriendin op visite dus minder mee bezig geweest gelukkig. Comstant zo'n last van darmen zeg dat heb ik al paar dagen, bijna hele dag door gerommel..